NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Sportovní tlačítko http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=77&t=4533 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | Sportovní tlačítko |
Ahoj všichni. Má někdo v mini cooperu (rok 2007 a mladší) sportovní tlačítko? jedná se mi o zvuk i reakci na plyn při sportovním režimu. Jestli je to znát. U S-ka jsem četl, že je rozdíl znatelný, ale nevím, jestli to platí i o cooperu? Díky za odpověď N |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Nikdo neví? Tím sportovním tlačítkem je samozřejmě míněno tlačítko sport |
Autor: | worrycz [ 09. led 2012 13:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Pokud cekas ze vsichni tady sedi prihlaseni a cihaji, kdyz nekdo neco napise, tak jsi asi na jinem foru Vydrz, nekdo se Ti prihlasi, jakmile tyto stranky navstivi |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
To nečekám. Viděl jsem, že je přihlášených 9 lidí, tak jsem nějak tak myslel, že by s tím někdo mohl mít zkušenost. . V Mini Cooperu to je ale asi u nás dost ojedinělé |
Autor: | worrycz [ 09. led 2012 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Ne kazdy ma novou verzi, stale je tu vetsina bez R56ky Ale tlacitka se tu uz resila, vyuzij funkce vyhledat.. |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Díky za radu |
Autor: | BlackSheep99 [ 09. led 2012 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
myslím, že se to řešilo tady ... tak hledej šmudlo http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=79&t=4165 |
Autor: | Nick [ 09. led 2012 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
niemandos píše: rok 2007 a mladší Tlačítko Sport bylo i pro první generaci? Čistě teoreticky, rozdíl u Coopera by tam měl být podobný - tužší volant a citlivější odezva pedálu (ale ne větší akcelerace, tlačítko nemá vliv na výkon) a rychlejší řazení u automatu. Snad jediný, kdo tu psal, že ho má, je Martas78 u Ska 2.gen. |
Autor: | worrycz [ 09. led 2012 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
2007 a mladší znamená 2007+2008+2009..... Ne naopak |
Autor: | Nick [ 09. led 2012 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Hahaha, ještě jsem byl rozespalej |
Autor: | Martas78 [ 09. led 2012 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Nick píše: Čistě teoreticky, rozdíl u Coopera by tam měl být podobný - tužší volant a citlivější odezva pedálu (ale ne větší akcelerace, tlačítko nemá vliv na výkon) a rychlejší řazení u automatu. Snad jediný, kdo tu psal, že ho má, je Martas78 u Ska 2.gen. Jo jo mám ho tam, eSko R56 - 2010, plyn je citlivější, žízení ztuhne, s výfukem to nemůžu posoudit, mám tam jinej než origo, zvuk se nemění při zapnutém tlačítku (myslím, že ani u originálního výfuku to na něj nemá vliv) - suma sumárum z mého pohledu je auto subjektivně "živější", ale na maximálku, výkon, krouťák to nemá vliv. Je to stejné, jako když třeba u Tiptronicu zařadíš místo "déčka" "esko", výkon stejný, auto trochu pocitově živější... |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Díky Martas77 a ostatní Někde jsem tady kdysi četl, že u S-ka to právě má vliv i na zvuk výfuku. Je prý daleko víc slyšet. Chtěl jsem vědět, jestli to je podobné i u Coopera |
Autor: | niemandos [ 09. led 2012 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Promiň 78.. Pořád nejsem rozhodnutý, jestli koupit coopera nebo S-ko. U coopera bych zvedl výkon a měl bych nějakých 150 koní. S-kových nabídek v německu na stránkách bmw moc není. Teda je,ale ne v cenách, které bych mohl akceptovat. V bazarech kupovat nechci. Proto se ptám. |
Autor: | Martas78 [ 09. led 2012 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
