Logo
Právě je 20. říj 2018 04:25
Onyx hodinky Mini Cooper

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: N14 Clubman S - prosim o radu s motorem
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 11:39 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
Jelikoz jsem uz bezradny, tak zkusim rady (mozna) zkusenejsich. Mam problemy s motorem (klasika, nestastna N14-ka) Tech problemu je nekolik:

1) motor si obcas cukce - je to hlavne kdyz jedete pod plynem, auto pekne tahne, a pak najednou na okamzik uplne polevi a hned zase tahne. Ve vysledku je to takova cukaci jizda. Cas od casu, nekdy vice, nekdy mene. Jakoby vynechal jeden valec.

2) kdyz jedu pod plynem a pusim pedal plynu, tak auto vyrazne cukne - jakoby na moment pridalo a pak si uvedomilo, ze ma vlastne ubrat. Opravdu jen v momente, kdy je ve vetsim tahu (i rychlosti) a pustite plyn, tak cukne.

3) po vycisteni saci klapky se cas od casu objevuje chyba motoru (kdyz je rano chladno) Motor hlasi chybu P1631, coz je nejaka pruzinka u klapky. Do doby, nez jsem dopral autu ocistu, tak to nedelalo. Zrejme jsem manipulaci neco uvolnil a ted to dela.

Zacinam resit od zakladu, takze jsem objednal nove svicky. Pak mne napada dat nove civky. Mam koupeny novy vstriky, tak to muze byt dalsi faze... Nejake nazory ? :roll:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 12:17 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 100
Bydliště: Chlum u Třeboně
Svíčky a proměř cívky.. Pak vzmi nádrž 100oktanů a zkus aditiva na vyčištění nádrže. U mě to dost pomohlo s plynulostí a cukáním :D

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 13:48 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
Svicky objednany, civky mozna objednam taky (uz par uzivatelum civky chciply) takze zacnu takhle.

Mam dokonce pocit, ze to cukani je cim dal tim castejsi :(

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 17:33 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 100
Bydliště: Chlum u Třeboně
Mě odešly cívky vždycky z ničeho nic, ale to je základ se svíčkama :)

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 18:12 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
No, jeste prislo par dobrych rad od MiniMartina a OKCZ

1) dlouhodobe mam problem s lambda sondou za katem - nevyhriva tak, jak by mela (pretrvavajici problem i na diagnostice)
2) po dekarbonizaci jde do valcu mnohem vice vzduchu (cista cesta)
3) ac byla provedena adaptace motoru (nove nauceni) tak zrejme system diky vade lambdy vyhodnocuje chybne smes (asi je chuda)
4) saci klapka ma asi take nejaky problem, takze cely system je "rozhozeny"

Takze, koupil jsem nove svicky, novou lambdu od BMW a pristi tyden objednam civky. S tou saci klapkou jeste nevim, ale nejspis budu shanet nejakou jinou (alespon na vyzkouseni) Kdyz uz to bude rozebrane, vymenime i vstriky a to by nebylo, aby to nejelo :bigups:

Pak to zase naucime vsechno znovu a snad se problem vyresi..

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. kvě 2016 21:41 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. dub 2013 22:38
Příspěvky: 100
Bydliště: Chlum u Třeboně
Dej pak vědět, díky! :)

_________________
06' Mini Cooper S R56 JCW by OKCZ, 17'' OZ, Katt-Off, Forge Blow Off, Alta CAI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. zář 2016 21:10 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 638
Bydliště: Plzeň/Praha
tak mel jsem uplne stejny problem jako popisuje worry vyse a muj problem nakonec vyresili svicky na JCW.... poradil jsem to jiz i worrymu, tak se uvidi, jestli to i u nej pomuze ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2016 15:26 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. čer 2016 16:33
Příspěvky: 15
Bydliště:
Jak to celé dopadlo? :)
Když dám plnej tak přibližně od 2000ot do 3000ot mi to cuká podobně. Poslední dobou mi příjde, že je to horší.
Ještě k tomu po nastartování za studena jsou takové tupé rány a neklidný chod, které po ca. 2km přestanou.
Díky za každý tip.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2016 18:05 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
No, jak to dopadlo u nas ? Takze jsem vymenil svicky za JCW specifikaci. To moc nepomohlo. Pak jsem zaslepil odvetrani vika ventilu toho zadniho, ktery vede primo do sani. To pomohlo. Auto uz pri plnem plynu necukne, spotreba oleje znatelne klesla. Ale stale jsou tam rezervy. Mam pripraveny OCC, jen ho zapojit na druhe odvetrani vika ventilu. A pak uz repas turbiny.

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2016 19:24 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2012 20:57
Příspěvky: 179
Bydliště: Rakovnik
... Pak jsem zaslepil odvetrani vika ventilu toho zadniho, ktery vede primo do sani …

je mozny obrazek, co a kde jsi zaslepil, nebo cim jsi zaslepil?

