JanM píše:
Je tady z toho nějaký konečný rozuzlení?
Vyčistit chladič? Vyměnit termostat?
Diagnostický menu jsem ještě nezkoušel. Dělo je to převážně v dusnu a paradoxně když auto jenom popojíždělo po Praze. Delší jízdy/dálnice nic.....
ja som dnes varil keď som stál v nájazde na okruhu, cesta tam a s5 bola v pho, z toho by mi plynulo, že pri popojíždení dostáva chladenie viac zabrať a u mňa bez sahary to bolo jasne neuchladitelné, pri vyšších rýchlostiach mu stačí nápor...aspoň u R56 by to takto po dnešku platilo...sahara ale prešla po mesiaci z režimu chladenia 5-10min aj po naštartovaní a posunutí auta o pár metrov do stavu keď nechladí vôbec...
Bentley Pub. píše pre R56, že chladenie aj do 10min je odvislé od teploty kt. odčita ECU z katalyzátora, a je tam separé kapitola pre automaty, kde sa ochladzuje chladiča a chladiaca kvalina aj ATF=auto transmition fluid, a ten je teplejší ako chladiaca kvapalina pri bežnomzahriatí-to je to co riešil holouš...ale aj tak by som asi začínal v ceste menšieho odporu=olej a prečistiť chladič...ak nepomože tak prejsť termostat, prípadne čidlo v kate....čo može byt jeden z problémov u mňa kde kat nie je...
dám vedieť ako to dopadlo u mňa....či to je len sahara alebo niečo viac...