NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=74&t=8922
Stránka 11

Autor:  palec03 [ 23. kvě 2018 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Hello,
Mam jednu otazocku na elektronicky zdatneho miniclubaka....

-Mam kupeny system Start/Stop button s IMO,
No problem je v tom ze neviem aky kablik naco sluzi v spinacej skrinke...
chapem samotnemu principu zapojenia no mam zapoit do RJ start-stop systemu zo spinacej skrinky +12v kablik, prvu polohu kluca, druhu polohu kluca, start, a stalich +12v kabel.
no neviem ktore to su v samotnej spinacke + sa musi natiahnut plusko od snimaca rucnej brzdy, aby sa auto nedalo nastartovat pokial nieje zatiahnuta rucka, no verim vto ze to su len dva vodice, to snad trafim ktory je ten spravny...
Vedel by mi niekto povedat ktora farba vodica naco sluzi v spinacke?
Montovat by som to mal do R50 (rv.03)
Za kazde info budem nesmierne vdacny a budem o krok blizsie k startovaniu bez klucu..

Autor:  MiniMike [ 24. kvě 2018 07:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

A proc tudle silenost delas? Vsichni se snazi start stop nemit / vypinat a ty si prvni, u ktereho vidim, ze si ji chce dobrovolne namontovat ....

A jsi si vedom, ze ty auta, ktery maji start stop z vyroby jsou k tomu nejakym i kdyz zanedbatelnym zpusobem prizpusobeny? Minimalne kapacita baterky je mnohem vetsi nez u aut bez start stop systemu.....

Autor:  palec03 [ 24. kvě 2018 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

MiniMike píše:
A proc tudle silenost delas? Vsichni se snazi start stop nemit / vypinat a ty si prvni, u ktereho vidim, ze si ji chce dobrovolne namontovat ....

A jsi si vedom, ze ty auta, ktery maji start stop z vyroby jsou k tomu nejakym i kdyz zanedbatelnym zpusobem prizpusobeny? Minimalne kapacita baterky je mnohem vetsi nez u aut bez start stop systemu.....


____________________________________________________________________________________________________


Som rád za každú reakciu, no asi sme sa nerozumeli...
Start - Stop systém - je funkcia automatického zhasnutie motora.
Start - Stop Button - je bezkľúčové štartovanie motorového vozidla (štart auta pomocou tlačítka)

Samozrejme že systém Start/Stop by som nikdy nechcel považujem to za totálnu hlúposť čo si
uvedomujú aj samotné automobilky no neuveriteľne im to skresá emisie na jedno vozidlo...
a môžu si napísať že sú GREEN :D

pre pochopenie čo vlastne chcem toť videjko :D

https://www.youtube.com/watch?v=lUuIhogK4ww&t=84s

Autor:  lukasekprochazka [ 25. kvě 2018 19:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

MiniMike píše:
A proc tudle silenost delas? Vsichni se snazi start stop nemit / vypinat a ty si prvni, u ktereho vidim, ze si ji chce dobrovolne namontovat ....

A jsi si vedom, ze ty auta, ktery maji start stop z vyroby jsou k tomu nejakym i kdyz zanedbatelnym zpusobem prizpusobeny? Minimalne kapacita baterky je mnohem vetsi nez u aut bez start stop systemu.....


Já mám třeba start/stop u obou aut, jsem za něj vděčný, nikdy jsem ho nevypnul a nemám sebemenší důvod ho jakkoliv kritizovat. Je mi jasná vlna kritiky, která se snese na tohle prohlášení, ale ani v nejmenším mě to neomezuje.

Autor:  scooby_doo_ [ 25. kvě 2018 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Samotný systém tě nijak neomezuje, jen si musíš zvyknout na zdechani motoru, bohužel jsem si nevšiml, že by se počítalo s dochlazením turba po zastavení z plného zatížení a to už problém je, ale je spousta lidí co to stejně hned po zastavení vypne, takže výsledek je stejný

Autor:  TheŠtigCZ [ 27. kvě 2018 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Všechna auta se start/stop mají dochlazovací elektrická čerpadla na vodní okruh, i eSko R56 ho má dokonce bez start/stop :)

Autor:  palec03 [ 28. kvě 2018 08:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Samotný start stop systém je somarina, nijako pozitívne neovplyvňuje reálne emisie a ani spotrebu (ba spotreba je o malinko väčšia ako bez start stop systému) vedia to aj samotné koncerny no keď auto stojí a ma off motor nevylučuje žiadne emisie čiže sú GREEN a majú odpočítané ročné emisie (môžu vyrobiť za rok viacej áut) preto vznikajú trápne 3oj valce s turbom (kvôli emisiám) aby im ostalo na poriadne autá :D
samotný systém start stop ti nevypne motor pokiaľ nieje turbo dostatočne ochladené, žiadna automobilka si nemôže dovoliť takto radikálne znížiť životnosť tubrodúchadiel, no aj tak motor dostáva dvojnásobnú nakladačku od samotného štartéra, akumulátora, silentblokov, trisiek a pod.... (pracujem v automotiv tak trocha do toho vidím, i keď pre koncern Volvo, Land Rover, Jaguár a Aston Maertin) pre mini som mal jeden projekt a to boli len sedáky a strešné okná....

no len sme trocha odbočili od témy Start Stop button k Start Stop systému...
neviem mi nik odpovedať na moju hore uvedenú otázočku pls?

Autor:  Taken [ 28. kvě 2018 11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Nejsem sice zastáncem start/stop systému, ale třeba Countryman má jedoucí olejovou pumpu i po normálním vypnutí motoru dokud se turbo neschladí.

Na druhou stranu, otec má Tiguana, má najeto 370k km, start/stop v životě nevypnul, a jezdí stále na původní turbo. I když on tam má všechno ještě původní (klep klep) takže nějak to vymyšlené asi mají.

Autor:  minimartin [ 28. kvě 2018 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

zvrtlo se to tu k posuzování start stop, ale původně šlo o startovací tlačítko !!!

Autor:  palec03 [ 28. kvě 2018 18:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Ďakujem že si to niekto všimol že sa rieši úplne niečo iné :D :pray:

Mám záujem o toto : :oha: https://www.youtube.com/watch?v=lFgDgSiGxqw

Autor:  scooby_doo_ [ 28. kvě 2018 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

všimnout jsme si všimli, ale bohužel se do něčeho takového asi nikdo nepustil, našel jsem akorát tohle, ale to ti je k ničemu

https://secretech.wordpress.com/categor ... op-button/

uvnitř je diagram

https://secretech.files.wordpress.com/2 ... pload5.jpg

Autor:  minimartin [ 28. kvě 2018 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Změř si to na kabelech. Myslim,že u spinaci skříňky jsou dva červený kabely (plusove) ktere postupně spinaji další tři kabely: 1.fialovocerny - el. v zásuvce prostroje atd. 2.zeleny - kontrolky atd. 3. Černomodry - Start.

Jinak by jsi mohl vše najít tady:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/

Autor:  palec03 [ 30. kvě 2018 20:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Jop idu tam 4 kable preste vo farbach ako si povedal...musim odniekal splasit skusacku bo doteraz som fungoval tak ze ,,hmm asi toto bude plus" (vzdy mi to vislo) no netvrdim ze nie jednu poistku som musel vymenit :D

Ked sa pustim do samotnej montaze spravim aj navod ak by niekto chcel nieco podobne domontovat a mohol sa do toho hned pustit... tak zatim a vdaka za pomoc/info ;)

Autor:  palec03 [ 11. črc 2018 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Zdravim pani.
Takze jednotka namontovana secko ide ako ma. Az na maly zadrhel ktory ma priviedol do uplneho zufalstva...
Do RJ start stop vedie 6kablov (ACC - nvm co to je ale kamkolvek ho zapoim je to bez zmeny. Staly 12v. Prva pozicia kluca. Druha pozicia kluca. Start (tretia poliha) a kostra) zo spinacky to je nasledovne: 2ks stale 12v napetie (nvm preco su dva) prva a druha poloha a start...setko by som mal mat napojene spravne (podla voltmetra) avsak, zmacknem tlacitko 1x (prva poloha) ide mi radio a ostatne somariny zmacknem druhy krat (rozsvietia sa kontrolky) zmacknem treti krat a NIC. ani nepretoci po stvordnovom patrani som zistil ze to ma na starosti imobilizer... do snimaca immo vedu dva vodice a oba maju napetie 3v no pokial nieje spinacka v polohe 2 (pomocou kluca) motor nenabehne. Pride mi to tak ze v polohe 2 da spinacka signal RJ immo aby zacala citat no ked startujem cez tlacitko tak ten signaj RJ nejte (teda moja uvaha)
Ja som chcel spravit nasledovne:
Nechat (alebo napoit s tlacitka ked ho raz zmacknem aby aktivoval citacku immo) a samotnu citacku s immo v kluci by som niekam zabudoval je nieco take realne?
Lebo aj ked mam kluc mimo spinacky a citacka sa dotika immo s kluca nejde nastartovat...ta prasiva spinacka v druhej polohe nieco robi a ja to nvm obis a ani neviem kde sa RJ immo nachadza... pls o pomoc uz mam auto rozobrane tyzden a nikam som sa nepohol...

Autor:  palec03 [ 11. črc 2018 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

.

Autor:  palec03 [ 12. črc 2018 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Staci mi len povedat kde sa nachadza RJ imobilizeru...

Autor:  fft3vt [ 06. úno 2020 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

Zdravím podarilo sa ti to namontovať. Chcem to aj ja ale mam problém pokiaľ je kľúč v polohe 2 naštartuje tlačítkom ale ak nie tak sa iba zapnu kontrolky radio atď. Dokážem aj tlačidlom spravit aj aby štartér točil ale ne naštartuje drží ho imobilizer. A neviem ako to spraviť aby začalo čítať kľúč bez toho aby musel byť otočený v 2 polohe. Ďakujem za každú radu.

Autor:  palec03 [ 16. čer 2022 13:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Start-Stop Button_Elektricka schema spinacej skrinky

fft3vt píše:
Zdravím podarilo sa ti to namontovať. Chcem to aj ja ale mam problém pokiaľ je kľúč v polohe 2 naštartuje tlačítkom ale ak nie tak sa iba zapnu kontrolky radio atď. Dokážem aj tlačidlom spravit aj aby štartér točil ale ne naštartuje drží ho imobilizer. A neviem ako to spraviť aby začalo čítať kľúč bez toho aby musel byť otočený v 2 polohe. Ďakujem za každú radu.


sorry že až teraz no ja som už mini predal a len som si sem šiel zaspomínať :D

áno toto robí IMMO, ten istý problém som mal aj ja, vyriešil som to tak že som rozobral originál kľuč v ktorom je IMMO (je to ako zmenšená tabletka) ten som prilepil ku spínačke (tam kde je samotná čítačka imobilizéra - na spínacej skrinke) a už to išlo .... trochu mi trvalo nájsť tú správnu polohu ale šlo to. na samotnú spínačku som vyrobil krytku aby to nebolo vidieť ..... len nezabúdaj na zámok volantu... ak v spínačke nebude kľúč a ty naštartuješ tak hneť pri prvom pootočení volantu sa ti zamkne. Ja som zámok volantu urezal...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/