úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
05. říj 2013 11:38
Chcem sa spytat kto ma nejake skusenosti so sportovou spojkou a odlahcenym zotrvacnikom ako sa to sprava ,cio to netrha pri pomalej jazde a na normalnej komunikacii proste ako sa s tym jazdi,rozmyslam nad niecim takymto:http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail.php?prod=CompetitionClutchPaddleClutch%26FlywheelG2
05. říj 2013 15:36
Ahoj, osobni zkusenost nemam, kamarad mel keramiku na Honda S2000 a byl z toho nestastny. Na okruhy super, ale ve meste totalne na ho*no - popojizdeni v kolonach totalni smrt...
05. říj 2013 20:12
jak píše pepo, športová spojka ma zmysel na aute, s kt. už neplánuješ jazdiť bežne...
a tam ma zmysel aj ľahší zotrvačník, pretože tam ti už o spotrebu nejde...
ale skôr o dynamiku a tam je menšia hmota bonusom
06. říj 2013 16:34
jaj asi zabera moc hore a nerozbieha sa plynulo co ,to som si aj myslel,potom je najlepsie asi nejaky kompromis nieco silnejsie ako OEM ,mam tam 230 koni spojka je zatial dobra len tak spekulujem ze co tam dam ked ju zoderiem
06. říj 2013 17:26
mam sachsa kt. ma podľa výrobcu zvládnuť cca.30% navýšenie výkonu...
je tam 25tkm, cca.20tkm po navýšení výkonu-v pho to zatiaľ zvláda a v bežnom živote taktiež bez problémov jazditeľná...
bolo tu na to separé vlákno...
07. říj 2013 16:59
a co aj si zbadal nejaky rozdiel?
07. říj 2013 21:01
ach jo, super položená otázka...
na čo sa pýtaš?
rozdiel v čom prosím Ťa?
09. říj 2013 20:02
no v zabere spojky ,ako sa to sprava oproti seriovej ci to netrha moc
09. říj 2013 20:30
nevidím rozdiel.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.