NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPER S
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=4595
Stránka 77

Autor:  Richard1801 [ 14. led 2017 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Takze som sa informoval ohlafom AEM filtra.Na novsi N18 motor je tento http://www.lohen.co.uk/shop/gen-2-mini/ ... n-2-detail
A na starsi to je tusim N15 ci N14?Nrviem teraz.Tak na ten je AEM filter aj s tou chromovou rurou.

Autor:  worrycz [ 12. úno 2017 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Rad bych pridal par "teplych" slov na tema AEM intake u motoru N14. Ted o vikendu jsem cistil filtr toho meho kitu (kupoval jsem pouzity) a pri te prilezitosti omrknul viko ventilu. Obcas se totiz stava, ze diky namontovanemu tepelnemu stitu dochazi ke kumulaci a naslednemu narustu tepla u turba. Obcas to konci zdeformovanym vikem. No a co myslite ? Mel ho tam :blush:

Takze je treba udelat nejaka opatreni. Jelikoz se chystam vymenit viko ventilu (hrozne propousti olej + asi uz jsou mrtve mambrany odvetrani), tak zatim provizorni oprava. Vypalenou diru jsem vycistil a vyplnil motorovym silikonem. Dal jsem dodatecne tepelne stineni mezi turbem a vikem a myslim, ze to vydrzi.

Kazdopadne kdo mate AEM sani, tak obcas zkontrolujte :bigups:

Přílohy:
Poznámka: Vypalene misto ve viku a zdeformkvany plast krytu vedeni k civkam..

Poznámka: Vycisteny vypaleny otvor..

Poznámka: Motorovy silikon vyresil akutni problem..

Poznámka: Dodana pridavna izolace v nejuzsim miste vedle turba


Autor:  JerryJHH [ 15. úno 2017 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

a co se dá dělat aby se tohle s AEM intakem vůbec nestalo?

Autor:  worrycz [ 06. bře 2017 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Já se musím omluvit za svoji mystifikaci místních uživatelů - můj příspěvek o poškozeném víku ventilů od tepla uzavřeného AEM tepelným štítem. Při výměně za nové ventilové víko jsem si všiml, že mou popsaná "propálená" díra je vlastně nějaký technologický otvor. Byla i na úplně novém víku. :oops:

Všem se tedy omlouvám :blush:

Každopádně ten problém u AEM kitu opravdu existuje Budu tedy pozorovat, co se bude dit :bigups:

Autor:  Tichac [ 25. úno 2018 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Ja ho mam 2 roky a zatim nic :)

Treba zaklepat !!

Autor:  pankompot [ 07. led 2023 01:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Pánové, tak co víka ventilů, furt je to OK ?
Koketuju s tím, že bych si také objednal AEM

Díky

Autor:  krum [ 09. led 2023 14:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cold Air Intake (CAI), Performance - sání a spol - COOPE

Víka ventilů jsou asi OK, ale ten roztavený plast (viz https://www.northamericanmotoring.com/f ... 576baf.jpg ) jsem viděl na vlastní oči na kamarádově JCW. Řešilo se to doplněním "samodomo" druhého menšího štítu k tomu AEM štítu, který je v sadě. A asi zatím dobrý...

Vedle AEM dělá podobný systém s "trychtýřem" kapoty ještě Airtec a DDM Works...

Ještě to trochu rozvedu - Ten AEM kit je asi nejpropracovanější a tohle považuju za jeho slabinu. Trychtýř od nádechu kapoty k airboxu je na kapotě při jejím zavření blízko turba, který generuje hodně tepla. Nakonec i bez AEM kitu občas bývá problém s deformováním plastového nasávače horkem. No a protože trychtýř není z dostatečně tepelně odolného plastu, je součástí AEM kitu ten "heat shield". Ten má za cíl chránit trychtýř, ale přesměrovává proudění horkýho vzduchu právě na ten plast na ventil deklu. Spečení je u menšiny aut s AEM kitem, ale nejsou to ani jednotky případů, tudíž ten problém prostě existuje a je dobré zkusit tomu předejít. Pokud se roztéká ten plast, škodí to určitě i ventil deklu.

Na fórech člověk najde tahle řešení, rád Ti ušetřím čas s hledáním:
- tepelně odolnej návlek na turbo ("turbo blanket", vyrábí např. Forge),
- ohnutí AEM štítu na straně k víku ventilů do pravýho úhlu, čímž se proudění přesměruje (o tom jsem jen čet, neviděl jsem tohle řešení ani na fotce),
- přidání druhého malého štítu svisle k tomu plastu a ventildeklu, kamarád má vyráběný z hliníku, ale Peugeot/Citroen ho na rozdíl od BMW údajně i nabízí (viz foto),
- polepení plastu resp. deklu nějakou flexibilní izolací, jako to "prasí" chlápek v tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=zBXMF96pA_4.

Přílohy:


Stránka 77 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/