09. dub 2014 11:56
09. dub 2014 12:18
zuzzara píše:Tak to turbo ma svoje chlazeni,ktery bezi i po vypnuti motoru,takze to nevim jestli by se dalo uplne davat za vinu,ze jsi zastavil kdyz to bylo rozpalene. Tezko rict :/ treba uz ty novejsi modely to maji nejak podchyceny aby se to nekroutilo. No a nebo si nechat vyrobit ten kryt co ma OKCZ
09. dub 2014 12:41
09. dub 2014 12:44
09. dub 2014 12:48
09. dub 2014 17:02
zuzzara píše:Jo to je jasny,ze je lepsi,kdyz jedes,ale jak rikas - lepsi nez nicno proste soudruzi z oxfordu udelali nekde chybu a nasavac se krouti
ja uz s tim nic nenadelam,kupovat novej rozhodne nehodlam,zas takovej puntickar nejsem,ale tebe jsem na to radsi upozornila,kdyz mas takovou krasnou beznym provozem jeste neznicenou vonavku
09. dub 2014 18:42
09. dub 2014 19:54
concorde píše:děkuji a zdravím na Oravu- do Čadce jsem často jezdil v bývalé firmě (z Ostravy). Pamatuju si Hotel Lipa, nevím, jestli ještě existuje... a dálnice (nebo spíš rychlá pěkná silnice, ani nevím) od Žiliny se teprve stavěla
09. dub 2014 21:19
10. dub 2014 10:24
10. dub 2014 22:30
11. dub 2014 12:44
speedygon79 píše:...kde si to vyvažoval po zmontovaní s5?
speedygon79 píše:...máš fotku toho krytu aj z boku...ak sa nemýlim, tak to končí na strane turbíny
speedygon79 píše:...čo máš na hranie?