15. úno 2012 21:13
15. úno 2012 21:33
17. úno 2012 00:52
Nick píše:Je ti jasný, že 300 koní už horko těžko udržíš na silnici?
MCS + čip + sání a inlet hard-pipe + FMIC = 250 koní
U JCW turba s vyššími tlaky už si nejsem jistej efektivností čipu dělanýho pro MCS a zas použít čip pro JCW taky nejde.
Tam už by se to muselo čipovat asi přímo na míru.
285-300 koní se sáním a FMIC? Podle mě reálné. Ale u MCS bych si na to netroufnul, jedině u JCW factory.
17. úno 2012 01:29
17. úno 2012 01:48
Nick píše:Powerbox jako takový má akorát lazení ve smyslu +/- 0-15%, tuším.
JCW turbo pracuje může pracovat s větším tlakem, ale MCS ECU mu neřekne, že má použít větší tlak, protože neví, že tam je JCW turbo. (tohle možná není problém)
17. úno 2012 02:19
17. úno 2012 08:46
17. úno 2012 14:27
speedygon79 píše:trošku viac o tom čo robia taký ako Steinbauer ale aj tí čo ladia ECU...a ver že menia viac ako tlak v turbu...
ne, uvažoval som o všetkých zmenách AIR IN-OUT, T/C, a k tomu o PBoxe a ak by ma u Steinbauera nepresvedčili, že to budú ladiť ale len napoja krabičku tak potom by som nedával ich krabičku aaaaaaale ECU ReMap...
18. úno 2012 13:25
Teď jsem náhodou objevil Evolve cat-back, 6 hp a 10 NM,
19. úno 2012 20:34
Nick píše:speedygon79 píše:No ony instalační pokyny od Steinbauera zrovna moc informací neobsahují. Víceméně plug&play a přidejte si trošku, pokud chcete menší riziko, uberte si trošku, pokud by byl problém.
Takže pořád nějak nevidím, co by tam dlouho ladili.