Prepnout do plneho zobrazeni
interiéry, volanty, sedačky, tapecy...
Odeslat odpověď

usnadnene pripojeni pridavnych instrumentu

09. říj 2020 14:22

Namontoval jsem do sveho miniho r56 Teplotu vody a teplotu oleje, tlak oleje se da vycist ze software na otackomeru. Abych nemusel pri zapojeni zasahovat do vodni hadice (mezikusem) a do oleje taky z rozdelovacim blokem, vyvedl jsem kabel na cidlo vody vyvrtanou dirou vpravo vedle Baterie, a dale umelym kryrem pred motorem u steny kabiny a oba kabely na cidla jsem vedl po prave vystuze motoru az do prostoru chladice, kde jsem cidlo teploty vody spustil vrtanym otvorem seshora do vyrovnavaci nadrzky chladice, kabelovy pruchod zalepil 2 komp. lepidlem, ta nadrzka ma 2 vyvody, proto tam cirkuluje voda jako v chladici a ma stejnou teplotu, 85-90'C, funguje to bez ztraty jako v motoru (mereno laserovym teplomerem), na teplotu oleje jsem vzal desticku medi, na ni jsem naletoval 6hran se zavitem M10 (dostane se hotovy v baumarktu), do nej pasuje cidlo oleje, a na krajich jsenm pripevnil 2 magnety v rovine s medi (Neodym, ty drzi magnetismus do 180'C)a potom jsem namazal pritlacnou plochu medene desticky keramickou teplovodici pastou, (dostane se v kazde televizni opravne) a takto upravene cidlo jsem spustil vlevo vedle vyrovnavaci nadrzky dolu k olejove vane, kde jsem desticku prilepil magnety na stranu olejove vany, ktera drzi (magnety maji silu ä' 23kg a jsou v prumeru 2 cm, Teplota oleje je stejna jako v motoru,ukazuje normalne 120-125'C a pri externich horkach 145'C, pridavam pri vymene oleje pridavny US- olej STP pro vykone zavodni motory, ktery hlida viskositu oleje i pri vysokych teplotach. Takto zapojena cidla jsou lehce namontovatelna a funguji stejne jako v motoru, ja jsem s tim nalel zhruba 1100 km ! Honza

Re: usnadnene pripojeni pridavnych instrumentu

09. říj 2020 19:46

Možná raději měřit vodu před termostatem a ne až v chladiči a čidlo teploty oleje se dává často místo vypoustaku.
Odeslat odpověď