co kde a kam vede a nevede, co se kam zapojuje a jak to funguje...
14. led 2013 21:44
Dnes jsem jel s Mini poprvé ráno a včer v úplné tmě, cca hodinu každou cestu
Vzhledem k tomu, že dnes lítal sakra ten bílej bordel tak jsem měl zaplí navíc i přední mlhovky a když to šlo, tak jsem dal k tomu i dálkový a problém je že pod 2000 otáček (4 a 5 stupeň rychlost kolem 60-70 km) je na světlech znát jak dám nohu z plynu, že lehce pohasnou a i ventilátor co je na 3 stupni taky trochu zvolní
Je to chyba drážkovýho řemene, alternátoru a nebo jen že je motor v dost nízkejch otáčkách?
14. led 2013 22:11
si v second gen NM...R55 a viac...
máš xenon, nejaký non std. silnejšiu žiarovku alebo klasiku
na voľnobeh sa to tiež nejak prejavuje, keď to postupne pripínaš?
vo vyšších otáčkach už to je ok?
remeň bol menený alebo aký je stav? myslím, že to tu mal niekto zaolejované a potom to robilo podobný problém...
napínák je ok tiež? baterka?
atd.atd
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
14. led 2013 22:19
speedygon79 píše:si v second gen NM...R55 a viac...
máš xenon, nejaký non std. silnejšiu žiarovku alebo klasiku
na voľnobeh sa to tiež nejak prejavuje, keď to postupne pripínaš?
vo vyšších otáčkach už to je ok?
remeň bol menený alebo aký je stav? myslím, že to tu mal niekto zaolejované a potom to robilo podobný problém...
napínák je ok tiež? baterka?
atd.atd
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
Mám klasické žárovky, hlavní jsou vyměněný za Osram Night Breaker plus, dálkové a mlhovky jsou standart
Na volnoběch zjistím, ve vyšších ok
řemen je zkontrolovaný je ok i napínač řetězu
baterie je standartní 45A, spínací proud 400A, altík ji dobíjí dobře, chtěl jsem ji po koupi nabít v zimě aby byla ok a byla z 88% nabitá po týdnu stání kolem 0 (měřeno elektronickou nabíječkou)
17. led 2013 23:16
Překontrolovat drážkovaný řemen zda neprokluzuje, dále pak alternátor, zda neodešla nějaká dioda. Jako poslední regulátor.
23. led 2013 12:20
Hojas mám takový předběžný zájem o Mini JCW 2008 + a zajímalo by mě jestli se u něj taky tak "často" vystykuje problém s napínákem a ten Cold issue problem, protože co jsem sledoval tak je spíše řeč o Cooper S než o JCW a i na youtube.com je spíše zdokumentovaný Cooper S.
Díky za odpověď
23. led 2013 13:04
Ano, problém byl u S i JCW vyrobených do roku 2010 (poslední verze napínáku, která problém definitivně vyřešila, je z jara 2010). Otázka je, jestli ten problém v ČR někdo u JCW vůbec měl, vzhledem k malému počtu JCW v republice a malému zlomku aut, u kterých se ten problém vůbec objevil.
Pokud při koupi neuslyšíš za studena žádné masivní klepání a napínák bude starý model, tak preventivní výměna napínáku stojí do 2000 Kč v BMW servisu.
PS: Před koupí nech auto určitě prohlédnout mechanikem, takovým, kterému věříš, nebo v dobrém servisu. JCW nejsou stará auta a většina jich určitě jezdila do autorizovaného servisu na údržbu, takže tam budou vědět i průběh kilometrů a snadno bys poznal, jestli ho třeba nestočili.
24. led 2013 22:15
napináku sa neboj...to auto za to fakt stojí....takže kľudne do toho...
29. led 2013 22:14
Tak problém nalezen, byl špatný regulátor napětí v alternátoru, V kolísala od 12.6 po 15V
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.