niemandos píše: Promiň 78.. Pořád nejsem rozhodnutý, jestli koupit coopera nebo S-ko. U coopera bych zvedl výkon a měl bych nějakých 150 koní. S-kových nabídek v německu na stránkách bmw moc není. Teda je,ale ne v cenách, které bych mohl akceptovat. V bazarech kupovat nechci. Proto se ptám. V pohodě, číslíčko sem, číslíčko tam S tímhle Ti asi nikdo moc neporadí, to je vždycky na uživateli, co od toho auta očekává a co s ním má v plánu. U mě byla třeba eSko jasná volba, na denní ježdění mám úplně jiné auto, tohle bylo kupované čistě za účelem zábavy, příležitostně na okruhy. Podobné téma se aktuálně řeší v tématu "S nebo JCW". Osobně bych šel do eSka, tam máš bez úprav 175 koní a s úpravama se dostaneš přes 200 koníků, ale i bez úprav je eSko neskutečně živé a rychlé, hlavně zábavné (to samozřejmě i Mini Cooper bez S či JCW)... Já jsem třeba tohle auto "lovil" cca rok, rok a čtvrt, než jsem našel takový, jaký jsem chtěl. S českýma bazara souhlasím s Tvým názorem, ale určitě to neplatí v globálu, Nick psal, že má svého Miniho z AAA a je naprosto spokojen. Jinak já hledal skoro denně na mobile.de a autoscout24. Nakonec ho mám z ČR |
Autor: | Nick [ 09. led 2012 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
I s Cooperem si užiješ kopec zábavy, na blbnutí po okreskách nepotřebuješ Sko Pochybuju, že Coopera a jeho atmosférický motor přečipuješ o 20%, atmosféry jdou max. o 5-10% (bez výměny dílů, ale nenapadá mě, co jednoduše u atmosféry vyměnit - není tam sání ani mezichladič...). Podle mě není 120 koní zas tak málo, pokud nejsi fanda velmi rychlého předjíždění Rozdíl ve zrychlení z 80 na 120 ale bude jen tak 1-1,5 sekundy. |
Autor: | Skuhi [ 09. led 2012 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Co já vím, tak na nových modelech to vliv na zvuk má a dost podstatný. Mluvil jsem o tom i prodejcem- tlačítko má na starost i klapku ve výfuku a se zapnutým tlačítkem "brblá" a dokonce střílí do výfuku. Cooper to tak prý nemá. |
Autor: | Nick [ 09. led 2012 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
Taky jsem četl, že to takhle funguje. Ale jen u standardního výfuku. JCW brblá pořád a after market, co má Martas tím ovlivněn není. Už se těším, až to v březnu budu moct sám vyzkoušet |
Autor: | niemandos [ 10. led 2012 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
No tak fakt nevím co koupím. Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl. U starších modelů to bude podobné. To je skutečně obrovský rozdíl. To i ten diesel Cooper D je rychlejší o 2,2 až 2,8 sekundy oproti cooperu v benzínu. |
Autor: | Martas78 [ 10. led 2012 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
No jestli řešíš časy ve zrychlení z 80 na 120 a podobné, že se Ti zdá 1.6 atmosféra pomalý, tak potom máš jasné řešení = Mini Cooper S Nemůžeš moc porovnávat motor o stejném objemu s turbem a bez, vždycky bude výrazně rychlejší ten s turbem a dnešní nové moderní turbodieslové motory jsou taky už někde jinde, než před patnácti lety, takže v pružném zrychlení bude "obyč" Cooper vždycky nejpomalejší... |
Autor: | Nick [ 10. led 2012 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sportovní tlačítko. |
niemandos píše: Koukal jsem se Nicku mimochodem na to zrychlení z 80 na 120 km a u S-ka to je 5,6 s na čtverku a 7,0 na pětku a u coopera (90 kW) 9,6 a 12 s, což je 4 až 5 sekund rozdíl. Tak to jsem netušil, že tam je takhle propastný rozdíl Na stránkách mini.com.cz jsem to přehlídnul a když jsem si porovnal z 0-100 pro oba, tak jsem myslel, že Cooper bude mít na čtyřku tak kolem 7 sec a ne 9,6 (asi to není tak hrozný jako naše Fabia 50 kW, která je extrémně líná, ale čekal bych fakt víc) |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |