Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Diferencial Clubman D

02. bře 2012 00:54

Cau,
uvazuju o koupi Clubmana v dieselu, model nekde kolem 2008. Predstava je takova, ze bych to chipnul, pak by to snad uz trochu mohlo jet. S cim mam ale problem je differencial a stabilizace - bydlim na horach, 4x4 je zbytecnost, ale auto musi mit uzaviratelny diff, nebo alespon LSD, aby se nezahrabalo na mirne naklonenem ledovem parkovisti (expert na to je Mercedes C, to se zahrabe i na rovine).

Jestli jsem googlil spravne, tak pred 2010 melo DTC (=elektronicky uzaviratelny differ) jenom JCW. Od 2010 se dal za priplatek objednat, ale to uz je zase mimo moji cenovou predstavu (a ani jsem jich moc nenasel). LSD se daval jako priplatek? do S-ka, ale v Dieselu asi nebyl vubec.

Napada me tedy jedine - slo by neco z toho dobastlit? Pripadne, nevite nekdo o nejakem kitu, ktery upgraduje diferencial?

Dikes

Re: Diferencial Clubman D

02. bře 2012 00:56

uplne by me stacilo tlacitko, co manualne diferencial zamkne, jako mely v 90. letech audiny...

Re: Diferencial Clubman D

02. bře 2012 01:07

DTC (dynamická kontrola trakce) a EDLC (elektronická uzávěrka diferenciálu) přišlo do Mini až po faceliftu v půlce 2010. Předtím mělo EDLC jen JCW.

Volitelným doplňkem pro Mini Cooper S 2007-2010 bylo LSD (samosvorný diferenciál).

Pro Dčko LSD možností nebylo.

DTC dodělat nelze (zjišťoval jsem).
Dodělat LSD na Sko lze, na Dčko s největší pravděpodobností ne (jiná převodovka, after market se na D nezaměřuje).
Každopádně je to docela drahá sranda, samotné aftermarket LSD stojí 1200-1600 dolarů (aftermarket, OEM se samostatně neprodává) + té práce, co s tím je (musí se rozebrat převodovka).
Odeslat odpověď