_________________
Mini Cooper R50 12/2002 (Indi Blue) ... bylo prvni MINI
CLUBMAN Cooper S BRG R55 (12/2007)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2016 21:33 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
Je to ofiko uprava od Peugeotu. Zaslepky stoji cca 70,- a ocividne funguji. Kdyztak odkaz na nejaky clanek TADY

Obrazky jeste nize..


Přílohy:
Poznámka: Jak zaslepky vypadaji..

Poznámka: Zadni odvetrani ventiloveho vika

Poznámka: Zaslepka vstupu do sani


_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. lis 2016 21:42 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2012 20:57
Příspěvky: 179
Bydliště: Rakovnik
... vycerpavajici odpoved, dikec :bigups:

_________________
Mini Cooper R50 12/2002 (Indi Blue) ... bylo prvni MINI
CLUBMAN Cooper S BRG R55 (12/2007)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 17:06 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2012 20:57
Příspěvky: 179
Bydliště: Rakovnik
I kdyz s unikem oleje z motoru problem nemam, i tak me lakal napad se zaslepenim odvetrani vika ventilu.
Kontaktoval jsem tedy ofiko zastoupeni Peugeot (na Kladne) s dotazem, zda-li jsou schopni ucpavky dodat a zda-li touto upravou motoru neublizim.
Druhy den prisel email s infem, ze ucpavku neni problem objednat a to za cenu 63,- za kus.
Nasledne po emailu telefon (na jmeno si nevzpomenu, ale pro zajemce muzu dat tel. cislo), pan z oddeleni servisu Peugeot, ze tuto upravu mi vyslovene nedoporucuje, ze smysl teto ucpavky je pro zaslepeni vyvodu na svodech s tim, ze odvetrani vika bude svedeno kamsi kousek jinam.
To znamena, objednat jednu ucpavku a jinou odvetravaci hadici, ktera je svedena jinam a to z duvodu v zime zamrzajici klapky, nebo tak nejak podobne mluvil.
Rozhodne pry tato ucpavka neni o napadu uplnemu zamezeni odvetrani ventiloveho vika.

… panovi jsem uveril a tak do teto upravy nejdu

_________________
Mini Cooper R50 12/2002 (Indi Blue) ... bylo prvni MINI
CLUBMAN Cooper S BRG R55 (12/2007)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 22:32 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Si myslím - výko má 2 vývody k odvětrání a worry zaslepil jen to co jde do sání blíž k motoru a pokud na něm není PCV ventil tak v poho. Druhý ke klapce nechal funkční. Např. Pumik je stáhl oba do OCTanku který v zimě zamrzl a vylítlo mu těsnění pod ventildeklem. Pán ze servisu si možná myslí že chceš ucpat obě.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 23:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. srp 2012 20:57
Příspěvky: 179
Bydliště: Rakovnik
... jsi mi nasadil brouka

No mluvil jsem pouze o zaslepeni tohoto vyvodu, viz obr.
Kdyz se tedy zaslepi tento vyvod, nehrozi zadne riziko je to tak?


Přílohy:


_________________
Mini Cooper R50 12/2002 (Indi Blue) ... bylo prvni MINI
CLUBMAN Cooper S BRG R55 (12/2007)
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. lis 2016 23:43 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
Ja tedy vice verim uzivatelum z US fora, nez panovi z Peugeotu. Opravdu ma viko dve odvetrani, ja se zbavil toho zadniho (jak je na obrazku vyse) Druhe je plne funkcni, akorad prohnane pres OCC a pak do sani..

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19. led 2018 11:42 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. úno 2017 23:48
Příspěvky: 29
Bydliště: Odolena Voda
Zdravim, mužu se zeptat jak to je s tou ucpávkou? Protože je to již nějakou dobu co jste to provedli, tak jestli to má za tu dobu nějaký negativní dopad? Mě to docela žere olej a to mám vyměněné pístní kroužky. Když tu hadici odpojim, tak je tam podtlak jako kráva, že to musí odsávat olej snad až z vany. Je to normální?
Děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. led 2018 00:11 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
Ja nakonec koupil nove viko ventilu a obnovil jsem vsechny hadice. Takze zaslepky uz nemam. Kazdopadne jsem nepocitoval zadna negativa. Ale spotrebu oleje mi snizila urcite vymena vika ventilu. Uplna spasa to neni, ten olej si to proste bere porad :lol:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. led 2018 00:01 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 03. úno 2017 23:48
Příspěvky: 29
Bydliště: Odolena Voda
Děkuji Worry. Ještě jeden dotaz. možná budu vypadat jako hlupák. Co to je to OCC?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. led 2018 09:14 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1403
Bydliště: Praha
OCC = oil catch can, takze nadoba na usazovani olejove mlhy. :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz