NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPER S
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=4595
Stránka 47

Autor:  Martas78 [ 28. úno 2012 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: m7 cooper perfo

Nick píše:
Mám doma, nainstaluju o víkendu, až to prasátko trochu umeju :lol: Btw super rychlé dodání, včera jsem ve Stratosu objednal :bigups:


Super, hoď sem potom foto pls... Když tak si ji objednám taky :wink:

Autor:  Martas78 [ 28. úno 2012 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: m7 cooper perfo

pampeago píše:
2 Speedygon79 : Cele toto tema se jiz davno zobecnilo na problematiku sani obecne zaslouzilo by si prejmenovani

Souhlas, něco ve stylu : "Cold Air Intake, Performance", nebo nějak česky? :roll:

Autor:  Martas78 [ 29. úno 2012 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: m7 cooper perfo

Nick píše:
Nick píše:
Když už jsme se tu bavili o té mřížce a abych nezakládal nové fórum... o tomhle jste věděli?

part number 51482183986

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=MF71&mospid=49645&btnr=51_6047&hg=51&fg=95&hl=3&lang=cs

Spolehlivě zabrání známému problému "bonnet scoop warping". Řekl bych, že i vypadá líp než to plyšové cosi :-D

Příloha:
Photo0024.jpg

422 Kč ve Stratosu HK.


Objednáno dnes v Inveltu za stejnou cenu :wink:
V pátek nebo v pondělí k dodání ...

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

tak ALTA je tam...sledoval som tento návod a až na ruky od saxany mi nič nechýbalo...ale cca. po polhodke boja bola tam...

potom som po vzore aviatera otvoril mriežku...nechal tam ten plyšový bazmeg, nezdalo sa mi, že by niečomu bránil...

po mestko-dialničnej skúške som zaparkoval doma, otvoril kapotu a skoro na nej zvnútra neudržal ruku...
každopádne pocitovo-zvukove je Alta zaujívamý efekt(BoV je počut viac ako MCS plastový kryt to utlmil o dosť) spolu s práskaním do výfuku na vytočenú dvojku a otvoraný šíber...
to bolo faaaaakt pekné...až budem musieť niekoho posadiť za volant a nechať si to vypočuť zvonku...

Auto asi pocitove tiahne lepšie ale ten vzduchový filter čo tam bol nebol najnovší, takže nieviem aký by bol rozdiel medzi Altou a novým filtrom...

Přílohy:
Poznámka: alta v MCS
IMG-20120304-00620.jpg
IMG-20120304-00620.jpg [ 74.93 KiB | Zobrazeno 11227 krát ]

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nice :biggrin: Taky už se nemůžu dočkat, až to za pár měsíců vyměním. Výkonnostní rozdíl nechám změřit na zkušebně, tak uvidíme :-)
Každopádně o zvuku je to mnohem víc ;-)


Martas78 píše:
Super, hoď sem potom foto pls...

Doufám, že to bude pasovat i do té MiniFini mřížky, ale tak není problém tomu trošku pomoct :-)

Příloha:
stit.jpg
stit.jpg [ 120.97 KiB | Zobrazeno 11225 krát ]

Autor:  Pumik9 [ 04. bře 2012 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

no ked vsetko dobre pojde Nick toho bude mat viac ze Nicku??? :mrgreen:
:banana:

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Pumik9 píše:
no ked vsetko dobre pojde Nick toho bude mat viac ze Nicku??? :mrgreen:

CAI + inlet hard-pipe, to je fakt, nebudu to měřit jen s CAI :D

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
Nice :biggrin: Taky už se nemůžu dočkat, až to za pár měsíců vyměním. Výkonnostní rozdíl nechám změřit na zkušebně, tak uvidíme :-)
Každopádně o zvuku je to mnohem víc ;-)


Martas78 píše:
Nick píše:
Mám doma, nainstaluju o víkendu, až to prasátko trochu umeju :lol: Btw super rychlé dodání, včera jsem ve Stratosu objednal :bigups:

Super, hoď sem potom foto pls...

Doufám, že to bude pasovat i do té MiniFini mřížky, ale tak není problém tomu trošku pomoct :-)

Příloha:
stit.jpg


moja kapota bola najhorucejšia ešte predtým kovovým dielom co tam teraz máš, a odtial to je rovno na druhej strane tam kde začína scoop...tomu pomože asi len mriežka a nezastavovať auto po brutálnom výkone okamžite...ja to mám z dialnice domov take 2kilaky a pumpa chladila Turbo este asi 8min...

hodne teplý bol aj kompresor, takže som zvedavý ako to bude v lete...
prinajhoršom budem davať niečo čo som videl o m7...nateraz neriešim...
carbon by snaď mohol vydržať viac...

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Ten štít není pro chladnější kapotu, ale by se neohřívala tolik hood scoop (a nekroutila) - ta chromová na to trpí asi nejvíc, proto ho prodávají k ní.

Co pomůže chlazení turba jednačně, je větší FMIC. Co jsem četl, tak to pomáhá značně.
Ale tak teplota problém není, po rychlé jízdě prostě jet pár minut normální rychlostí a 1-2 minuty po zastavení nechat běžet motor. To v pohodě stačí.

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
Ten štít není pro chladnější kapotu, ale by se neohřívala tolik hood scoop (a nekroutila)

Co pomůže chlazení turba jednačně, je větší FMIC. Co jsem četl, tak to pomáhá značně.


njn, len scoop sa toči od teploty kt. je od turba, kt. to predá kapote a tá to predá scoopu...a ten nevie čo s tým tak to pustí do gatí... :bigups:
skús sa na to pozriet ešte raz, kde sála turbo a kde máš kvázi inzulátor...mne sa zdá, že to je trošku mimo, čo ale neznamená, že to nestačí...

FMIC pomože tak vzduchu čo vstupuje do spaľ.priestoru, čož je super pre motor a spaľovanie, že tam dostaneš výššiu hustotu vduchu=viac O2=možeš dať viac paliva=výšší výkon...

Turbu si trúfnem povedať toto moc nepomože...to je predním...a kompresor to schytáva od turbíny...
preto aj beží ta pumpa aj po vypnutí motora, čo ju teraz menia...

Autor:  Martas78 [ 04. bře 2012 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
Nice :biggrin: Taky už se nemůžu dočkat, až to za pár měsíců vyměním. Výkonnostní rozdíl nechám změřit na zkušebně, tak uvidíme :-)
Každopádně o zvuku je to mnohem víc ;-)


Martas78 píše:
Nick píše:
Mám doma, nainstaluju o víkendu, až to prasátko trochu umeju :lol: Btw super rychlé dodání, včera jsem ve Stratosu objednal :bigups:

Super, hoď sem potom foto pls...

Doufám, že to bude pasovat i do té MiniFini mřížky, ale tak není problém tomu trošku pomoct :-)

Příloha:
stit.jpg


Úplně stejně jsem ho tam včera dal taky, nebudu sem dávat foto, je to úplně stejný, jen na červené haubně :wink:

Speedygon : Alta fakt pěkná, jak píše Nick, už si na ni taky brousím zuby včetně inlet hard-pipe :wink:

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

speedygon79 píše:
skús sa na to pozriet ešte raz, kde sála turbo a kde máš kvázi inzulátor...mne sa zdá, že to je trošku mimo, čo ale neznamená, že to nestačí...

Nejspíš to opravdu funguje :-) Včera jsem po příjezdu zapomněl šáhnout na scoop, jakou má teplotu. Příště na to zkusím pamatovat.

http://www.waymotorworks.com/mini-cooper-s-hood-heatshield-r55-r56-r57.html
Citace:
Works as it should. Installed last night on my 2011 MCS, and drove the car this morning. My hood scoop was cool to touch. I'd say luke warm.


A vždycky můžeš použít štít nad turbo:
http://www.waymotorworks.com/m7-aerogel-turbo-heatshield.html
https://www.mini-delta.com/b/products/detail5517.html

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Martas78 píše:

Speedygon : Alta fakt pěkná, jak píše Nick, už si na ni taky brousím zuby včetně inlet hard-pipe :wink:


no povodne som myslel, že ten 0,01" bez zmeny dia u T/C za to nestojí, a ešte keď tie ich dyno grafy hovoria, že pri 2,5-3,5k je pre tento setup horšie...a spičku nepotrebujem hnať, mne šlo hlavne o to mať slušný transient....

potom ale prišlo rozhodnutie to prekopať včetne T/C a teda tam asi dám Alta HP pre JCW...
ešte im napíšem ako sa lišia tie dve MCS vs. JCW, keď už tam majú tu možnosť si vybrať...

a asi dám o5 červenú...

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Ten menší pokles si myslím, že je spíš odchylka měření, protože nevidím moc důvod, proč by tam měl být. Sání to bohatě vykompenzuje.
Já pořád nechápu, proč nikdo na netu nezveřejní opravdové grafy z válcové zkušebny, těch pár korun zas není tolik a jistota je lepší než placebo...

Rozdíl mezi hard-pipe pro MCS a JCW je v rozměrech zakončení. Třeba JCW hard-pipe nejde na MCS, spousta lidí měla problémy se špatným těsněním.

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
Ten menší pokles si myslím, že je spíš odchylka měření, protože nevidím moc důvod, proč by tam měl být. Sání to bohatě vykompenzuje.


hmm...keď to je tak, :shock:
tak celý prínos je v +/- rovnakej chybe-odchylke merania a teda je ten pipe na základe toho skoro k "ničomu"...

no stále sa bavíme o CI a + učinnosti turbíny a kompresoru je v roznej oblasti krivky rozna a teda je to neco za neco = by si musel meniť podstatne viac ako jednu trubku aby to motor vedel vždy všetko využiť... :biggrin:

viď viac tuná
http://blog.perrinperformance.com/alta- ... o-upgrade/
http://www.minicooperspeed.com/mini-coo ... rger-info/

a to že to v BMW s Borgom naladili celkom dobre, to sa musí uznať...
kým Turbina ostala skoro rovnaká ladili práve Kompresorové kolo na vačsí dia a preto tam je ten rozdiel v tlaku a objeme a teda palive-výkone...

a pri CI ten objem vzduchu pre vyšší výkon ničím nenahradíš...

PS: a zaujímavo riešený hard pipe...
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=219

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 22:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

aj keď to už trošku miešam témy a tá druhá časť by mala ísť radšej do Turieb... :roll:

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

speedygon79 píše:
tak celý prínos je v +/- rovnakej chybe-odchylke merania a teda je ten pipe na základe toho skoro k "ničomu"...

Ten rozdíl v nižších otáčkách krouťáku (2800-3200) je malý, navíc v kombinaci čip + sání se to může chovat taky jinak.
Výkonnostní přínos tam je v druhé půlce otáček jasný, v první půlce menší rozdíl nehraje vůbec roli, navíc v nižších otáčkách navýšíš krouťák CAI, hot side boost tube, výfukem, čipem atp.



K těm upgradům turbíny, to je liga pro pár hardcore tunerů. I tak mě těch 220 koní zarazí do sedačky :biggrin:

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
K těm upgradům turbíny, to je liga pro pár hardcore tunerů. I tak mě těch 220 koní zarazí do sedačky :biggrin:


prípadne stálych zakazníkov nejakého servisu...neco za neco...

ešte uvidím ako bude komunikovať JCW T/C s MCS ECU...keď vidím čo si riešil pri rádiu...

njn doba je iná, už nestačí šrubovák a sem tam kladivo...

každopádne po sčítaní všetkého čo do toho dám ten JCW package nie je vobec predražená vec...akurát mám možnosť voľby, ale stojí to čas a sem tam nejaké to riziko, že to nepojde a samozrejme niektoré veci by som riešil aj pri JCW, ale polka a možno aj viac toho package bude o chvílku na aute...

Autor:  Nick [ 04. bře 2012 23:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

speedygon79 píše:
každopádne po sčítaní všetkého čo do toho dám ten JCW package nie je vobec predražená vec...akurát mám možnosť voľby, ale stojí to čas a sem tam nejaké to riziko, že to nepojde a samozrejme niektoré veci by som riešil aj pri JCW, ale polka a možno aj viac toho package bude o chvílku na aute...

Počkej, myslíš doufám JCW factory? JCW Stage 1 package neobsahuje turbo. Z výkonnového hlediska obsahuje jen modifikaci ECU a JCW airbox => 192 koní (pouhých 10% navíc) za 75-90 tisíc Kč...

Autor:  speedygon79 [ 04. bře 2012 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - cooper S

Nick píše:
speedygon79 píše:
každopádne po sčítaní všetkého čo do toho dám ten JCW package nie je vobec predražená vec...akurát mám možnosť voľby, ale stojí to čas a sem tam nejaké to riziko, že to nepojde a samozrejme niektoré veci by som riešil aj pri JCW, ale polka a možno aj viac toho package bude o chvílku na aute...

Počkej, myslíš doufám JCW factory? JCW Stage 1 package neobsahuje turbo. Z výkonnového hlediska obsahuje jen modifikaci ECU a JCW airbox => 192 koní (pouhých 10% navíc) za 75-90 tisíc Kč...


JCW factory som myslel...

Stránka 47 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/