zdar pánové, prohledal jsem zběžně fórum ale nenašel jsem aktuální téma na svíčky, tak jsem si dovolil založit nové.
O co mi jde. Mám teď už dvou a půl leté F56 JCW, budu si dělat větší servis na 50 tis včetně brzdovky a svíček
(Brzdovka mi svítila po nastartování už před půlrokem a práskla mě až do Renocaru a volali mi, že jim moje auto psalo, že mám vyměnit brzdovou kapalinu. Dvojhmat z Youtube na palubce a hláška už není
Včera jsem byl v BMW pro svíčky, chtěli za ně 2000 Kč po slevě ale budiž
Můj dotaz je - zkoušel někdo platinové nebo iridiové svíčky a jaký z toho měl pocit ?
Na podzim 2018 jsem u zánovního HD Forty Eight dal iridiové svíce ve správném rozměru a typu a motor nad 3 tisíce vrněl na první poslech i posaz mnohem přirozeněji. A i otáčky šly tak nějak hladčeji - prostě motor se zklidnil a fungoval více kultivovaně - pokud to jde u haryka vůbec napsat. Podotýkám že je to stříkačka.
U karburátoru se platinové či iridiové nehodí, protože ta jejich tenká vrstva drahého kovu prý nevydrží, pokud se motor uchlastá, či je sytičem nastavená příliš bohatá směs - prostě nejsou tak odolné jako svíčky běžné.
ale protože krom, klasiků tady máme všichni stříkačky, zkoušel někdo náhradu za lepší a s jakým výsledkem.
nejde mi o to ušetřit - stejně na další 2 roky mám svíčky už koupené, ale zajímá mě to obecně a třeba bych se nechal i svést k lehčímu tuningu
díky