Logo
Právě je 29. bře 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14. led 2017 15:23 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 04. led 2017 14:25
Příspěvky: 6
Bydliště: Svajciarsko
Takze som sa informoval ohlafom AEM filtra.Na novsi N18 motor je tento http://www.lohen.co.uk/shop/gen-2-mini/ ... n-2-detail
A na starsi to je tusim N15 ci N14?Nrviem teraz.Tak na ten je AEM filter aj s tou chromovou rurou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. úno 2017 18:33 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Rad bych pridal par "teplych" slov na tema AEM intake u motoru N14. Ted o vikendu jsem cistil filtr toho meho kitu (kupoval jsem pouzity) a pri te prilezitosti omrknul viko ventilu. Obcas se totiz stava, ze diky namontovanemu tepelnemu stitu dochazi ke kumulaci a naslednemu narustu tepla u turba. Obcas to konci zdeformovanym vikem. No a co myslite ? Mel ho tam :blush:

Takze je treba udelat nejaka opatreni. Jelikoz se chystam vymenit viko ventilu (hrozne propousti olej + asi uz jsou mrtve mambrany odvetrani), tak zatim provizorni oprava. Vypalenou diru jsem vycistil a vyplnil motorovym silikonem. Dal jsem dodatecne tepelne stineni mezi turbem a vikem a myslim, ze to vydrzi.

Kazdopadne kdo mate AEM sani, tak obcas zkontrolujte :bigups:


Přílohy:
Poznámka: Vypalene misto ve viku a zdeformkvany plast krytu vedeni k civkam..

Poznámka: Vycisteny vypaleny otvor..

Poznámka: Motorovy silikon vyresil akutni problem..

Poznámka: Dodana pridavna izolace v nejuzsim miste vedle turba


_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. úno 2017 18:50 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. čer 2016 16:33
Příspěvky: 15
Bydliště:
a co se dá dělat aby se tohle s AEM intakem vůbec nestalo?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. bře 2017 11:52 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Já se musím omluvit za svoji mystifikaci místních uživatelů - můj příspěvek o poškozeném víku ventilů od tepla uzavřeného AEM tepelným štítem. Při výměně za nové ventilové víko jsem si všiml, že mou popsaná "propálená" díra je vlastně nějaký technologický otvor. Byla i na úplně novém víku. :oops:

Všem se tedy omlouvám :blush:

Každopádně ten problém u AEM kitu opravdu existuje Budu tedy pozorovat, co se bude dit :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. úno 2018 10:02 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 18. led 2014 11:09
Příspěvky: 7
Bydliště: Havirov
Ja ho mam 2 roky a zatim nic :)

Treba zaklepat !!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. led 2023 01:04 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 18. lis 2022 19:56
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Pánové, tak co víka ventilů, furt je to OK ?
Koketuju s tím, že bych si také objednal AEM

Díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. led 2023 14:21 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 13. lis 2020 14:17
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Víka ventilů jsou asi OK, ale ten roztavený plast (viz https://www.northamericanmotoring.com/f ... 576baf.jpg ) jsem viděl na vlastní oči na kamarádově JCW. Řešilo se to doplněním "samodomo" druhého menšího štítu k tomu AEM štítu, který je v sadě. A asi zatím dobrý...

Vedle AEM dělá podobný systém s "trychtýřem" kapoty ještě Airtec a DDM Works...

Ještě to trochu rozvedu - Ten AEM kit je asi nejpropracovanější a tohle považuju za jeho slabinu. Trychtýř od nádechu kapoty k airboxu je na kapotě při jejím zavření blízko turba, který generuje hodně tepla. Nakonec i bez AEM kitu občas bývá problém s deformováním plastového nasávače horkem. No a protože trychtýř není z dostatečně tepelně odolného plastu, je součástí AEM kitu ten "heat shield". Ten má za cíl chránit trychtýř, ale přesměrovává proudění horkýho vzduchu právě na ten plast na ventil deklu. Spečení je u menšiny aut s AEM kitem, ale nejsou to ani jednotky případů, tudíž ten problém prostě existuje a je dobré zkusit tomu předejít. Pokud se roztéká ten plast, škodí to určitě i ventil deklu.

Na fórech člověk najde tahle řešení, rád Ti ušetřím čas s hledáním:
- tepelně odolnej návlek na turbo ("turbo blanket", vyrábí např. Forge),
- ohnutí AEM štítu na straně k víku ventilů do pravýho úhlu, čímž se proudění přesměruje (o tom jsem jen čet, neviděl jsem tohle řešení ani na fotce),
- přidání druhého malého štítu svisle k tomu plastu a ventildeklu, kamarád má vyráběný z hliníku, ale Peugeot/Citroen ho na rozdíl od BMW údajně i nabízí (viz foto),
- polepení plastu resp. deklu nějakou flexibilní izolací, jako to "prasí" chlápek v tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=zBXMF96pA_4.


Přílohy:

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz