Prepnout do plneho zobrazeni
kola, pneu, brzdy, tlumiče, nápravy, výfuk...
Odeslat odpověď

ALL4 Countryman s vysvetlenim

25. črc 2012 07:38

zopar linkov k teme ALL4 u CM

http://www.youtube.com/watch?v=x7Dusvf- ... re=related

http://www.awdwiki.com/en/xdrive/

Re: ALL4 Countryman s vysvetlenim

28. pro 2012 21:22

http://www.motoringfile.com/2012/12/19/ ... m-revised/

doplnujúce info od BMW...

mne sa zdálo, že mi občas na sneehu dozadu hodí podstatne viac ako 50% percent výkonu...
a je to tak...

Re: ALL4 Countryman s vysvetlenim

29. pro 2012 21:27

No, s tím "power splitting" to není tak jisté, ono to vlastně 50% je:

" In the case of no traction to the front wheels, it can send all of its available power to the rear wheels, but MINI is saying explicitly that this is still only 50% of the car’s total power. "

Re: ALL4 Countryman s vysvetlenim

30. pro 2012 14:01

v posledním postovaném článku rozebírají funkci All4 jakožto nadstavby DSC a ne jakožto prostředku zábavy (přestože All4 je standard u JCW crossoverů). Já s tímto částečně souhlasím. Jet s All4 na sněhu či mokrém listí je pocit bezpečí, ale jakmile se vypne DSC automaticky se zapne zábavná funkce systému a bez All4 by to v žádném případě taková sranda nebyla. V zatáčkách je cítit jasnej "push" od zadních kol a úhel natočení auta lze kontrolovat plynem - to je pro mě jasná sranda feature. 8)

Re: ALL4 Countryman s vysvetlenim

30. pro 2012 14:15

jedna věc je vypnout DSC a druhá věc je vypnout všechno co hlídá kontrolu trakce a stability..

Re: ALL4 Countryman s vysvetlenim

07. úno 2013 20:06

par noviniek
http://www.automotiveworld.com/news-rel ... ive-range/
Odeslat odpověď