NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
RESET ECU u R50 http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=74&t=4977 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | manikman [ 15. srp 2012 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | RESET ECU u R50 |
Mam v umyslu RESET ECU. Co od toho mam ocekavat? Pripadna rizika pri a po resetu, ale predpokladam, ze zadna nebudou. Ma uz nekdo odskousene? A zde postup pro dalsi pripadne zajemce: 1. With the key in the ignition, but in the off position, press and hold down the odometer reset button with one hand, while holding the button down, switch the key in the ignition to position 1 (first click) with the other hand. 2. The screen will have a number and the word “tESt”. 3. Scroll through the numbers by pressing the odometer rest button, through to 19 and wait a moment. (Note: the number order is: 1,2,10,19) 4. The message will say 19 "L i-off", flash to "L i-on", and back to "L i-off" again. When "log i-off" appears, press the odometer rest button again. You are now in the system. 5. Scroll through to 21. tESt and wait a moment. 21.0 rESEt will come up. Press the button once. 6. Your gauges will now make some sounds and movements. Once the lights come back on start your car. You have now reset your ECU and your MINI is now ready to relearn the new mods and your driving style. manikman na cooperu |
Autor: | speedygon79 [ 15. srp 2012 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
manikman píše: Mam v umyslu RESET ECU. Co od toho mam ocekavat? Pripadna rizika pri a po resetu, ale predpokladam, ze zadna nebudou. Ma uz nekdo odskousene? A zde postup pro dalsi pripadne zajemce: 1. With the key in the ignition, but in the off position, press and hold down the odometer reset button with one hand, while holding the button down, switch the key in the ignition to position 1 (first click) with the other hand. 2. The screen will have a number and the word “tESt”. 3. Scroll through the numbers by pressing the odometer rest button, through to 19 and wait a moment. (Note: the number order is: 1,2,10,19) 4. The message will say 19 "L i-off", flash to "L i-on", and back to "L i-off" again. When "log i-off" appears, press the odometer rest button again. You are now in the system. 5. Scroll through to 21. tESt and wait a moment. 21.0 rESEt will come up. Press the button once. 6. Your gauges will now make some sounds and movements. Once the lights come back on start your car. You have now reset your ECU and your MINI is now ready to relearn the new mods and your driving style. manikman na cooperu niečo málo nájdeš tu...http://store.northamericanmotoring.com/ ... ra-11.html na mojej r56 som nevidel extra rozdiel...ale bola realtívne tesne po kúpe na update SW spojeného s jcw sedačkami, tak neviem, či tým neprešla už tam... |
Autor: | OKCZ [ 15. srp 2012 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Tenhle postup neresetuje řídící jednotku motoru, ale instrument cluster Má to stejnou funkci jako když odpojíte baterku Chování auta se tím rozhodně nezmění... |
Autor: | manikman [ 15. srp 2012 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Postup RESETU ECU, ktery tu uvadim, ma stejny ucinek jako kdyz odpojim baterku? |
Autor: | speedygon79 [ 15. srp 2012 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
odpojíš a vyšťavíš(svetla, brzda a pod)...viď ten link, co som ti dal, tam to píšu tiež... |
Autor: | Mrňous [ 15. srp 2012 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Já jsem vyšťavil nedávno a od té doby mi nefunguje dálkové ovládání centrálu. Pozor na to. Zkoušel jsem znova nakódovat klíč podle tohoto návodu, ale nepovedlo se. |
Autor: | OKCZ [ 15. srp 2012 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Zkontroluj pojistky, možná došlo k nějakému přepětí. Těžko říct co se mohlo stát. Klíč byl původní nebo dokupovaný? |
Autor: | Mrňous [ 15. srp 2012 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Klíč je původní, rozdělal jsem ho a změřil napětí na baterce, je v pořádku (něco málo přes 3V). Na pojistky se pro jistotu podívám, ale moc se mi to nezdá...pokud to nemůže být jen tím vyšťavením, tak sorry za OT, budu hledat dál . |
Autor: | Peppino [ 16. srp 2012 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Zkus se podivat do interieroveho zrcatka. Ja mel problem tam, kdyz mi nesel dalkac od centralu... |
Autor: | manikman [ 16. srp 2012 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Tak RESET ECU proveden vyse zminenym postupem. Jedina viditelna zmena je, ze palubni pocitac a navigace je v nemcine (jedu v GB) a hodnoty spotreby a prumerne rychlosti jsou na nule. Ale ceho jsem se dopatral. V palubnim pocitaci je mozne take se podivat napr. na cislo podvozku, rok vyroby, pocet najetych kilometru a mnoho dalsiho, ale prave ten pocet najetych kilometru mi nesedi s poctem kilometru na tachometru. Kdo zna, vi o cem mluvim... 1.0 Chassis number 1.1 Kilometer count 1.2 Parts number 1.3 Coding-, Diagnostic- and Bus-index 1.4 Production Date (Calendar week/year) 1.5 Hard- and Software status 1.6 Injector status, Cylinder count, Engine factor. atd. A prave pod cislem 1.1 je zobrazen pocet kilometru. A ja tam mam 1.1 46463 a ve skutecnosti mam najeto pres 171 000 km. Vam tyto km sedi? |
Autor: | manikman [ 22. srp 2012 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RESET ECU u R50 |
Tak si odpovim castecne sam. Udaj pod cislem 1.1 neni urcite pocet najetych kilometru. Ale proc ostatni cisla a udeje sedi a pocet najetych kilometru ne? A tak znovu se ptam, vycte nekdo z vas na svem mini skryty pocet najetych kilometru? A uvadim kompletni mozny vycet vsech udaju a hodnot: 1.0 Chassis number 1.1 Kilometer count ????? 1.2 Parts number 1.3 Coding-, Diagnostic- and Bus-index 1.4 Production Date (Calendar week/year) 1.5 Hard- and Software status 1.6 Injector status, Cylinder count, Engine factor. 2.0 Comb system Test 3.0 Service interval counter 4.0 Actual fuel consumption in l/100km. eg.0154 = 15,4 liters/100kms. 4.1 Consumption in liters/100kms. 5.0 Distance consumption in l/100kms. 5.1 Actual rest distance with available fuel in Kms. 6.0 Actual amount of fuel in tank. eg. 123321 =12,3liters left 32,1 liters right 6.1 Total amount of fuel in tank. 6.2 Show value of Fuel gauge. 1= both senders OK, 2= sender failure, 3=ti signal implausible (no reading) 7.0 Actual coolant temp. 7.1 Actual outside temp. 7.2 Actual engine revs. 7.3 Actual speed 8.0 Hexadecimal readings of menu 7.0 to 7.3 9.0 Actual on board voltage (Battery) 10.0 Land codes 11.0 Unit codes 12.0 No function 13.0 Gong test 14.0 - 14.4 On board diagnostic codes. eg 000000 = no failures 15.0 - 18.0 No function 19.0 On/Off for Test menu. 20.0 Correction factor for Fuel consumption Formula for correction: Shown consumption x 1000 / user defined consumption Push the trip reset button to begin the correction. Numbers count up from 0-9, when correct number shows push trip reset button. 20.1 Sets 10ths. for consumption factor 20.2 Sets 100ths. and 1000ths. For consumption factor 20.3 saves the new consumption factor and shows new value 21.0 Software reset |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |