Logo
Právě je 29. bře 2024 00:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 22:04 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Ze 175 na 192 koní? To se nemá smysl ani namáhat... :roll:

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 22:04 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
aviater píše:
Ano, zaznamenal. Kroutici moment se přesunul z 1600 na 3000 ot cca. Pocitově. Na diagnostice změřen samozápal na 2,3,4 válci. Chod pedálu plynu pocitově delší na stejný výkon.


samozápal pred alebo potom co ti nahrali nový sw? nejaké vysvetlenie od nich? na aké palivo 95,98 alebo 100okt.?

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 22:06 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
Nick píše:
Ze 175 na 192 koní? To se nemá smysl ani namáhat... :roll:


jak to vezmeš, bez akýchkoľvek ďalších zmien asi jediný spôsob ako nekupovať čoskoro piest č.3...

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 22:45 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
To si nemyslím, spousta lidí provozuje čip kolem 210 koní bez jakýchkoliv problémů, 20% navíc je u benzínového turba naprosto běžné.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 22:58 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
jj a spousta ich ma problémy aj bez čipu...
nevravím nečipovať, len sa potom prípadne nečudovať...
n14 nemá až také rezervy ako by si človek myslel a keď sa zíde viac vecí naraz tak aftersales ma "radosť"...

prečo myslíš že ma jcw fact. iné piesty a nižsie kompr.ratio keď by si bmw myslelo, že to jcw dá aj bez týchto zmien vrámci garance?

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 23:10 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Nejspíš proto, proč všechna auta nemají z výroby už o těch 20% navíc.
V UK ladí běžně bez úprav i na 230-240 koní.


Kolik znamená to "spousta"? Nesleduju všechna fóra, ale zatím jsem si teda nevšiml, že by lidem odcházely písty.

Při svém stavu kilometrů tohle neřeším, i BMW by uznalo, že BMW motor musí vydržet víc než pár desítek tisíc kilometrů.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 23:20 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Nevim, co rika pan zavodnik, ale snad vi o cem mluvi, nebot my mluvime spolu o stejnych vecech.. :angry: Kazdopadne pokud se jedna o benzin:
Za 1. u atmosverickych motoru se da zvysit vykon elektornicky jen predstihem. Vyuzije se tim rezerva vyrobce, ktery stejna auta prodava jak ve Svycarsku, tak v Turecku kde je podstatny rozdil v nadmorske vysce a taky kvalite paliva. Za 2. u turbo motoru se da udelat vic, cili bod 1 plus zvyseni tlaku turbiny. Treba z 0.8 na 1.2..pak vice vzduchu a paliva se rovna vice konuiku.. :banana: Nicmene osobne bych do toho sel jen v pripade, kdyz se to dela na miru a na brzde. Ano, stoji to o neco navic, ale bude to fungovat! Ostatne je pouze spekulace a dle myho vyhozene penize.

Mini je idealni auto na tunning. Je spousta moznosti jak zvysit vykon lepsim hardwarem. Zalezi samozrejme, co clovek ocekava a kolik je ochoten do toho investovat penez. Osobne bych svoje Mini chipoval az na konec jako tresinku na dortu (taky jsem domluven s tunarem na brzde uz pomalu rok) :lol:

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. čer 2012 23:46 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
A jak ti ladění na brzdě na míru nezmění životnost součástek?

Čipem na míru určitě můžeš dostat z auta o něco víc (a hlavně s aftermarket díly), než konzervativní standard čip (Alta, Evolve) nebo powerbox (Steinbauer), které jsou testované respektovaným výrobcem tak, aby fungovaly na všech autech. Ale pochybuju, že ti na míru naladí míň.

Souhlasím, že u atmosférického motoru to je třešinka na dortu, ale u turbomotoru to klidně může být první a poslední krok. Ne každý potřebuje v Mini 250 koní :biggrin:

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 01:08 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
neni to tak jednoduche a opravdu to muze prvni a hlavne posledni krok.... :lol: Zvysenim tlakem turba (=vice vzduchu) potrebujes vice paliva. Origo vstrikovace jsou limitovane, tak smes nejspis bude chuda (=vetsi teplota) a brzi muzes mit takle krasne pisty viz obrazek. V lepsim pripade vypaleny, ventily, katalizator atd. atd

Logicky zivotnost seucastek se asi posune, ale kdyz se to udela poradadne, bude sluzit stejne poradne dlouho..

Osobne bych dal vetsi vstrikovace(pripadne zvysil tlak paliva), filtr/sani, svody, sportovni katalizator a vyfuk ale to je samozrejme volba kazdeho...

Klidne se muzes sverit nejakemu borci na Internetu co jsi koupil chipovaci SW na ebay za $100 a slibuje 20% za 5tis ale pak se nediv :lol:

hodne zdaru!


Přílohy:
Poznámka: chip tuning..
pist.jpg
pist.jpg [ 52.23 KiB | Zobrazeno 12379 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 01:25 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
sorry neodpvedel jsem proc je ladeni na brzde teoreticky bezpecnejisi.. je toho vic, ale zjednodusene protoze mas ve vyfuku zastrcenou sirokopasmopvou lambdu a chlapik kdyz to ladi (pul dne a vic) monituruje na budiku smes v kazdem okamziku na rozdil od toho borce z Interentu, ktery zaparkuje pred barak nahraje novou "lepsi mapu", vezme penize a do 1/2 je pryc :wink:

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 02:57 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
iko píše:
Klidne se muzes sverit nejakemu borci na Internetu co jsi koupil chipovaci SW na ebay za $100 a slibuje 20% za 5tis ale pak se nediv :lol:

:lol: O tomhle se tu přeci nikdo nikdy nebavil, když už, tak profesionální řešení viz mnou zmíněné firmy, které si vývoj taky nechají řádně zaplatit :roll:


iko píše:
Zvysenim tlakem turba (=vice vzduchu) potrebujes vice paliva. Origo vstrikovace jsou limitovane, tak smes nejspis bude chuda (=vetsi teplota) a brzi muzes mit takle krasne pisty viz obrazek. V lepsim pripade vypaleny, ventily, katalizator atd. atd

Tak dobrý čip nikdy nemění jen tlak turba, ale zároveň ovládá i tlak/množství paliva, časování zapalování, charakteristiku vstřikování a další věci, a to všechno se zpětnou vazbou podle teploty motoru, kdy při vysokých teplotách sníží výkon až k normálu.
K těm vstřikovačům, R56 má přímé vstřikování, narozdíl od MPI u R53. Limit vstřikovačů je jinde než u R53 a na R56 lepší vstřikovače i při zvýšeném výkonu nepotřebuješ a ani jsem nenašel, že by se pro motor Prince prodávaly.



Btw, jak bys řešil downpipe se sportovním katalyzátorem (= nehomologované pro provoz na pozemních komunikacích) a emise na STK?

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 14:03 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Ano souhlas, vstrik u R56 je primy a tudiz mas min jinych problemu. Nepamatuji presne (ztaci vyhledat), ale celtl jsem nekde na netu, ze se davaly aftermarket o 20% vetsi vstrikovace, ktery dodaji vic paliva bez nutnosti prodluzovani casu vstriku, tim pak vykon jde nahoru a spotreba dolu :shock:


Chipi ktere uvadis jsou prevdepodobne OK, chce to porovnat, reference uzivatelu, grafy z brzdy, osahat to nekde na srazech atd. :wink:

Muj osobni nazor, jak jsem jiz psal, je upgrade zeleza + ladeni na brzde u tunare s referenci (nejlepe, ktery Mini zna). Plug and Play chip osobne bych bral jedinne u dieselu.

Jeste pocitej s tim, ze predstih nebo tlak zmeni emise ke horsimu, takze nevim jake jsou tolerance a jestli to projde STK, nebo ne..

Kompromis muze byt pripadne Piggy pack. Mit tam odladene nastaveni treba na 95, 98, E85, agresivni, nebo ekonomickou jizdu atd. plus prazdnou mapu, takze pred STK vybrat prazdnou mapu (nebo odpojit chip), vymazat adaptace a pak vse vratit zpet..celkem 2min prace.

Ohledne downpipe se sportovním katalyzátorem (i kdyz nema homologaci) podle me by nemel byt problem projit STK, zalezi samozrejme na znazku..a jak to cele bude rvat :lol:

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 14:30 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Se Steinbauerem na emisích problém nebyl, vše v normě. Taky do 2000 otáček se asi rozdíl moc neprojeví.

iko píše:
Muj osobni nazor, jak jsem jiz psal, je upgrade zeleza + ladeni na brzde u tunare s referenci (nejlepe, ktery Mini zna).

S tímto vřele souhlasím :-) V létě chystám sání, inlet hardpipe a výfuk, příští rok pak nejspíš intercooler :-) Tak jsem zvědav, jak se to vše sečte a projeví na brzdě oproti současnému stavu.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 19:14 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
nicku, toršku to odľahčím, neviem kvantifikovať spousta, presne tak ako si to nevantifikoval ty v príspevku pred mojím... :wink:
nemám prístup do štatistík...

ale prípady že menili motor = piesty boli aj v ČR, neviem si predstaviť kvoli čomu by majle menili motor...snáď už jedine napínak...
prípady z US sme riešili týžden s5 s letcom...pozri si na mobile, koľko motorov cooper S má menej km ako auto samotné...

samozrejme nerobím z toho problém BMW-Mini pretože tunerov na mini je dosť a každý z nás by chcel rád vyšší výkon za co najmenej investície...a potom to občas takto končí, druhá vlna je asi štd.užívateľ, kt. tankuje kde kade po pumpách pri supermarketoch, podcenia údržbu tu a tam,nedajú motoru možnosť sa zahriať vytáčaju za studena, nedekarbonizujú a potom sa to podpáli a je to tam...

neviem jak Alta a jak Steinbauer korigujú akt. setup dielov čo máš na aute a palivo s kt.xceš jazdiť...

u Evolve som ale dával celý konfig komponentov pred a za motorom a dostal mapy pre CEL ako aj pre palivo nad 98okt...a tým samozrejme uberáš rezervu a ženieš to k max. toho čo motor prežije...a keď nie tak aspoň bude správny moment to posunúť ďalej, t.j. vačky, piesty, ojnice...

súhlas s ikom, že ideál je ísť na brzdu ale nerobím si ilúzie vzhľadom na množstvo ladených cooper S v ČR, že napočítaš na dvoch rukách dieňe, kt. mali na ladení aspoň 3 MCS R56...Evolve Ti pigtail a prázdnu mapu dáva, takže je možné kedykoľvek vrátiť kam potrebuješ...prípadne na dataloggeri nahrať data a poslať im to, nech ti ešte doladia mapu...iko, ak niekom koho poznáš a odporúčaš vieš, daj vedieť pls...

a snáď len posledný komentár nickovi k plánu, z toho všetkého co ešte plánuješ by som to čo máš posledné dával ako prvé...síce to nie je tak vidieť a už vôbec počuť ale tomu motoru a výkonu to pomože asi najviac...keď s tým bude steinba a ecu pracovať...

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 20:37 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Intercooler dá určitě výkonově nejvíc, ale já letos budu řešit spíš zvuk, výkonově jsem spokojený :bigups: Nová kola, brzdy, atd., budu to muset doma ještě okecat :-D

Podle Steinbaueru nejsou tyto úpravy problém a bude to spolupracovat v pohodě. Jak se to bude chovat, to uvidím až v reálu a na brzdě. Vzhledem k tomu, že mě Steinbauer nestál ani korunu (už tam byl), tak ho vždycky můžu vyhodit a pořídit Evolve, pokud by to bylo potřeba. Zatím na Steinbauer můžu pět jen chválu, kamarád s BMW 335i Coupé a druhý s Audi A5 Coupé ho mají taky a taky jen spokojenost.

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. čer 2012 22:22 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
FMIC Ti zabezpečí výššiu hustotu vzduchu a pri menej kvalitnom palive lepšie prehorenie...ak ale chodíš aspoň na 98 tak
nemyslím, že máš niečo vyhadzovať...kým to jazdí je to super, pokaziť sa može aj nové a netunené...
a keď dodržíš pár zásad čo padli, tak verím, že si v pho...

sem tam do toho hoď ešte nejaky toluénový dekarbonizátor a bude to...

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. čer 2012 00:20 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
Poslední půl rok tankuju už jen Vervu 100, na jedné benzince blízko je levnější než jinde 98, takže tohle je v klidu. A zásady dodržuju, proto se nebojím a užívám :2drivers:

A co ty, nechystáš se ještě na brzdu?

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. čer 2012 09:56 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
chystám chystám, akurát sa mi nexce ísť špeciálne kvoli tomu, a síce som bol v Práglu tento týždeň s Cooprom 2x nikdy to nebolo extra dopredu plánované...

ale snáď to do mýta pomedzi dovolenku stihnem...

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. čer 2012 10:57 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 21. úno 2012 10:03
Příspěvky: 141
Bydliště: Kladno
Hlavně chlapci Jarov, jak jsem už psal. Nemáte kontakt na někoho kdo dělá Steinbauer v čechách?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. čer 2012 12:35 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. pro 2010 18:00
Příspěvky: 1734
Bydliště: Hradec Králové
aviater píše:
Nemáte kontakt na někoho kdo dělá Steinbauer v čechách?

http://www.urtuning.cz/kontakt.html

Ale Evolve by tě vyšlo levněji a jak uvedl speedy, má to mnohem víc možností.
http://www.evolveautomotive.com/cooper-s_902/ecu-remap_905/

_________________
2010-2018 Mini Cooper S (2007)
2023- Mini Cooper S JCW Checkmate (2006)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz