Logo
Právě je 28. bře 2024 21:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14. kvě 2015 18:40 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. led 2015 06:03
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
Nemá někdo radu či návod jak na výměnu gumového lůžka stabilizační tyče?


Přílohy:


_________________
MINI R56 - 1.6 88KW
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. kvě 2015 18:49 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
.. Blbe...

Bohuzel je to hodne spatne pristupne, takze nejlepsi je sundat cely predni ram a pak je to pohoda. Mozna by to slo i jen s castecne spustenym ramem, ale bude to teda orisek. Sundat predni ram neni tak slozite...

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 04:48 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. led 2015 06:03
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
myslel jsem si , že to nebude jednoduché jako u zadní nápr. ale že musi jít dolu přední rám, tak to mě ani nenapadlo.

_________________
MINI R56 - 1.6 88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 07:41 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. led 2005 10:24
Příspěvky: 289
Bydliště: Východní Čechy - Jaroměř
bohužel, jak píše Worry. Akorát jsem to měl dole, a podle mě jiná cesta než rám dolů není. Je tam cca 1,5 cm, a jen ten šroub má 3,5....takže prostě jak to udělat. Na druhou stranu, rám není zase takovej problém vyndat. Takže odstrojit předek,rám dolů a pak to jde snadno. Jedno odpoledne ti to ale zabere:D Hodně štěstí.

_________________
Mini Cooper SPi 96
Austin Mini mk2 69
Mini Cooper S 02


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 15:17 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. led 2015 06:03
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
tak do toho se mi moc nechce, pouvažuji zda to raději nenechám odborníkům.
taky to mohli vyřešit lépe, třeba matku mít napevno na tom držáku a delším šroubem to stáhnout zespoda.
Pokud to půjde, tak tak to asi upravím aby se s tím nemuselo tak piplat.

_________________
MINI R56 - 1.6 88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 15:53 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Moje zkusenost - mel jsem ram sundany 2x a pokud jsi trochu sikovny, tak ho sundas za hodinu (kdyz to jde) za 2h kdyz mas zatuhle srouby a matky. Nejezdim do servisu, vse delam na dvore u baraku.

Vymena je pak rychla a nenarocna. Vymyslet nejake provrtavani je nesmysl. 1. tim zmenis tuhost toho ramu a za 2. se ty gumy nemeni tak casto :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 20:34 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. led 2015 06:03
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
Asi to bude nejlepší řešení jak to popisuješ. Zatím jsem na Mini moc nedělal, mám ho chvilku ale zadní nápravu už jsem dal do pořádku, včetně tlumiču a brzd. Zjistím jak na ten rám a asi se na to vrhnu sám. Nemám ale kanál, snad by mohli stačit nájezdy. Worry, ty to děláš taky bez kanálu? Jinak všem děkuji za informace, každá rada se hodí.

_________________
MINI R56 - 1.6 88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. kvě 2015 22:32 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Najezdy neres, ja mam jen dva hevery a trojnozky. Musis auto hodit na trojnozky, povolit kulaky rizeni, tycek stabiku a tehlice. Povolis 10 sroubu, povolis nadrzku posilovace, vyhnes tepelny stit nad vyfukem, spodni drzak motoru a jde to dolu na heveru. Po drobnem spusteni odpojis kabely posilovace a uz je to volne.. Mrkni do meho vlakna na R50 ala "Buchta"

Kdyztak mohu pomoci radou na telefonu :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. kvě 2015 08:52 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 28. led 2015 06:03
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
Díky za vysvětlení. Podle toho návodu by to nemělo být tak složité.

_________________
MINI R56 - 1.6 88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. bře 2017 15:16 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Kluci dotaz. mam najeto skoro 70 000 km a nastal cas na vymenu tycek stabilizatoru, jelikož v tom nepekne klepe. Ma smysl menit i zadni, nebo staci predek? (klepe v to v predu). Nejake rady na co dat pozor? enbo staci proste povoit matku, vyklepnout a dat nove?

Kde jste je kupovlai? origo bude asi masakr, kde se mám podivat po OEM?

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. bře 2017 17:11 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Na meho Clubmana S Meyle HD - kompletni sada 2xP+2xZ za 1320,-
Myslim, ze to bude uplne stejne.

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. bře 2017 09:45 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Ok tak to je pohoda. Díky. Juknu se. Na REALOEM sem je našel přední sada za cca 37 dolacu a zadni za 48$. Což je asi dvojnásobek :).

Koukám, Meyle, NK, Ruvvile, SASIC, Monroe, všechno podobný ceny. Hledám nějaký info na GOOGLE, ale tohle je dost specifický. Máte někdo vyloženě negativní zkušenost, nebo pozitivní, kterej ten výrobce je lepší?

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. bře 2017 12:38 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
ja teda na podvozek strkam LEMFÖRDER ale hodne zalezi k jake znacce mas pristupa za jakou cenu

spousta z nich vyrabi v jedne fabrice a bali do ruznych krabic :mrgreen:

...marze napric dodavateli jsou nekdy az 70% a plati konec :wink:

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. bře 2017 15:28 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
JJ vypadá do stejně. Jen ty co má Worry, jsou HD, a když mu sloužej na clubíku, tak mě taky odvedou práci. Půjdu do nich. :)

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. bře 2017 20:17 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. čer 2008 13:44
Příspěvky: 1869
Bydliště: Nord Czech
:bigups: jasna vec

_________________
I love cool cars with sex-appeal = MINI
Happy MINI Friends - "Ekšn and Dance man"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. dub 2017 21:04 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak dnes vyměněno. Rozdíl patrný. Jde to celkem dobře. Jen musí mít člověk 15 a 16 ořech na golu (origo mají 16 a ty nové od Meyle 15), dále zbroučenou 17 stranovej klíč. hodí se taky druhej hever, abyse podlozila naprava, aby srouby sedly na torzku. Jedinej větší problem byl vzdeho dole, jak ej uchyvcení do nápravnice. Sroub byl moc dlouhej a nevešel se mezi přičnou tyč. Takže sme je flexou o 1cm musel zaříznout .)


Přílohy:




_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. dub 2017 18:38 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Houstone máme problém. Drobný ale přece. Po namontování tyček se mi čas od času ozval divnej zvuk od předního pravýho kola. Nejdřív jsem myslel, že jen nečistoty v brzdách. Před chvilkou jsem si dal takovou ostřejší "gumokvílivou" etápku a při brždění se ozval nepěknej zvuk. Tak na tt koukám a ona (jen na pravý straně) ta tyčka stabilizátoru lehce škrtá o poloosu. Nic extra, asi časem obrousí rez a bude to ok, dělá to jen při ostrym brždění, ale trošku se mi to nelíbí. Stalo se to taky někomu?


Přílohy:


_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz