Zdravím, Přátelé měl bych dotaz, zda by někdo neporadil.
Manželce se podařilo spálit spojku Řazení šlo v pohodě,ale od té doby při jízdě do kopce je nutné podřadi o jeden stupeň níže,než je běžné,jinak motor škube jako by byl v nízkých otáčkách.
Vyměněna spojky v servisu za novou,ale při zátěži opět škube motor. Diagnostika občas vyhodí hlášku o časování sací strany vanos (doufám že jsem to pojmenoval správně). V servisu neví co s tím,že minase ještě nedělali. Ti co by to uměli,mají čas až za cca 1-2 měsíce.
Je možné že by byl na vině valvetronic,nebo mohl poskocit o zub rozvody? Nesetkal se s tím někdo? Vím že to po netu půjde těžko vyřešit,ale i tak,kdyby měl někdo nějaký tip nebo něco podobného řešil,budu rád za každou radu... O volnu zkusím dle aretace zkontrolovat rozvody (tady bych ale čekal že se rozsvítí motor na palubce),jinak mě napadá jen ten valvetronic,nebo možná škrtící klapka?
Jedná se o mini r56,2008,motor n12
Edit.:nakonec jsem vyčistil škrtící klapku,pokusil se dle návodu resetovat valvetronic,koupil nové svíčky a cívky. Investice sice byla,ale minimální a auto konečně jede bez problémů. Tak snad to vydrží...
|