NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
JCW R56 P115C a 2B5C http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=10775 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pankompot [ 09. úno 2023 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | JCW R56 P115C a 2B5C |
Ahoj, poprosím o konzultaci k JCWčku (R56 N14 2008), co teď s mechanikem řešíme. Když jsem auto koupil, odcházela HPFP, vyměnila se HPFP - překódovala se ECU a vše v pořádku. Týden na to jsem jel nalít chip do auta, pár kilometrů po chipu se mi stalo, že při akceleraci auto přestane cca kolem 4 tisíc otáček táhnout, otáčky lezou dál, ale netáhne. Občas to hodilo Check Engine (P115C a 2B5C). Když jsem byl u toho borca, co to chipoval na diagnostice bylo vidět že auto chce 2,1 baru, ale zůstane dostane se mu max 1,8bar a chvíli na to to hodí do nouze (1,5bar) Odkazovalo se to na MAF, pořídili jsme teda novou váhu vzduchu ale nepomohlo to. Když jsem googlil, našel jsem hodně lidí, u kterých byl problém se škrtící klapkou. Dnes jsme zkusili klapku vyndat, vyčistit. Stále 2B5C (DME:Air-mass sensor, plausibility). Samozřejmě při dnešením rozebírání celého sání jsme nenarazili na žádnou prasklinu, defekt. Tušíte někdo odkud vítr fouká ? Díky ! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |