13. čer 2012 22:04
13. čer 2012 22:04
aviater píše:Ano, zaznamenal. Kroutici moment se přesunul z 1600 na 3000 ot cca. Pocitově. Na diagnostice změřen samozápal na 2,3,4 válci. Chod pedálu plynu pocitově delší na stejný výkon.
13. čer 2012 22:06
Nick píše:Ze 175 na 192 koní? To se nemá smysl ani namáhat...
13. čer 2012 22:45
13. čer 2012 22:58
13. čer 2012 23:10
13. čer 2012 23:20
13. čer 2012 23:46
14. čer 2012 01:08
14. čer 2012 01:25
14. čer 2012 02:57
iko píše:Klidne se muzes sverit nejakemu borci na Internetu co jsi koupil chipovaci SW na ebay za $100 a slibuje 20% za 5tis ale pak se nediv
iko píše:Zvysenim tlakem turba (=vice vzduchu) potrebujes vice paliva. Origo vstrikovace jsou limitovane, tak smes nejspis bude chuda (=vetsi teplota) a brzi muzes mit takle krasne pisty viz obrazek. V lepsim pripade vypaleny, ventily, katalizator atd. atd
14. čer 2012 14:03
14. čer 2012 14:30
iko píše:Muj osobni nazor, jak jsem jiz psal, je upgrade zeleza + ladeni na brzde u tunare s referenci (nejlepe, ktery Mini zna).
14. čer 2012 19:14
14. čer 2012 20:37
14. čer 2012 22:22
15. čer 2012 00:20
15. čer 2012 09:56
15. čer 2012 10:57
15. čer 2012 12:35
aviater píše:Nemáte kontakt na někoho kdo dělá Steinbauer v čechách?