Víka ventilů jsou asi OK, ale ten roztavený plast (viz
https://www.northamericanmotoring.com/f ... 576baf.jpg ) jsem viděl na vlastní oči na kamarádově JCW. Řešilo se to doplněním "samodomo" druhého menšího štítu k tomu AEM štítu, který je v sadě. A asi zatím dobrý...
Vedle AEM dělá podobný systém s "trychtýřem" kapoty ještě Airtec a DDM Works...
Ještě to trochu rozvedu - Ten AEM kit je asi nejpropracovanější a tohle považuju za jeho slabinu. Trychtýř od nádechu kapoty k airboxu je na kapotě při jejím zavření blízko turba, který generuje hodně tepla. Nakonec i bez AEM kitu občas bývá problém s deformováním plastového nasávače horkem. No a protože trychtýř není z dostatečně tepelně odolného plastu, je součástí AEM kitu ten "heat shield". Ten má za cíl chránit trychtýř, ale přesměrovává proudění horkýho vzduchu právě na ten plast na ventil deklu. Spečení je u menšiny aut s AEM kitem, ale nejsou to ani jednotky případů, tudíž ten problém prostě existuje a je dobré zkusit tomu předejít. Pokud se roztéká ten plast, škodí to určitě i ventil deklu.
Na fórech člověk najde tahle řešení, rád Ti ušetřím čas s hledáním:
- tepelně odolnej návlek na turbo ("turbo blanket", vyrábí např. Forge),
- ohnutí AEM štítu na straně k víku ventilů do pravýho úhlu, čímž se proudění přesměruje (o tom jsem jen čet, neviděl jsem tohle řešení ani na fotce),
- přidání druhého malého štítu svisle k tomu plastu a ventildeklu, kamarád má vyráběný z hliníku, ale Peugeot/Citroen ho na rozdíl od BMW údajně i nabízí (viz foto),
- polepení plastu resp. deklu nějakou flexibilní izolací, jako to "prasí" chlápek v tomhle videu
https://www.youtube.com/watch?v=zBXMF96pA_4.