NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Kolisani intenzity hlavnich svetlometu http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=74&t=5334 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin911Turbo [ 14. led 2013 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | Kolisani intenzity hlavnich svetlometu |
Dnes jsem jel s Mini poprvé ráno a včer v úplné tmě, cca hodinu každou cestu Vzhledem k tomu, že dnes lítal sakra ten bílej bordel tak jsem měl zaplí navíc i přední mlhovky a když to šlo, tak jsem dal k tomu i dálkový a problém je že pod 2000 otáček (4 a 5 stupeň rychlost kolem 60-70 km) je na světlech znát jak dám nohu z plynu, že lehce pohasnou a i ventilátor co je na 3 stupni taky trochu zvolní Je to chyba drážkovýho řemene, alternátoru a nebo jen že je motor v dost nízkejch otáčkách? |
Autor: | speedygon79 [ 14. led 2013 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
si v second gen NM...R55 a viac... ![]() máš xenon, nejaký non std. silnejšiu žiarovku alebo klasiku ![]() na voľnobeh sa to tiež nejak prejavuje, keď to postupne pripínaš? vo vyšších otáčkach už to je ok? remeň bol menený alebo aký je stav? myslím, že to tu mal niekto zaolejované a potom to robilo podobný problém... napínák je ok tiež? baterka? atd.atd http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm |
Autor: | Martin911Turbo [ 14. led 2013 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
speedygon79 píše: si v second gen NM...R55 a viac... ![]() máš xenon, nejaký non std. silnejšiu žiarovku alebo klasiku ![]() na voľnobeh sa to tiež nejak prejavuje, keď to postupne pripínaš? vo vyšších otáčkach už to je ok? remeň bol menený alebo aký je stav? myslím, že to tu mal niekto zaolejované a potom to robilo podobný problém... napínák je ok tiež? baterka? atd.atd http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm Mám klasické žárovky, hlavní jsou vyměněný za Osram Night Breaker plus, dálkové a mlhovky jsou standart Na volnoběch zjistím, ve vyšších ok řemen je zkontrolovaný je ok i napínač řetězu baterie je standartní 45A, spínací proud 400A, altík ji dobíjí dobře, chtěl jsem ji po koupi nabít v zimě aby byla ok a byla z 88% nabitá po týdnu stání kolem 0 (měřeno elektronickou nabíječkou) |
Autor: | aviater [ 17. led 2013 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
Překontrolovat drážkovaný řemen zda neprokluzuje, dále pak alternátor, zda neodešla nějaká dioda. Jako poslední regulátor. |
Autor: | Zub103 [ 23. led 2013 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
Hojas mám takový předběžný zájem o Mini JCW 2008 + a zajímalo by mě jestli se u něj taky tak "často" vystykuje problém s napínákem a ten Cold issue problem, protože co jsem sledoval tak je spíše řeč o Cooper S než o JCW a i na youtube.com je spíše zdokumentovaný Cooper S. Díky za odpověď |
Autor: | Nick [ 23. led 2013 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
Ano, problém byl u S i JCW vyrobených do roku 2010 (poslední verze napínáku, která problém definitivně vyřešila, je z jara 2010). Otázka je, jestli ten problém v ČR někdo u JCW vůbec měl, vzhledem k malému počtu JCW v republice a malému zlomku aut, u kterých se ten problém vůbec objevil. Pokud při koupi neuslyšíš za studena žádné masivní klepání a napínák bude starý model, tak preventivní výměna napínáku stojí do 2000 Kč v BMW servisu. PS: Před koupí nech auto určitě prohlédnout mechanikem, takovým, kterému věříš, nebo v dobrém servisu. JCW nejsou stará auta a většina jich určitě jezdila do autorizovaného servisu na údržbu, takže tam budou vědět i průběh kilometrů a snadno bys poznal, jestli ho třeba nestočili. |
Autor: | speedygon79 [ 24. led 2013 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
napináku sa neboj...to auto za to fakt stojí....takže kľudne do toho... |
Autor: | Martin911Turbo [ 29. led 2013 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Napínák řetězu, řemen alternátor, hnací kolo vodní čerpadlo |
Tak problém nalezen, byl špatný regulátor napětí v alternátoru, V kolísala od 12.6 po 15V |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |