Stránka 1 z 4
Sportovní tlačítko
Napsal: 09. led 2012 11:18
od niemandos
Ahoj všichni.
Má někdo v mini cooperu (rok 2007 a mladší) sportovní tlačítko? jedná se mi o zvuk i reakci na plyn při sportovním režimu. Jestli je to znát. U S-ka jsem četl, že je rozdíl znatelný, ale nevím, jestli to platí i o cooperu?
Díky za odpověď
N
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 13:29
od niemandos
Nikdo neví? Tím sportovním tlačítkem je samozřejmě míněno tlačítko sport
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 13:50
od worrycz
Pokud cekas ze vsichni tady sedi prihlaseni a cihaji, kdyz nekdo neco napise, tak jsi asi na jinem foru

Vydrz, nekdo se Ti prihlasi, jakmile tyto stranky navstivi

Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 13:58
od niemandos
To nečekám. Viděl jsem, že je přihlášených 9 lidí, tak jsem nějak tak myslel, že by s tím někdo mohl mít zkušenost.

. V Mini Cooperu to je ale asi u nás dost ojedinělé
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 14:18
od worrycz
Ne kazdy ma novou verzi, stale je tu vetsina bez R56ky

Ale tlacitka se tu uz resila, vyuzij funkce vyhledat..
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 14:19
od niemandos
Díky za radu
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 14:26
od BlackSheep99
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 14:32
od Nick
niemandos píše:rok 2007 a mladší
Tlačítko Sport bylo i pro první generaci?
Čistě teoreticky, rozdíl u Coopera by tam měl být podobný - tužší volant a citlivější odezva pedálu (ale ne větší akcelerace, tlačítko nemá vliv na výkon) a rychlejší řazení u automatu. Snad jediný, kdo tu psal, že ho má, je Martas78 u Ska 2.gen.
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 14:37
od worrycz
2007 a mladší znamená 2007+2008+2009..... Ne naopak

Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 15:07
od Nick
Hahaha, ještě jsem byl rozespalej

Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 15:26
od Martas78
Nick píše:Čistě teoreticky, rozdíl u Coopera by tam měl být podobný - tužší volant a citlivější odezva pedálu (ale ne větší akcelerace, tlačítko nemá vliv na výkon) a rychlejší řazení u automatu. Snad jediný, kdo tu psal, že ho má, je Martas78 u Ska 2.gen.
Jo jo mám ho tam, eSko R56 - 2010, plyn je citlivější, žízení ztuhne, s výfukem to nemůžu posoudit, mám tam jinej než origo, zvuk se nemění při zapnutém tlačítku (myslím, že ani u originálního výfuku to na něj nemá vliv) - suma sumárum z mého pohledu je auto subjektivně "živější", ale na maximálku, výkon, krouťák to nemá vliv. Je to stejné, jako když třeba u Tiptronicu zařadíš místo "déčka" "esko", výkon stejný, auto trochu pocitově živější...
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 15:30
od niemandos
Díky Martas77 a ostatní
Někde jsem tady kdysi četl, že u S-ka to právě má vliv i na zvuk výfuku. Je prý daleko víc slyšet. Chtěl jsem vědět, jestli to je podobné i u Coopera
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 15:35
od niemandos
Promiň 78.

. Pořád nejsem rozhodnutý, jestli koupit coopera nebo S-ko. U coopera bych zvedl výkon a měl bych nějakých 150 koní. S-kových nabídek v německu na stránkách bmw moc není. Teda je,ale ne v cenách, které bych mohl akceptovat. V bazarech kupovat nechci. Proto se ptám.
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 16:23
od Martas78
niemandos píše:Promiň 78.

. Pořád nejsem rozhodnutý, jestli koupit coopera nebo S-ko. U coopera bych zvedl výkon a měl bych nějakých 150 koní. S-kových nabídek v německu na stránkách bmw moc není. Teda je,ale ne v cenách, které bych mohl akceptovat. V bazarech kupovat nechci. Proto se ptám.
V pohodě, číslíčko sem, číslíčko tam
S tímhle Ti asi nikdo moc neporadí, to je vždycky na uživateli, co od toho auta očekává a co s ním má v plánu.
U mě byla třeba eSko jasná volba, na denní ježdění mám úplně jiné auto, tohle bylo kupované čistě za účelem zábavy, příležitostně na okruhy. Podobné téma se aktuálně řeší v tématu "S nebo JCW".
Osobně bych šel do eSka, tam máš bez úprav 175 koní a s úpravama se dostaneš přes 200 koníků, ale i bez úprav je eSko neskutečně živé a rychlé, hlavně zábavné (to samozřejmě i Mini Cooper bez S či JCW)...
Já jsem třeba tohle auto "lovil" cca rok, rok a čtvrt, než jsem našel takový, jaký jsem chtěl. S českýma bazara souhlasím s Tvým názorem, ale určitě to neplatí v globálu, Nick psal, že má svého Miniho z AAA a je naprosto spokojen. Jinak já hledal skoro denně na mobile.de a autoscout24. Nakonec ho mám z ČR

Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 16:45
od Nick
I s Cooperem si užiješ kopec zábavy, na blbnutí po okreskách nepotřebuješ Sko

Pochybuju, že Coopera a jeho atmosférický motor přečipuješ o 20%, atmosféry jdou max. o 5-10% (bez výměny dílů, ale nenapadá mě, co jednoduše u atmosféry vyměnit - není tam sání ani mezichladič...).
Podle mě není 120 koní zas tak málo, pokud nejsi fanda velmi rychlého předjíždění

Rozdíl ve zrychlení z 80 na 120 ale bude jen tak 1-1,5 sekundy.
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 17:58
od Skuhi
Co já vím, tak na nových modelech to vliv na zvuk má a dost podstatný. Mluvil jsem o tom i prodejcem- tlačítko má na starost i klapku ve výfuku a se zapnutým tlačítkem "brblá" a dokonce střílí do výfuku.
Cooper to tak prý nemá.
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 09. led 2012 19:10
od Nick
Taky jsem četl, že to takhle funguje. Ale jen u standardního výfuku. JCW brblá pořád a after market, co má Martas tím ovlivněn není. Už se těším, až to v březnu budu moct sám vyzkoušet

Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 10. led 2012 16:11
od niemandos
No tak fakt nevím co koupím. Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl. U starších modelů to bude podobné. To je skutečně obrovský rozdíl. To i ten diesel Cooper D je rychlejší o 2,2 až 2,8 sekundy oproti cooperu v benzínu.
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 10. led 2012 16:27
od Martas78
No jestli řešíš časy ve zrychlení z 80 na 120 a podobné, že se Ti zdá 1.6 atmosféra pomalý, tak potom máš jasné řešení = Mini Cooper S
Nemůžeš moc porovnávat motor o stejném objemu s turbem a bez, vždycky bude výrazně rychlejší ten s turbem a dnešní nové moderní turbodieslové motory jsou taky už někde jinde, než před patnácti lety, takže v pružném zrychlení bude "obyč" Cooper vždycky nejpomalejší...
Re: sportovní tlačítko.
Napsal: 10. led 2012 17:00
od Nick
niemandos píše:Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl.
Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl

Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6

(asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc)