Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

JCW R56 P115C a 2B5C

09. úno 2023 19:48

Ahoj, poprosím o konzultaci k JCWčku (R56 N14 2008), co teď s mechanikem řešíme.
Když jsem auto koupil, odcházela HPFP, vyměnila se HPFP - překódovala se ECU a vše v pořádku.

Týden na to jsem jel nalít chip do auta, pár kilometrů po chipu se mi stalo, že při akceleraci auto přestane cca kolem 4 tisíc otáček táhnout, otáčky lezou dál, ale netáhne. Občas to hodilo Check Engine (P115C a 2B5C). Když jsem byl u toho borca, co to chipoval na diagnostice bylo vidět že auto chce 2,1 baru, ale zůstane dostane se mu max 1,8bar a chvíli na to to hodí do nouze (1,5bar)
Odkazovalo se to na MAF, pořídili jsme teda novou váhu vzduchu ale nepomohlo to. Když jsem googlil, našel jsem hodně lidí, u kterých byl problém se škrtící klapkou. Dnes jsme zkusili klapku vyndat, vyčistit. Stále 2B5C (DME:Air-mass sensor, plausibility). Samozřejmě při dnešením rozebírání celého sání jsme nenarazili na žádnou prasklinu, defekt. Tušíte někdo odkud vítr fouká ?

Díky !
Odeslat odpověď