NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Sportovní tlačítko
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=77&t=4533
Stránka 24

Autor:  speedygon79 [ 10. led 2012 22:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Nick píše:
niemandos píše:
Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl.

Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl :shock: Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6 :? (asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc)



mal som možnosť jazdiť dlhodobe jak v Cooper R50 tak si teraz užívam MCS R56 a rozdiel je ozaj dosť veľký....
čísla to ani nevyjadria...

Autor:  speedygon79 [ 16. led 2012 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

speedygon79 píše:
Nick píše:
niemandos píše:
Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl.

Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl :shock: Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6 :? (asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc)



mal som možnosť jazdiť dlhodobe jak v Cooper R50 tak si teraz užívam MCS R56 a rozdiel je ozaj dosť veľký....
čísla to ani nevyjadria...



keď tak nadtým rozmýšlam

sport button = cca. 5k, tuhšie riadenie a rychlejšia mapa...brblanie iba sem tam (cca.40sec...)
http://www.youtube.com/watch?v=enodgqNc8ho

vs. JCW vý:f.ck za 300k E... :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=XMuKuYlQ ... re=related

no fakt neviem, čo z toho radšej...ale asi zabudnem na Akrapa a pojdem do overenej klasiky za rozumné prašule...

Autor:  Nick [ 17. led 2012 00:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

JCW výfuk brblá na můj vkus až moc :D Ale ty prachy jsou nádherný, to jo. Pořiď si ho a já si ho u tebe poslechnu a pak si ho třeba koupím taky :-D

Autor:  niemandos [ 17. led 2012 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Myslel jsem, že se Sport button dodělat nedá? Někdo to tu psal.

Autor:  Nick [ 17. led 2012 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

To záleží, kde se zeptáš :-) Já se ptal přes miniprdíka v Inveltu:
Citace:
Pokud by se objednaly spínače k řadicí páce v patřičné kombinaci - 61303422720, pak by se změnou FA dalo možná dosáhnout funkčnosti 4UF.
Garantovat to ale nemohu. Je třeba také zjistit, zda je přítomen modrý kabel "T_SPORT" od tlačítka k JBE, viz. SSP.
Návaznost jiného HW jsem zjišťoval – asi nic.
Takže:
cena dílu – 61303422720 – 1.500,- bez záruky
práce za montáž tlačítkového bloku – (podlah.konzola ven…) – 2000 Kč
cena za programování - 1700 Kč

V březnu se tam objednám, tak uvidíme :)

Autor:  Martas78 [ 17. led 2012 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Nick píše:
To záleží, kde se zeptáš :-) Já se ptal přes miniprdíka v Inveltu:
Citace:
Pokud by se objednaly spínače k řadicí páce v patřičné kombinaci - 61303422720, pak by se změnou FA dalo možná dosáhnout funkčnosti 4UF.
Garantovat to ale nemohu. Je třeba také zjistit, zda je přítomen modrý kabel "T_SPORT" od tlačítka k JBE, viz. SSP.
Návaznost jiného HW jsem zjišťoval – asi nic.
Takže:
cena dílu – 61303422720 – 1.500,- bez záruky
práce za montáž tlačítkového bloku – (podlah.konzola ven…) – 2000 Kč
cena za programování - 1700 Kč

V březnu se tam objednám, tak uvidíme :)


No jsem zvědavej, jak dopadneš...
Jen přemýšlím, jestli investice přes 5 tisíc korun má za tlačítko Sport smysl... Ale asi jo, nakonec proč si nedělat stále něčím radost že? :wink:

Autor:  Nick [ 17. led 2012 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Podle mě jo, lidi si ho hodně chválí a zas tak drahý to není.

Autor:  Martas78 [ 17. led 2012 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Jo já bez něj skoro nejezdim, potvrzuji :wink:
Ale jo, 5 tisíc bych dal taky :D
Tak uvidíme, jak si budeš pochvalovat rozdíl :wink:

Autor:  yngwinier [ 18. led 2012 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Martas78 píše:
Jo já bez něj skoro nejezdim, potvrzuji :wink:
Ale jo, 5 tisíc bych dal taky :D
Tak uvidíme, jak si budeš pochvalovat rozdíl :wink:



chlapi, pod pojmom sportove tlacitko mate na mysli sprint booster, alebo nieco ine?

Autor:  Martas78 [ 18. led 2012 11:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Když si pročteš tohle a jiná vlákna, tak to najdeš :wink:

Jinak je to tlačítko u řadící páky, které přitvrdí řízení, zostří odezvu na plyn a mělo by u originálních výfuků trochu přiostřit zvuk otevřením klapky... U automatické převodovky by se mělo upravit řazení do sportovního režimu... Ale jak už tu bylo několikrát napsáno, nemá žádný vliv na zvyšování výkonu ani točivého momentu...
Jestli máš na mysli funkci motoru "overboost", tak ta nemá se sportovním tlačítkem nic společného, ta funguje automaticky sama...

Autor:  yngwinier [ 18. led 2012 12:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Martas78 píše:
Když si pročteš tohle a jiná vlákna, tak to najdeš :wink:

Jinak je to tlačítko u řadící páky, které přitvrdí řízení, zostří odezvu na plyn a mělo by u originálních výfuků trochu přiostřit zvuk otevřením klapky... U automatické převodovky by se mělo upravit řazení do sportovního režimu... Ale jak už tu bylo několikrát napsáno, nemá žádný vliv na zvyšování výkonu ani točivého momentu...
Jestli máš na mysli funkci motoru "overboost", tak ta nemá se sportovním tlačítkem nic společného, ta funguje automaticky sama...


dakujem za vysvetlenie, mal som namysli zariadenie, ktore je propagovane cez www.minimania.com . Ide o zariadenie, ktore by malo skratit odozvu pri stlaceni plynoveho pedalu. Za relativne dobre peniaze sa da kupit a vraj sa to lahko instaluje...tak, neviem, ci s tym tu ma niekto skusenosti.
Konkretne:
http://new.minimania.com/web/Item/SPR2095/InvDetail.cfm

Autor:  Nick [ 18. led 2012 14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

S tímhle u nás asi nikdo zkušenosti nemá, nemyslím, že by tam byl zas až tak velký rozdíl oproti tlačítku Sport. I takhle je pedál krásně citlivý.

Autor:  BlackSheep99 [ 18. led 2012 14:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

yngwinier píše:
Martas78 píše:
Když si pročteš tohle a jiná vlákna, tak to najdeš :wink:

Jinak je to tlačítko u řadící páky, které přitvrdí řízení, zostří odezvu na plyn a mělo by u originálních výfuků trochu přiostřit zvuk otevřením klapky... U automatické převodovky by se mělo upravit řazení do sportovního režimu... Ale jak už tu bylo několikrát napsáno, nemá žádný vliv na zvyšování výkonu ani točivého momentu...
Jestli máš na mysli funkci motoru "overboost", tak ta nemá se sportovním tlačítkem nic společného, ta funguje automaticky sama...


dakujem za vysvetlenie, mal som namysli zariadenie, ktore je propagovane cez http://www.minimania.com . Ide o zariadenie, ktore by malo skratit odozvu pri stlaceni plynoveho pedalu. Za relativne dobre peniaze sa da kupit a vraj sa to lahko instaluje...tak, neviem, ci s tym tu ma niekto skusenosti.
Konkretne:
http://new.minimania.com/web/Item/SPR2095/InvDetail.cfm


no jestli je to neco podobneho jako TuneKit PowerPedal tak to bych snad nikomu nedoporucoval. Mel jsem to chvilicku na BMW Z3. Jediny vysledek tehle srandy bylo to, ze jsem mel sportrebu o 2,5l vetsi.

Autor:  Nick [ 21. bře 2012 19:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Tlačítko Sport dodělat půjde, po nakódování v diagnostice (díky OKCZ!) a dočasnému přepojení kablíku od DSC do pinu tlačítka Sport tlačítko správně fungovalo - zobrazil se v okénku palubního počítače nápis SPORT. Jízdní vlastnosti jsme zatím nezkoušeli.

Chybí mi tam dva kabely (tlačítko a jeho LED), takže ty budeme muset natáhnout, až přijde tlačítkový modul. Budu informovat :-)
Cena tlačítkového modulu je 850 Kč, o polovinu míň než mi napsali z Inveltu. A nakódováno bylo za pár minut, netuším, za co chtějí tolik peněz za kódování...


Jak se sundává ta středová konzole ruční brzdy a spol je zde:
http://www.robincasady.com/ShiftKnobs/ebrakeInstructions/BootInstall.html

Autor:  Nick [ 23. bře 2012 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Kabely nataženy pod centrálním sloupkem a vzadu za kobercem spolujezdce k pojistkové skříňce. Piny se nechají koupit v BMW, pak se napájí obyč. 0,75 mm2 kabel.
Tlačítkový modul stál 875 Kč. Středový plast kolem ruční brzdy a řadící páky se nechá lehce nadzvihnout po odšroubování 2 šroubů v miskách vpředu a 1 šroubu v misce vzadu a vycvaknutí směrem nahoru. Nechá se nadzvihnout cca 10-12 cm, což stačí na odšroubování 3 šroubků kolem tlačítkového modulu a jeho výměnu. Piny zacvaknout na správné místo v konektoru u tlačítkového modulu (musí se odcvaknout vrchní část konektoru). Na druhé straně se jednoduše zacvaknou. 2 kabely jsou tam proto, že tlačítko má LEDku signalizující zapnutí (zelenou barvou).

OKCZ bez problému nakódoval a z většiny namontoval a vše krásně funguje :-) Tímto mu mnohokrát děkuji :-)


Po zapnutí tlačítka při nastartovaném motoru se na displeji otáčkoměru objeví nápis SPORT.
Pedál je o dost citlivější, stačí se jen lehce dotknout a auto už má tendenci citelně zrychlovat.
Volant je trochu tužší, ale ten jsem zatím neměl moc možnost vyzkoušet.

Paráda!! :biggrin:

Autor:  Martas78 [ 24. bře 2012 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Kluci dobrá práce !!!

Mně továrně udělané tlačítko Sport dělá přesně to samý jak popisuješ, takže vaše instalace proběhla podle všech pravidel a regulí :lol:
Pedál plynu je podstatně citlivější, třeba při popojíždění v koloně Sport vypínám, jen při malém dotknutí se plynu auto začíná strašně řvát :wink:

Autor:  Nick [ 30. bře 2012 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Dneska jsem se byl projet po okreskách a ten tužší volant a citlivější plyn je v zatáčkách fakt nářez, moc moc se mi to líbilo. A JCW brzdy si to taky užily :biggrin:

Autor:  speedygon79 [ 31. bře 2012 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Nick píše:
Dneska jsem se byl projet po okreskách a ten tužší volant a citlivější plyn je v zatáčkách fakt nářez, moc moc se mi to líbilo. A JCW brzdy si to taky užily :biggrin:


ty jo, robíš chute, ja to aj napriek tomu, že mi v invelte povedali, že to u mňa so sport bt. nejde predsa asi skúsim...
len neviem kedy sa nejak načasujem s OKCZ...keď mu to tak dobre ide...asi až po všetkom ostatnom to zoberem ako čerešničku na dorte...spolu s navi...

Autor:  Nick [ 01. dub 2012 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Nesmíš věřit tomu, co ti řekne prodeják, oficiálně to samozřejmě nejde dodělat do žádného auta. Připojit 2 kabely, vyměnit tlačítkový modul a aktivovat na diagnostice jde ale u všech aut ;-)

Autor:  Pumik9 [ 18. dub 2012 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: sportovní tlačítko.

Nick píše:
Nesmíš věřit tomu, co ti řekne prodeják, oficiálně to samozřejmě nejde dodělat do žádného auta. Připojit 2 kabely, vyměnit tlačítkový modul a aktivovat na diagnostice jde ale u všech aut ;-)

teraz som nasiel nove tlacitka pre 2.gen :bigups:
ma nieto zaujem

Přílohy:
jjjj.jpg
jjjj.jpg [ 196.23 KiB | Zobrazeno 12764 krát ]

Stránka 24 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/