Logo
Právě je 28. bře 2024 11:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30. lis 2012 22:38 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 21. úno 2012 10:03
Příspěvky: 141
Bydliště: Kladno
Chlapci v příloze zasílám Měření z Jarova od pana Krejsy. Rád porovnám své měření s majiteli zázračných krabiček. Kdo nedá graf z brzdy, jako by nebyl. 204ps a 300nm vlastně jcw mimo jcw kitu za padesát. Ten by přinesl dalších 1o kw. Letu zdar


Přílohy:
Mini Matoušek.jpg
Mini Matoušek.jpg [ 158.33 KiB | Zobrazeno 14109 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. lis 2012 23:14 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Tady je můj z loňska - powerbox od Steinbauera a Natural 98 (už se těším na jaro, až bude po úpravách :) ).

Příloha:
mereni_vykonu.jpg
mereni_vykonu.jpg [ 167.38 KiB | Zobrazeno 14104 krát ]



Srovnání s tvým je zajímavé - obvzlášť rozsah otáček, kdy mám k dispozici skoro max. výkon (cca 145-155 kW), je u mě 4500-6600+ ot/m., zatímco u tebe to je cca 5400-6600+ ot/m.
Jakou formou máš vlastně přečipováno?

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03. pro 2012 23:57 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 21. úno 2012 10:03
Příspěvky: 141
Bydliště: Kladno
Je pouze upravena řídící jednotka vozu. Další zvyšování výkonu motoru je dle mého názoru neadekvátní v poměru finanční náklady - výkon. Také o životnosti si nedělám iluze. Te´d bych ještě rád vyřešil tvrdost zadní nápravy a odskakování auta na nerovnostech.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. pro 2012 09:30 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. srp 2011 00:41
Příspěvky: 1116
Bydliště: českolipsko
aviater píše:
Te´d bych ještě rád vyřešil tvrdost zadní nápravy a odskakování auta na nerovnostech.


No tak tohle se obavam, ze je vlastnost. A asi se moc nepocitalo se stavem nasich uzasnych vozovek pri navrhu podvozku :D

_________________
Cooper S R53 / 11.11.2004 -=Rest in Pieces=-
Cooper S JCW R53 / 30.09.2005 -=Still In One Piece=-
Něco nového se vyClubalo, co to asi bude - 3.G ;-)

"Když si myslíš, že máš vše pod kontrolou, nejedeš dost rychle..."


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. pro 2012 13:08 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
To k tomu patří :andare:

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. pro 2012 22:00 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
jak dosiahli tych 34st.C na konci Nov.?
to sali do motora od výfuku?
celkom by ma zaujímalo koľko by to bolo ak by to bolo o tych 12st.C menej jak mal nick....

akekoľvek pritvrdenie zníži odskok ale aj komfort...
potom už pomože len sedačky von a vzperu(y)....

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. pro 2012 17:25 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. pro 2012 06:36
Příspěvky: 5
Bydliště: Slovensko
Neviete niekto poradit ako sa dostat na vykon noveho GP cka. Ci je ten rozdiel oproti normal JCW len v programovani riadiacej jednotky, alebo su nutne vacsie upravy a ake.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. pro 2012 17:54 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
fce.hledat a potom preštudovať... :2drivers:

v zásade...tych 6koní rozdielu asi nemá zmysel riešiť...to nikde moc nepocítiš...
keď toho neprekopeš viac ako to...t.j. podvozok...co už robíš, aero co ale neuvidíš na pomalom okruhu ale rýchlejšom...
atd.atd...máš to všetko na fóre...

ad GP 12 tým, že zatiaľ su jasné len marketingové brožúry, tak ťažko povedať co všetko v hw pod kapotou zmenili...ale asi sa náklady snažili držať pod kontrolou...takže asi tak jemné doladenia, gro práce ide určite do NMIII, takže na GPII okrem váhy a aero, čo spropagovali tak možno u Turba na komp.strane iný trim a možno ani ten nie...možno nejaká opt. na chladení stlač.vzduchu a vedení okolo motora...

nepišeš r.v. u tvojho JCW...co ide riešiť sú ECU do cca.2009-10...
odvtedy je to oprus a na posielanie do UK pri každej návšteve servisu...

ale kedže predávaš mini tak to všetko už určite vieš... :wink:

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. pro 2012 18:26 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. pro 2012 06:36
Příspěvky: 5
Bydliště: Slovensko
Dik ;) ... prepac pracu v mini som skoncil cca 3roky dozadu tak uz nemam taky prehlad


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. říj 2013 09:48 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
GP2 vs. 2x Schirra racing

http://www.sportauto.de/vergleichstest/ ... 20318.html

zaujimavosti:
-hodne podarená prístrojovka v schirre na videu...
-porovnané nastavenie náprav jcw s. gp2 vs. schirra...
-974kg celkove -
-karbon
- kapota (3,2 kg),
- zadné dvere (3,5 kg),
- dvere (4,5 kg/ks)

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. říj 2013 10:42 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 30. črc 2012 18:52
Příspěvky: 437
Bydliště: Liberec
-hodne podarená prístrojovka v schirre na videu...


..no jo každý gram dobrý

_________________
MINI COOPER S R56/11/2008

coMpocore


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. říj 2013 10:38 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
maji slusnou paletu diluna odlehceni R56 :bigups:

HERE

..jinak se mi libi vyresene sani obou Shirr 8) / je to videt pri zvetseni obrazku vlevo nahore u clanku /

ps. udrzet 300HP na predku uz da asi trochu praci

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. říj 2013 11:50 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 21. úno 2012 10:03
Příspěvky: 141
Bydliště: Kladno
Chlapci řešte spojky. Tam je rezerva


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. úno 2014 21:42 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
aviater píše:
Chlapci řešte spojky. Tam je rezerva


ale jak vždy najvačšia rezerva je medzi sedadlom a volantom... :)

pre info k teme
http://www.ebay.de/itm/Steinbauer-Power ... 19e9129ef5

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19. říj 2014 13:49 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
http://www.autoforum.cz/bleskovky/mini-jcw-je-nejrychlejsi-predokolka-na-nordschleife-po-radnem-tuningu-video/
Poladené jcw schirra v pekle

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. lis 2015 15:24 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. úno 2013 17:01
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha
Jen trošku oživím diskuzi na téma Chiptuning Mini, minulý týden jsem byl u Autochip.cz nachipovat mamči Countrymana SD, zvolili jsme variantu eko, která slibuje 115 KW, při snížení spotřeby. Zatím se mi zdá že auto jede více odspodu, dokonce i spotřeba lehce klesla o 0,4l/100km, otázka je ale spíš jak se usadí po delším užívání. Při ceně 4800 CZK se to, ale nejeví úplně špatně.
Jen pro info uvádím, že Countryman All4 SD Automat není žádnej spořílek, před chipem 6,8l/100km pohodová jízda, teď 6,3l/100km.
To jen kdyby někdo chtěl chipovat a bál se jako my :-).

_________________
Mini Cooper S 2004 125kW - kde je mu asi konec? :-(

Mini ONE D 2005 65kW - musí se šetřit! Taky uz odjel...

Mini John Cooper Works - málo místa na jedno auto a sviště

Mini F56 S JCW Pro KIT - 2014 - už jako druhé auto :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2015 21:41 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Tak s firmou chiptuning.cz jsem měl jen tu nejhorší zkušenost!!!! :oops:
Dal jsem k nim svého tehdejšího Smart ForTwo Brabus.
Celý proces probíhá bez možnosti asistence, co s vaším autem vlastně dělají, ani na dotaz to není možné!
Bohužel jsem u nich byl nakonec 3x během 2 dnů.
1. návštěva, nahráli cosi do ECU a ujel jsem cca 3km a motor padnul do nouzáku.
2. návštěva, prej chyba v mapp senzoru, že si mám zajet do servisu, že nemají diagnostiku pro mercedes :evil: :evil: :evil: (to jsem fakt nepochopil!!!!)
3. návrat ze servisu s vyměněným mapp senzorem a opět v nouzáku. Stropil jsem jim na firmě takový bugr, že mi ochotně vrátili peníze a nahráli zpět původní mapu. Bohužel do servisu jsem musel podruhé, aby mě opět vymazali chybu a mohl normálně jezdit.
Takže jsem byl mínus 2x za diagnostiku.
S touto firmou bych byl velmi obezřetný.

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. lis 2015 00:53 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. úno 2013 17:01
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha
Počkej to nebyl chiptuning.cz ale autoxhip.cz, ale jak říkáš pozornost je pořadu dne všude. Zatím tuktuktuk.

_________________
Mini Cooper S 2004 125kW - kde je mu asi konec? :-(

Mini ONE D 2005 65kW - musí se šetřit! Taky uz odjel...

Mini John Cooper Works - málo místa na jedno auto a sviště

Mini F56 S JCW Pro KIT - 2014 - už jako druhé auto :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. lis 2015 21:01 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Vlastně ano byl to autochip.cz, spletl jsem si název. Jedná se o firmu v Horních Počernicích. Pamatuji si to velmi dobře, jezdil jsem přes celou prahu do Smartcentra 2x v nouzáku 30km/h rychlostí. Nepříjemná zkušenost. :?
A to se chlubili jak nebude problém, vyhrožovali servisem u autorizovaného prodejce, že chyba není na jejich straně. Po pravdě firma, která nemá ani diagnostiku a auto na, kterém se chystá upravit ECU, je hodně nezodpovědné!

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. zář 2016 11:18 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. zář 2016 11:07
Příspěvky: 2
Bydliště: Velká Dobrá
Zdravím všechny nadšence Mini.

Moje společnost V86 s.r.o. (OEMplus.eu) získala výhradní zastoupení anglického úpravce Mini firmy Manic Motorsport Ltd. Pokud budete mít zájem o úpravu nebo konzultaci můžete se na mě obrátit zde nebo na emailu info@oemplus.eu případně telefonu 774118678.


Hlavní specializací společnosti Manic Motorsport jsou softwarové a hardwarové úpravy moderních Mini přeplňovaných turbodmychadlem.

Jako jediní na trhu nabízíme možnost přímého flashování přes OBD2 port vozidla. Není proto nutné řídící jednotku demontovat, otevřít a provést flashování.

V roce 2016 se stal Manic Motorsport partnerem Mini Challenge UK pro dodávku softwarových optimalizací pro celé startovní pole.

V nabídce naleznete mimo základní optimalizace pro seriový vůz i další "Stage" pro výfukové systémy, intercoolery nebo turbodmychadla. Cenová politika je příznivá a při přechodu na vyšší Stage doplácíte pouze rozdíl.

Dodáváme kompletní balíčky hardwarových úprav spolu se softwarem.

_________________
Manic Motorsport Česká Republika

Hlavní specializací společnosti Manic Motorsport jsou softwarové a hardwarové úpravy moderních Mini přeplňovaných turbodmychadlem.

http://www.manicmini.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz