NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

jcw turbo na New MCS
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=4616
Stránka 11

Autor:  speedygon79 [ 15. úno 2012 21:13 ]
Předmět příspěvku:  jcw turbo na New MCS

máte na to nejaký názor? skúsenosť?
podľa pár zahraničných stránok by to mohlo ísť relatívne v pho
http://www.neuspeed.com/ko353039880146-jcw-turbo.html

Autor:  Nick [ 15. úno 2012 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

Je ti jasný, že 300 koní už horko těžko udržíš na silnici? :biggrin: :bigups:

MCS + čip + sání a inlet hard-pipe + FMIC = 250 koní

U JCW turba s vyššími tlaky už si nejsem jistej efektivností čipu dělanýho pro MCS a zas použít čip pro JCW taky nejde.
Tam už by se to muselo čipovat asi přímo na míru.

285-300 koní se sáním a FMIC? Podle mě reálné. Ale u MCS bych si na to netroufnul, jedině u JCW factory.

Autor:  speedygon79 [ 17. úno 2012 00:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

Nick píše:
Je ti jasný, že 300 koní už horko těžko udržíš na silnici? :biggrin: :bigups:

MCS + čip + sání a inlet hard-pipe + FMIC = 250 koní

U JCW turba s vyššími tlaky už si nejsem jistej efektivností čipu dělanýho pro MCS a zas použít čip pro JCW taky nejde.
Tam už by se to muselo čipovat asi přímo na míru.

285-300 koní se sáním a FMIC? Podle mě reálné. Ale u MCS bych si na to netroufnul, jedině u JCW factory.


1/ no to síce jo...ale FMIC mi dojde ako placebo, pretože mat 2,5vačšiu plochu neznamená, že to cez ňu dostaneš rovnako efektívne...a teda si pridáš do CAI dP...
viď napr. Hamann kvoli tomu musí meniť predný nárazník, takže pre mňa no go...

2/a skoro za cenu Akrapa máš lepší T/C zladený downpipe až po výfuk...čo tomu motoru podľa mojho skromného názoru pomože asi trochu viac ako rovnaké MCS T/C a o trochu vačšie sanie a vačší hot pipe a la akrap... aj keď to je akrap...špička medzi výfukmi...

3/ a chápem že to (do)ladia u Steinbauera aj tak na akt. auto a setup = teda aspoň v DE, neviem ako v CZ-SVK...
preto stojí inštal 1/3 ceny...

4/ a k 300k je určite dosť a nepomože už ani samosvor...iba chladná hlava...

ale ja tie ich marketingové hlášky beriem ako vždy s rezervou, a nesčitavam to ako presne tak ako keď to namerajú oni...hlavni pri kombinácii viac vecí, kt. do úvahy nebrali...oni dostanú krivku akú potrebujú a pri toľkých vplyvoch ako je na T/C CI im aj tak nikto nedokáže či to je vo finále 5 alebo 10hp, čo to pridalo...

:twisted:

rád to potom hodím na rampu aby bolo jasnejšie, čo to dokopy dalo...
ako si niekde písal, ani mne nejde o špičku ale skor o dolnú časť a celú časť výk.krivky....

Autor:  Nick [ 17. úno 2012 01:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

1) FMIC rozhodně placebo není, přináší víc výkonu než sání. A účinný je už od 2500 otáček.
http://www.altaperformance.com/hardtop/mini-r56-front-mount-intercooler
http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020102&product=FMINTR56

http://www.altaperformance.com/assets/2012/01/06/dyno_intercooler_r56r56stg2int-fmic-test.jpg

Jasných 15-20 NM a 10-15 koní, u stockového MCS. Se sáním a čipem se nechá očekávat ještě víc. Forge bude mít obdobné výsledky.
Oba jdou v pohodě k standardnímu nárazníku.

(navíc lepší turbo si samo říká o lepší chlazení)


2) O Akrapoviči jsem nic nepsal, down-pipe je v ČR nelegální a způsobuje Check Engine Lights (nutný zásah na diagnostice).
Nárůst výkonu není velký, u cat-backu víceméně žádný, jen trochu krouťáku.
U všech výfuků je to hlavně o zvuku, ne o výkonu.

3) Ladění čipu jsem myslel spíš u klasických ECU čipů, ne u powerboxu. Powerbox jako takový má akorát lazení ve smyslu +/- 0-15%, tuším.
JCW turbo pracuje může pracovat s větším tlakem, ale MCS ECU mu neřekne, že má použít větší tlak, protože neví, že tam je JCW turbo. (tohle možná není problém)
Powerbox na JCW zase nelze použít, protože tam je MCS motor, který se od JCW motoru přece jen liší.

4) Já bych těm údajům z válcové zkušebny +- věřil, nedávají tam nějaká hausnumera a lidi s tím zkušenosti mají.
Není vůbec složité si to nechat u nás přeměřit, měření před už mám, tak uvidím v létě, až bude sání a inlet hard-pipe :-)

Je fakt, že JCW factory čipneš na 255 koní a s dalšími díly se na těch 300 koní dostaneš. Starší MCS obvykle uzávěrku diferenciálu nemají a EDLC je až po faceliftu od 2010. JCW factory ho má.


No a kombinace čip + CAI + inlet hard-pipe + FMIC těch +-250 koní dá, tím jsem si jistej. Já vidím prostě víc plusů v tomhle, než ve výměně turba.

Autor:  speedygon79 [ 17. úno 2012 01:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

Nick píše:
Powerbox jako takový má akorát lazení ve smyslu +/- 0-15%, tuším.
JCW turbo pracuje může pracovat s větším tlakem, ale MCS ECU mu neřekne, že má použít větší tlak, protože neví, že tam je JCW turbo. (tohle možná není problém)


1/ a ako myslíš že dostane z toho istého setup PBox +15% :?:
není to lazení náhodou signál ECU, že má robiť niečo ináč :wink:

2/ a aj keď to nespraví PBox, čiastočne to spraví design a trim samotného T/C, dole v ot. to bude asi pomalšie, kedže ma JCW vačší flow, ako std MCS a ten na začiatku bez úprav nedá to co T/C potrebuje, takže lag by tam bol znateľnejší,
ak by si nerobil ďalšie úpravy, potrebné a už spomínané...samozrejme zenieš MCS do extrému ale to už robí aj PBox...

a stále tam je opt.3 a to je remap ECU

ad intercooler, nexcem brať nadeje z rampy, skús čas na kolo niekde na okruhu pred a po...
či tých 10HP niečo urobí... 8)

Autor:  Nick [ 17. úno 2012 02:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

1) Však jo, přidá trochu tlaku, zrychlí časování ventilů atp. Podle mě to ale neinstalují tak, že by měřili několikrát výkon na zkušebně. Je to tam spíš, kdyby chtěl někdo přidat víc než normál, ale už s určitým rizikem. Funguje/nefunguje, dochází/nedochází k nějakým chybám při provozu, podle toho to spíš nastaví. Nebo jak by to ladili? Přidání % zvýší všechny měněné parametry, kdežto u ladění map ECU můžou změnit jen jeden parametr = tlak v turbu.

10 hp v pohodě poznáš, nevěřím, že všichni, co si ho koupili trpí placebo efektem. 10 hp samo o sobě je k ničemu, ale 3x10 je už o 15% víc :-)

Tys uvažoval jen o turbu bez přemapování ECU? Ještě jedna věc, to turbo od Neuspeed je oem nebo to je jejich spešl upravený, které JCW dá 255 hp bez tuningu ECU?
Pokud to je tak, tak i s tímhle turbem víc jak 210 koní mít nebudeš.

Autor:  speedygon79 [ 17. úno 2012 08:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

10 hp samo o sobě je k ničemu, ale 3x10 je už o 15% víc :-)
súhlas...takto to asi platí... :bigups:

trošku viac o tom čo robia taký ako Steinbauer ale aj tí čo ladia ECU...a ver že menia viac ako tlak v turbu... :wink:

ne, uvažoval som o všetkých zmenách AIR IN-OUT, T/C, a k tomu o PBoxe a ak by ma u Steinbauera nepresvedčili, že to budú ladiť ale len napoja krabičku tak potom by som nedával ich krabičku aaaaaaale ECU ReMap...

viac k tomu čo Neuspeed a ďalši
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 80146.aspx
http://turbosupplycenter.com/en/airwerk ... 87115.html

210 vs. 255hp, nič nie je čierno biele...
ak by si nič nemenil, nebudeš mať na MCS ani tých 210...ale o tom to nie je...
:twisted:

Autor:  Nick [ 17. úno 2012 14:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

speedygon79 píše:
trošku viac o tom čo robia taký ako Steinbauer ale aj tí čo ladia ECU...a ver že menia viac ako tlak v turbu... :wink:

ne, uvažoval som o všetkých zmenách AIR IN-OUT, T/C, a k tomu o PBoxe a ak by ma u Steinbauera nepresvedčili, že to budú ladiť ale len napoja krabičku tak potom by som nedával ich krabičku aaaaaaale ECU ReMap...

Dík za čtení.

No ony instalační pokyny od Steinbauera zrovna moc informací neobsahují. Víceméně plug&play a přidejte si trošku, pokud chcete menší riziko, uberte si trošku, pokud by byl problém.
Takže pořád nějak nevidím, co by tam dlouho ladili.



Teď jsem náhodou objevil Evolve cat-back, 6 hp a 10 NM, 9 cm koncovky a zní taky pěkně. 525 liber je přijatelná cena. Protože jsou z UK, tak asi budou mít evropskou homologaci.
http://www.evolveautomotive.com/exhausts_967/evolve-exhaust_972/

Autor:  speedygon79 [ 18. úno 2012 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

Citace:
Teď jsem náhodou objevil Evolve cat-back, 6 hp a 10 NM,


nice, keď sa mi podarí tak mne bude stačiť JCW T/C, JCW downpipe a JCW výfuk...

Autor:  speedygon79 [ 19. úno 2012 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: jcw turbo na New MCS

Nick píše:
speedygon79 píše:
No ony instalační pokyny od Steinbauera zrovna moc informací neobsahují. Víceméně plug&play a přidejte si trošku, pokud chcete menší riziko, uberte si trošku, pokud by byl problém.
Takže pořád nějak nevidím, co by tam dlouho ladili.


tak po dlhom zvažovaní som poslal Steinbaur inštal do "kytek" a voľba padla na Alta Accessport

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/