Logo
Právě je 28. bře 2024 22:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: JCW R56 P115C a 2B5C
PříspěvekNapsal: 09. úno 2023 19:48 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 18. lis 2022 19:56
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Ahoj, poprosím o konzultaci k JCWčku (R56 N14 2008), co teď s mechanikem řešíme.
Když jsem auto koupil, odcházela HPFP, vyměnila se HPFP - překódovala se ECU a vše v pořádku.

Týden na to jsem jel nalít chip do auta, pár kilometrů po chipu se mi stalo, že při akceleraci auto přestane cca kolem 4 tisíc otáček táhnout, otáčky lezou dál, ale netáhne. Občas to hodilo Check Engine (P115C a 2B5C). Když jsem byl u toho borca, co to chipoval na diagnostice bylo vidět že auto chce 2,1 baru, ale zůstane dostane se mu max 1,8bar a chvíli na to to hodí do nouze (1,5bar)
Odkazovalo se to na MAF, pořídili jsme teda novou váhu vzduchu ale nepomohlo to. Když jsem googlil, našel jsem hodně lidí, u kterých byl problém se škrtící klapkou. Dnes jsme zkusili klapku vyndat, vyčistit. Stále 2B5C (DME:Air-mass sensor, plausibility). Samozřejmě při dnešením rozebírání celého sání jsme nenarazili na žádnou prasklinu, defekt. Tušíte někdo odkud vítr fouká ?

Díky !


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz