Zdravím,
Auto před Vánoci přestalo jet,spotřeba oleje byla cca 1l/1500km. Tlaky extrémně nízké,na druhém válci žádný. Podpálené ventily a všude karbon.
Rozebral jsem motor,dál nové ventily,vybrousil,hlavu nechal zarovnat,natlakovat,vše ok. kroužky jsem dal nové. Vše vyčistil od karbonu.
Auto po go neustále z výfuku kouří. Jde o modrý kouř,podle smradu určitě olej. Gufera na ventilech jsem dal nové, poté vyzkoušel jestli nepropouští. Vše jsem samozřejmě dotahoval dle návodu. Tlaky ve válcích 10,4;10,5;10,6;10,4 atm
Jediné co jsem nenechal udělat,bylo profi honování válců.zdrsnil jsem jen válce domácím honováním.
Auto jsem nechal prvně na volnoběh,jestli něco nezačne klepat,ale vše ok,diagnostika bez chyby. Auto ale kouří opravdu hodně,najel jsem cca 6km,ale stav se nezlepšuje. Je potřeba najet znatelně více,nebo když to kouří hodně,tak jsou špatně kroužky?
Pokud máte zkušenosti,budu rád za nějaké názory,rady...
Mini r56s. r.2007, manuál
|