Logo
Právě je 27. dub 2024 09:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 16:53 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. dub 2010 14:08
Příspěvky: 5
Moje zkušenonnosti s Mini S jsou bohužel velmi špatné, tedy až od letošního ledna. V květnu 2007 jsem si koupila nový Mini cooper S v Autecu v Praze, s autem jsem chodila na pravidelný servisní prohlídky do Autecu. Letos v lednu se mi rozsvítila kontrolka, která signalizuje poruchu motoru, hned jsem auto odvezla do Inveltu (bývalého Autecu) a tam mi po diagnostice řekli, že je zničené turbo. Mini v té době mělo najeto 45 tisíc km. Po dlouhém dohadování bylo turbo vyměněno formou kulance, protože už je bohužel po záruční době, ale auto má málo najeto. Na autě jsem najela 500 km a stejná kontrolka se mi rozsvítila znovu, takže jsem opět jela do Inveltu. Po provedení diagnostiky jsem se dozvěděla,že vlastně nevědí co s autem je, ale že začneme rozvodama motoru, které je nutné udělat a pak se uvidí, čím budeme pokračovat. Zdůrazňuji, že auto má najeto 46 tisíc km!!!Vedoucí servisu pan Ing. Krátký mi na opravu hrazenou kulancí mi moc šancí nedával, protože mi už byla hrazená oprava turba. Takže jsem napsala do zastoupení BMW v Český republice, odpovědˇjsem dostala asi po 14 dnech od pana Krajča, že žádost o kulanci se zamítá, že mi už přispěli dost. Takže mi nezbylo než podepsat objednávku opravy s přeběžnou cenou 25 tisíc. Po týdnu mi pan Ing. Krátký zavolal, že rozvody jsou opravené, ale že tam ještě něco slyší, že to bude pravděpodobně klika,také možná píst a že musí rozebrat hlavu motoru a že to bude stát dalších 25 tisíc. Zdůraznuji,že auto je staré necelé tři roky a má najeto 46 000 km !!!! Tak se ptám je to normální a běžné, že MINI od BMW vydrží 46 000km a motor je na generálku? Je také normální, že zastoupení BMW se postaví na stranu servisu i když servis a BMW o špatné sérii upínáků na rozvodovém řetězu dobře ví, (tuto informaci mám od mechaniků BMW) ale nechce tuto opravu dělat v době záruky, protože je to pracné a dělali by to zadarmo!!!! Ptám se tedy proč chodím na pravidelné servisní prohlídky do Inveltu?????? Tak toto je Váš oblíbený MNI a oblíbený servis INVELT a německá kvalita od BMW. O dalších opravách a osudu mého MINI Vás budu určitě ráda informovat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 17:17 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. bře 2006 01:27
Příspěvky: 80
Bydliště: Ostrava
váhal jsem zda odpovídat, ale když už tedy, text začíná
majla píše:
V květnu 2007 jsem si koupila nový Mini cooper S v Autecu v Praze,

dnes je 25. dubna 2010, tudíž pokud to celé má být bráno jen jako upozornění nebo snad forma dotazu, odpustil by jsem si výlevy srdce na značku jako takovou, kdy mám na mysli MINI, protože od doby, co je auto vlastněno je toto první zmínka na fóru, ...

_________________
když ho miluješ, není co řešit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 19:19 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. dub 2010 14:08
Příspěvky: 5
Vidím, že jste hodně velký fanda!!!! Který zřejmě neunese pravdu a ta je, že MINI S s turbem, když to řeknu slušně, se moc nepovedlo!!! Vy to ještě nevíte ? A máte MINI S ? Co se týče značky, tak MINI je pod BMW a chování BMW mě o kvalitě moc nepřesvědčilo!!!! Ve 46000 KM dělat generálku motoru?????? A ta úžasná značka BMW se k tomu neumí ani postavit!!!!! Ano je to můj první příspěvek, to asi proto, že jsem neměla potřebu se k MINI vyjadřovat, ale teď ji mám a nebude poslední!!!!! Ode mě je to varování před INVELTEM a samozřejmě i před MINI a BMW protože co se stalo mě se může stát i Vám. A jsem hodně NA......


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 19:44 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
No, jak to tak čtu, tak se začínám modlit, aby u mého Coopera neodešlo turbo (které nemám) a já nemusel do toho zpropadeného Inveltu, protože to by byl asi můj konec :bigups:

Měla jste holt smůlu na auto i na přístup dealera..... ale autí jsou to parádní :banana:

Máte nám toho hodně co říct, tak sem choďte častěji - budeme se těšit. Také přijeďte na jeden z nespočtu srazů fandů značky MINI které pořádáme a pojďme si tam povídat o té hrůze, co nám/Vám MINI přináší. Všichni jsme toho plní, hlavně když dva dny před srazem montujeme nový podvozek né protože by ten starý byl špatný, ale protože nás to prostě jenom baví :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Naposledy upravil worrycz dne 25. dub 2010 19:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 19:47 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. bře 2006 01:27
Příspěvky: 80
Bydliště: Ostrava
takže jsem to odhadl velmi správně, toto fórum je pro fandy, což Vy rozhodně nejste, další věcí je, že lidi, co tady jsou tíhnou ke značce MINI a to především pro tvary a jízdní vlastnosti a to už je jedno, jestli je to classic anebo New
Vaše zkušenosti se servisem jsou zajímavé, ale pokud to tam dovezete a za týden to odvezete, tak oni to zkontrolují a udělají to, co mají, navíc to, co děláte s autem mezi servisními kontrolami nikdo neovlivní a pokud jezdíte jen na servisní kontroly, popřípadě potom, co se něco rožne, tak se nemůžete divit, že něco odejde
jinak na výlevy jste si našla opravdu špatnou stránku, protože lidi, co jsou tady jsou jen fandové a tyto auta nejen, že milují, ale taky se o ně pečlivě starají a to, že se tady přihlásí někdo, kdo si koupí stylové auto, aby se mohl ukazovat, používá ho pouze jako auta a ono se mu rozbije, no bože, ale podle mě je strašně jednoduché hodit to na auto
PS: 100 lidí, 100 názorů

_________________
když ho miluješ, není co řešit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 19:56 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. črc 2006 13:35
Příspěvky: 8
Bud´ má majitelka smůlu na to auto nebo to auto má smůlu na majitelku :sorry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 19:58 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. říj 2008 20:47
Příspěvky: 175
Bydliště: Praha
Paní Majlo, velice si ceníme vašeho příspěvku... Je dobré o tom něco vědět... Ale varovat někoho před koupí MINI kor zde, je trochu provokační.. Přece jen ten kdo je zde a má MINI jakékoliv tak ho má rád a stará se o něj... Jede taky o to jak se k němu vy chováte... Jinak souhlasím se Scoobem a s Worrym. Pláčete na špatném hrobě :arrow: ...

_________________
R50 black & orange
Happy MINI Friends


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 20:40 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. dub 2010 14:08
Příspěvky: 5
Já jsem se k mému MINI chovala dobře velice dobře, ale když nastal problém, který jsem já nezavinila(to potvrdil i servis INVELT) a obrátila se na Invelt a zastoupení BMW tak oni se ke mě rozhodně nechovají dobře a myslím, že je tady něco špatně! Tak to chci říci všem i Vááám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 21:04 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
S tím Vám ale my asi nepomůžeme :(

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 21:15 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. bře 2006 01:27
Příspěvky: 80
Bydliště: Ostrava
osobně si myslím, že vůbec skutečnost, že firma přistoupila na kulanci (Zvláštní kapitolou jsou pak kulance, což je alespoň částečné krytí nákladů na opravu závady či výměnu vadného dílu během určité doby po uplynutí záruční lhůty. Na kulanci neexistuje žádný právní nárok a lze se s ní setkat jen u některých značek (například Volkswagen, Seat, Audi, Hyundai), přičemž rozsah plnění záleží na mnoha okolnostech, od charakteru samotné závady přes perfektní servisní historii vozu až po věrnost zákazníka značce) - nechal jsem si poradit, protože toto slovo je pro mě nadávka, svědčí o snaze a přístupu, který si myslím, že není zase až tak špatný, ale podle Vás ano, ale když už jsme u toho, zeptal bych se jestli Vám vymění sedačky, protože se oseděly

_________________
když ho miluješ, není co řešit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 21:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 14. lis 2009 18:16
Příspěvky: 15
Bydliště: Orlová
To Scooby, pro mě je informace Majly velmi zajímavá, už jsem psal na mém NM S mám l4 dní vyměněné turbo na kulanci Car Tec Ostrava. Děkuji tímto, ušeřeno cca 35 OOO,Kč. Auto servisováno, najeto 32 OOO km, doufám, že ostatní potíže se mi vyhnou. Ale vidím, že BMW nemá zřejmě čisté svědomí.
Jak tak uvažuju asi by se mi nechtělo dát dalších 5O OOO Kč za opravu auta strarého 2,5 roků. Možná to máš, Scooby, trochu jinak jako fanda. U mě být fanda neznamená vyhazovat nemalé peníze za zbytečné opravy. Já lásku k "tvarům a jízdním vlastnostem" mám tak asi cca na 5 OOO,O Kč. Raději bych si za ty prachy koupil třeba jiného oldíka. Majlu úplně chápu !!!!! Ale jinak jste ji to minigentlemani pěkně nandali !!! Když je tedy tzv. fanda, tak ať chválí a platí !!!
Myslím si, že tato informace je důležitá i pro ostatní vlastníky NM S, eventuálně i pro další potencionální kupce. A to, že jsme fandové, nebo že se někdo přihlásí poprvé, neznamená, že se nemůže podělit i o negativní zkušenost.
Jen na okraj, do sevisu se jezdí opravdu až na výzvu palubního počítače.

_________________
MINI back to future!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 22:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. dub 2010 14:08
Příspěvky: 5
OK, scooby doo _ tímto potvrzujete i můj názor, že MINI po 46000KM je na generálku motoru to je fakt kvalita!!! A podle Vás je to zcela běžné u tohoto vozu!!!!!! A já jsem asi nenormální, že se divím a dožaduji kvality u této hračky za 900.000 Kč která je zřejmě na jedno použití!!!! Asi jste někde jinde. To jste fakt velký fanda, když někdo jako je INVELT kurv..... tuto značku a Vám to připadá v pořádku.A diky za informaci, že Hyundai a Seat kulanci uznává bude to asi proto, že se na jejich kvalitu dá spoléhat!!! U BMW a MINI to mají asi nějak jinak. Jinak díky za pochopení cooperrider pozor na rozvody!!! Jsou tam prý špatné napínáky nebo upínáky (to jsou informace o mechaniků BMW!!!!)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2010 22:56 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Každé auto má své mouchy, jak to Vaše nové, tak i třeba to moje staré. Prostě jste měla smůlu a teď nám tu pláčete na fóru. Tohle ale není místo na pláč, pokud se cítíte v právu, řešte to s Inveltem. :oha: Nic víc, nic míň..

Já teda můžu jen uznat, že ač mám New MINI staré 9 let, tak si teda rozhodně na kvalitu zpracování stěžovat nemohu, ba naopak. Stále mne auto překvapuje, jak je poctivě udělané... (tedy až na převodovku, ta se opravdu nepovedla - ale zatím drží) :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 07:22 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
tak přidam tež svou kapku do pohárku....
věc se má tak že kostrukčně ... NM poslední generace má již jiný typ motorizace vzešlý ze spolupráce BMW/PSA ....moc vůzu s tím to motorem zde na foru zatím není

Tak jako tak vaše rozhorčení je opravěné celou situaci bych zkusil popsat bud v ANG nebo N a poslat na centralu Bmw s prosnbou o vyjadření . Automobilky uzkostlivě tají spoutu problemu které vzniknou a objeví se až v průběhu životnosti /užívání vozu. Jedná jak se o nenápadné servisní akce odehrávající se v rámci běžného servisu tak o větší problémy .To je i váš příklad .

ps. pročetl bych zahraniční fora a to i peugeot tento motor naleznete v 207 /308 nyní i v citroenu DS3 ale hledal podobný typ problemu ... pokud jde o konstrukční problem objevil se i na dalších motorech mohlo by to pomoci při argumentaci v servisu - zastoupení značky.

nevzdávej te to :!: ... dost často zde dochází k zlehčování a k nátlaku na to že nevydržíte a zaplatíte. přece jenom vy potřebujete jezdit oni ne. Mohl by zde pomoci i dobrý soudní znalec který je schopen napsat vyjadření o stavu motoru vzhledem k staří a stavu km v okamžiku otevření v autorizovaném servisu.

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 08:02 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. bře 2006 01:27
Příspěvky: 80
Bydliště: Ostrava
jedna věc je upozornit na daný problém a druhá hanit značku, takže kdyby se to četlo v celých souvislostech, tak od začátku upozorňuji na to, že beru problémy, které nastaly a chování servisu, ale myslím si, že nejde měnit všechno v rámci kulance

_________________
když ho miluješ, není co řešit :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 08:50 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
scooby... souhlasim pochopil jsem to tez jako vztah ... majitel -problem - servis - zastoupeni .
a celou vec bych neglobalizoval :!:

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 09:55 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. lis 2008 20:57
Příspěvky: 176
Bydliště: Pržno FM
Máme S 120kw, kupováno s 36tkm, momentálně najeto 72tkm, zatím bez problémů, ale upřímně řečeno se děsím okamžiku, kdy auto bude potřebovat odborný zásah, jelikož diletantství servisu Mini, je do nebe volající. Nejsou schopni ani správně dodat filtr, natož něco spravit. V autorizáku na to hledí, jak tele na nové vrata a teda Majlu lituju, protože je to na mašli, oni fakt neví co s tím a budou vás natahovat jak na skřipci.Osobně bych pochopil, že např. turbo se dá zničit obsluhou při nedoržování zásad obsluhy přeplňovaného motoru, ale myslím, že je chlazené vodou, tak by tak háklivé být nemělo. U problému s rozvody, resp. střevama motoru, bych to viděl na výrobní problém, navíc na diagnostice by se mělo dát vyčíst z jednotky, v jakém režimu motor pracoval, jestli nebyl přehřátý apod.
Nejlepší řešením by asi byl servis v zahraničí, ale je dost problematické, zabít kvůli opravě auta několik dní.
P.S. jestli někdo má kontakt na někoho, kdo těm autům fakt rozumí, byl bych velmi vděčný, hlavně ať to není ten podvodník, co dluží prachy Ivorrymu za nedodání převodovky. :angry:

_________________
http://moje.auto.cz/m-z-/modre.html
R50 S-ko RE31
M135i


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 11:08 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 24. srp 2009 20:35
Příspěvky: 15
Ahoj vsem,

pokusim se svou troskou prispet do mlyna. Bohuzel se mi stale casteji potvrzuje ze do autorizovanych servisu je dobre vozit auto jen do konce zarucni doby. To se mi potvrdilo i s mym predeslym vozem Jaguar , kdy technik z oficialniho zastoupeni na vuz ziral nevedouc , co s nim :lol:
Zacal jsem jezdit do servisu v Mnichove jelikoz me prace technika a cena nahradnich diu vysla v Deutschlandu levneji. Bohuzel casove to bylo narocnejsi.

Nyni mam New Mini a na doporuceni od slecny s nickem Kapricek odsud z Minicooperklub.cz jsem dostal tip na servis v Praze. Zvladli repase prevodovky i opravu predni napravy takze jsem s timto servisem moc spokojen. Nebudu zde delat reklamu, staci si najit nektery z mych predchozich prispevku na foru nebo mi poslat SZ :wink:

Kvalita autorizovanych servisu je bohuzel v CR velmi nizka.

_________________
Pan Knedlik strikes back..... :andare:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 26. dub 2010 12:12 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
Proti prvotnímu příspěvku není moc co namítat.. ono koupit si auto nad 3/4milionu a výše už představuje nemalou investici od které čekáme nejen potěchu smyslů, ale i dobrý pocit, že vlastníme přes tunu poctivé německé (v tomto případě možná anglické) práce.. takže rozhořčení, že auto se 46tis.km se začne sypat je rozhodně na místě.. určitě se může stát, že narazíme na kus, který vyrobili třináctého v pátek před střídáním směn, kdy technik čuměl na zadek kolegyni místo do vnitřností motoru co skládá.. smutné, ale může se stát..
Takže rozhořčení chápu, pokud auto bylo poctivě servisováno, zacházelo se s turbínou tak jak má, tzn. nechat zahřát motor před sportovním vytáčením a po svižnější jízdě ji zase nechat na volnoběh chvíli doběhnout ať se nezadře.. Obecně kdo si koupil "S" si ho nemohl vynachválit.. ať už to byla kompresovavá první generace anebo turbínová druhá.. sám jsem před nedávnem absolvoval 1500km za volantem Clubman S.. a kromě neustále vrzajícího "něčeho" v oblasti kufru jsem si neměl na co stěžovat.. ale když se zamyslím a zapátrám v paměti.. v době vzniku fóra byl častým návštěvníkem a přispěvatelem jistý Jerry s "S" popelavé barvy z Prahy a ten měl patrně stejnou smůlu jako ty a narazil na podobný zakletý kus, neb neustále s něčím laborovali v servisu a dotyčný byl stejně zoufalý a patrně i znechucený.. a to měl nějak profesně blízko k BMW ČR..

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27. dub 2010 18:31 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 40
Bydliště: Plzeň CITY
Pochopil jsem,že majla myslela svůj příspěvek spíš jak upozornění na servis,ne jako MINI samotné a musim ji dát zapravdu,že přístup servisu BMW neni ten jakej byste za ty prachy čekali a to nejen jejich.Já sice nemam s nima vlastní zkušenost(co můžu,udělám sám :D a nový auto si stejně nikdy nekoupim :lol: ) ale pár mejch známejch a i lidi co tam dělaj se mi svěřili jakej bordel tam může někdy nastat,ale i jinde.Autorizovanej servis neni kolikrát na co si hraje a z člověka vytahá prachy a výsledek nikde.Já bych prostě těmhle výměnkářům nezaplatil dokud nebudu vidět výsledky a že se musí měnit to a tohle je fakt zhovadilost a houby profesionální servis! :evil: Při záruční opravě se kroutí jak had na holi a člověk je musí pomalu prosit.Aby to hnal až do fabriky a modlil se,aby to uznali,jinak si to ještě zaplatí. :evil: A to že má chvíli po záruce,ale 46t a tohle ho čeká?Ne.Turbo může odejít prasáckým zacházením za tuhle dobu,ale klika a rozvody?!Tak to mě pos...Za to bych je hnal sviňskym krokem na pole a nechal je rypákem orat brázdy.To si akorát účtujou a nechaj na auto prášit v rohu. :roll:

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz