12. kvě 2011 20:45
14. kvě 2011 11:23
15. kvě 2011 19:45
17. kvě 2011 21:54
18. kvě 2011 16:40
18. kvě 2011 23:46
18. kvě 2011 23:54
19. kvě 2011 09:26
19. kvě 2011 11:13
J-trials píše:Sorry, neměl jsem čas odepsat hned. Teploty pro větrák by měly být takové: Pomalá rychlost se zapíná ve 105˚C a vypíná při 101˚C. Rychlá startuje po dosažení 112˚C a jede dokud teplota chladící kapaliny neklesne o asi 4˚C. S klimou by měl jet na nízké otáčky snad chvíli po jejím zapnutí. Na vysoké otáčky se pak zapne při dosažení 8bar tlaku v systému.
A kdo si chce hrát tak teplota se dá zobrazit na počítadle kilometrů: Klíč v zapalování, druhou rukou stiskni tlačítko pro nulování kilometrů, to drž a přepni klíč do první polohy. Displej ukáže číslo a slovo “tESt”. Proklikej se tlačítkem přes čísla 1,2,10,19, na 19 chvíli počkej, zobrazí se "L i-off" pak "L i-on" a zpátky na "L i-off". Když se ukáže toto "L i-off" podruhé, znova stiskni tlačítko. Tím se dostaneš do diagnostického menu. Pak stačí naklikat na 7.0 a uvidíš teplotu chladící kapaliny v reálném čase. Jde s tím i jet:-) Tak snad jsem nikde neudělal chybu.
22. kvě 2011 10:21
27. srp 2011 17:59
15. dub 2012 19:50
15. dub 2012 19:58
31. kvě 2013 21:17
J-trials píše:Sorry, neměl jsem čas odepsat hned. Teploty pro větrák by měly být takové: Pomalá rychlost se zapíná ve 105˚C a vypíná při 101˚C. Rychlá startuje po dosažení 112˚C a jede dokud teplota chladící kapaliny neklesne o asi 4˚C. S klimou by měl jet na nízké otáčky snad chvíli po jejím zapnutí. Na vysoké otáčky se pak zapne při dosažení 8bar tlaku v systému.
A kdo si chce hrát tak teplota se dá zobrazit na počítadle kilometrů: Klíč v zapalování, druhou rukou stiskni tlačítko pro nulování kilometrů, to drž a přepni klíč do první polohy. Displej ukáže číslo a slovo “tESt”. Proklikej se tlačítkem přes čísla 1,2,10,19, na 19 chvíli počkej, zobrazí se "L i-off" pak "L i-on" a zpátky na "L i-off". Když se ukáže toto "L i-off" podruhé, znova stiskni tlačítko. Tím se dostaneš do diagnostického menu. Pak stačí naklikat na 7.0 a uvidíš teplotu chladící kapaliny v reálném čase. Jde s tím i jet:-) Tak snad jsem nikde neudělal chybu.
02. čer 2013 12:06
06. říj 2014 07:57
23. lis 2014 23:55
21. dub 2015 21:22
28. srp 2015 04:38
RedZero píše:1. do konektoru k větráku nejde proud 2. pod kapotou v pojistkách je vytažená jedna, kde je obrázek vrtulky. Když jsem tam pojistku dal tak tam proud šel, ale vetrák se netočil. 3. {…} zkusili mi poradit at zapojim vetrak bez odporu
Pumik9 píše:ale ked sa zapne tak to ide asi naplno a dost to pocut {…} v lete ked je auto zorpalene a vypnem zapalovanie este mi niekolko sekund dochladzuje a potom samo vypne ventilator
RedZero píše:Ohledně toho zobrazovani teploty, nemaš někde vice popisu k těmdle informacim, co vše tam jde zobrazit? Klidně anglicky.
Martin911Turbo píše:Je někde seznam, co lze vše na Mini 1 generace testovat takto jednoduše přes čudlík km a klíček?
28. srp 2015 09:21