nicku, toršku to odľahčím, neviem kvantifikovať spousta, presne tak ako si to nevantifikoval ty v príspevku pred mojím...
nemám prístup do štatistík...
ale prípady že menili motor = piesty boli aj v ČR, neviem si predstaviť kvoli čomu by majle menili motor...snáď už jedine napínak...
prípady z US sme riešili týžden s5 s letcom...pozri si na mobile, koľko motorov cooper S má menej km ako auto samotné...
samozrejme nerobím z toho
problém BMW-Mini pretože tunerov na mini je dosť a každý z nás by chcel rád vyšší výkon za co najmenej investície...a potom to občas takto končí, druhá vlna je asi štd.užívateľ, kt. tankuje kde kade po pumpách pri supermarketoch, podcenia údržbu tu a tam,nedajú motoru možnosť sa zahriať vytáčaju za studena, nedekarbonizujú a potom sa to podpáli a je to tam...
neviem jak Alta a jak Steinbauer korigujú akt. setup dielov čo máš na aute a palivo s kt.xceš jazdiť...
u Evolve som ale dával celý konfig komponentov pred a za motorom a dostal mapy pre CEL ako aj pre palivo nad 98okt...a tým samozrejme uberáš rezervu a ženieš to k max. toho čo motor prežije...
a keď nie tak aspoň bude správny moment to posunúť ďalej, t.j. vačky, piesty, ojnice...súhlas s ikom, že ideál je ísť na brzdu ale nerobím si ilúzie vzhľadom na množstvo ladených cooper S v ČR, že napočítaš na dvoch rukách dieňe, kt. mali na ladení aspoň 3 MCS R56...Evolve Ti pigtail a prázdnu mapu dáva, takže je možné kedykoľvek vrátiť kam potrebuješ...prípadne na dataloggeri nahrať data a poslať im to, nech ti ešte doladia mapu...iko, ak niekom koho poznáš a odporúčaš vieš, daj vedieť pls...
a snáď len posledný komentár nickovi k plánu, z toho všetkého co ešte plánuješ by som to čo máš posledné dával ako prvé...síce to nie je tak vidieť a už vôbec počuť ale tomu motoru a výkonu to pomože asi najviac...keď s tým bude steinba a ecu pracovať...