10. led 2012 22:39
Nick píše:niemandos píše:Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl.
Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6 (asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc)
16. led 2012 23:29
speedygon79 píše:Nick píše:niemandos píše:Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl.
Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6 (asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc)
mal som možnosť jazdiť dlhodobe jak v Cooper R50 tak si teraz užívam MCS R56 a rozdiel je ozaj dosť veľký....
čísla to ani nevyjadria...
17. led 2012 00:44
17. led 2012 11:55
17. led 2012 13:41
Pokud by se objednaly spínače k řadicí páce v patřičné kombinaci - 61303422720, pak by se změnou FA dalo možná dosáhnout funkčnosti 4UF.
Garantovat to ale nemohu. Je třeba také zjistit, zda je přítomen modrý kabel "T_SPORT" od tlačítka k JBE, viz. SSP.
Návaznost jiného HW jsem zjišťoval – asi nic.
Takže:
cena dílu – 61303422720 – 1.500,- bez záruky
práce za montáž tlačítkového bloku – (podlah.konzola ven…) – 2000 Kč
cena za programování - 1700 Kč
17. led 2012 16:10
Nick píše:To záleží, kde se zeptáš Já se ptal přes miniprdíka v Inveltu:Pokud by se objednaly spínače k řadicí páce v patřičné kombinaci - 61303422720, pak by se změnou FA dalo možná dosáhnout funkčnosti 4UF.
Garantovat to ale nemohu. Je třeba také zjistit, zda je přítomen modrý kabel "T_SPORT" od tlačítka k JBE, viz. SSP.
Návaznost jiného HW jsem zjišťoval – asi nic.
Takže:
cena dílu – 61303422720 – 1.500,- bez záruky
práce za montáž tlačítkového bloku – (podlah.konzola ven…) – 2000 Kč
cena za programování - 1700 Kč
V březnu se tam objednám, tak uvidíme
17. led 2012 17:38
17. led 2012 19:10
18. led 2012 09:50
Martas78 píše:Jo já bez něj skoro nejezdim, potvrzuji
Ale jo, 5 tisíc bych dal taky
Tak uvidíme, jak si budeš pochvalovat rozdíl
18. led 2012 11:15
18. led 2012 12:40
Martas78 píše:Když si pročteš tohle a jiná vlákna, tak to najdeš
Jinak je to tlačítko u řadící páky, které přitvrdí řízení, zostří odezvu na plyn a mělo by u originálních výfuků trochu přiostřit zvuk otevřením klapky... U automatické převodovky by se mělo upravit řazení do sportovního režimu... Ale jak už tu bylo několikrát napsáno, nemá žádný vliv na zvyšování výkonu ani točivého momentu...
Jestli máš na mysli funkci motoru "overboost", tak ta nemá se sportovním tlačítkem nic společného, ta funguje automaticky sama...
18. led 2012 14:30
18. led 2012 14:40
yngwinier píše:Martas78 píše:Když si pročteš tohle a jiná vlákna, tak to najdeš
Jinak je to tlačítko u řadící páky, které přitvrdí řízení, zostří odezvu na plyn a mělo by u originálních výfuků trochu přiostřit zvuk otevřením klapky... U automatické převodovky by se mělo upravit řazení do sportovního režimu... Ale jak už tu bylo několikrát napsáno, nemá žádný vliv na zvyšování výkonu ani točivého momentu...
Jestli máš na mysli funkci motoru "overboost", tak ta nemá se sportovním tlačítkem nic společného, ta funguje automaticky sama...
dakujem za vysvetlenie, mal som namysli zariadenie, ktore je propagovane cez http://www.minimania.com . Ide o zariadenie, ktore by malo skratit odozvu pri stlaceni plynoveho pedalu. Za relativne dobre peniaze sa da kupit a vraj sa to lahko instaluje...tak, neviem, ci s tym tu ma niekto skusenosti.
Konkretne:
http://new.minimania.com/web/Item/SPR2095/InvDetail.cfm
21. bře 2012 19:22
23. bře 2012 19:15
24. bře 2012 10:07
30. bře 2012 20:32
31. bře 2012 19:48
Nick píše:Dneska jsem se byl projet po okreskách a ten tužší volant a citlivější plyn je v zatáčkách fakt nářez, moc moc se mi to líbilo. A JCW brzdy si to taky užily
01. dub 2012 20:01
18. dub 2012 10:11
Nick píše:Nesmíš věřit tomu, co ti řekne prodeják, oficiálně to samozřejmě nejde dodělat do žádného auta. Připojit 2 kabely, vyměnit tlačítkový modul a aktivovat na diagnostice jde ale u všech aut