pampeago píše:
Tak jako tak vaše rozhorčení je opravěné celou situaci bych zkusil popsat bud v ANG nebo N a poslat na centralu Bmw s prosnbou o vyjadření . Automobilky uzkostlivě tají spoutu problemu které vzniknou a objeví se až v průběhu životnosti /užívání vozu. Jedná jak se o nenápadné servisní akce odehrávající se v rámci běžného servisu tak o větší problémy .To je i váš příklad .
ps. pročetl bych zahraniční fora a to i peugeot tento motor naleznete v 207 /308 nyní i v citroenu DS3 ale hledal podobný typ problemu ... pokud jde o konstrukční problem objevil se i na dalších motorech mohlo by to pomoci při argumentaci v servisu - zastoupení značky.
nevzdávej te to
... dost často zde dochází k zlehčování a k nátlaku na to že nevydržíte a zaplatíte. přece jenom vy potřebujete jezdit oni ne. Mohl by zde pomoci i dobrý soudní znalec který je schopen napsat vyjadření o stavu motoru vzhledem k staří a stavu km v okamžiku otevření v autorizovaném servisu.
Ja som sa obratil na nemecku aj anglicku centralu firmy a aj napriek mojmu vyslovnemu prianiu, nech sa vyjadria k tomu oni, my napisali kontakt na SVK predajcu, ze nech to riesim s nim.... Samozrejme on zaryto mlci a mlci. Este ze mame fakt tie zahranicne fora, to je aj moja hlavna zbran pri obhajobe opravy mojho S-koveho NM 2007. (
viewtopic.php?f=12&t=3363). A znamy je nastastie sudny znalec "přes auta", takze dufam, ze mi to pomoze.
Majla, drzim palce, nech to nako uhras. Fandom je clovek asi dovtedy, kym nemusi parkovat v servise a mat struhankovu dietu kvoli vydajom na opravy... NM I je (zial) omnoho vydarenejsie ako NM II (sestrina R53 z 2003 slape doteraz jako hodinky).