Logo
Právě je 27. dub 2024 16:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 17. srp 2016 18:05 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Kdyz je otevrena expanzka a přidá se plyn tak voda mizi do nádobky, při volnobehu vali voda z nadobky ven..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 17. srp 2016 22:46 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Za studena to jde odvzdusnit, netlakuje to do nadobky, po ujeti cca 4 km stav OK. Při další jízdě kdy se motor víc ohřeje, tak při otevření nadobky chrsta voda ven při povoleni víčka, bybehne cca 1,5 vody, pak uz to nejde ani odvzdušňovat, odvzdusnovakem proudi ven jenom para..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 17. srp 2016 22:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Setkal se stim takhle někdo tady?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 07:02 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Dokud se na teplém motoru neotevře víčko tak se to všechno tváří v pohodě, ale momentálně jsem nenajel víc jak 20 km. Topeni funguje, chladič horkej, teplota drží na 90ti, v nadobce to nebublá ani nic jinýho, z odvzdusnovaku při povolení jde voda, ale jak se povolí vicko u nádobky tak se děje peklo, stačí na chvíli povolit, chlejsta voda ven, pak i z odvzdusnovaku jde už jen pára a z nadobly je sliset takový to chroupáni jako když. Je uvarenej motor. Musí se to nechat celý vychladnout, nalit vodu odvzdušnit a chová se to zase normane do ty doby než by se znova otevřela expanzka.. Hadice chladici jdou zmáčknout ale kladou odpor, vyloženě nafouknutý nejsou. Jde o to co by to udělalo kdybi chtěl člověk zkusit delší cestu, ale z toho mám momentálně obavy aby se neposralo něco víc než je doteď.
Příde mi to že do systému asi nekde na těsnění pod hlavou probublává tlak ze spalovací komory jednou z válců. Bude to neměřitelný? Při kontrole komprese?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 07:11 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. srp 2014 13:23
Příspěvky: 167
Bydliště: Hradec Králové
Hele nevím co jsi měl předtím za auto, ale když je to ohřátý, tak nemůžeš jen tak otevřít nádobku. U Ska je tlaková expanzka, ne jak u obyč atmo Mini, kde je přepadovka. To je jako kdyby jsi otevřel natlakovanej papiňák.
Samo jak povolíš víčko, klesne v okruhu tlak a začne to okamžitě vařit. To je v pořádku. Proto se to na ohřátém motoru nemá otevírat.
Já se tam za tebou snad na to zajedu podívat :)

_________________
Non "S" Cooper 85kW 2001


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 07:39 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Třeba u tdi nevim koncern, golf, škoda atd. Když na ohřátým motoru otevtes expanzku tak to jen tak odfoukne a nic se neděje, tak nevím.. No tak jako byl by to jenom dobře kdybi to tak bylo že jsem jenom vůl kterej jenom zbytečně blbne... A hledá v tom problém..


Naposledy upravil tazujman69 dne 18. srp 2016 07:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 07:42 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
ReX píše:
Hele nevím co jsi měl předtím za auto, ale když je to ohřátý, tak nemůžeš jen tak otevřít nádobku. U Ska je tlaková expanzka, ne jak u obyč atmo Mini, kde je přepadovka. To je jako kdyby jsi otevřel natlakovanej papiňák.
Samo jak povolíš víčko, klesne v okruhu tlak a začne to okamžitě vařit. To je v pořádku. Proto se to na ohřátém motoru nemá otevírat.
Já se tam za tebou snad na to zajedu podívat :)


To jinak přijet klidně můžeš zajedem k tomu kámošovi co dělá svody aby jsi věděl kde bydlí :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 14:42 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
tazujman69 píše:
Dokud se na teplém motoru neotevře víčko tak se to všechno tváří v pohodě...........


Asi uplně nechápu proč by se mělo otevírat na teplém motoru víčko, myslím tedy zásahem člověka. Co to je za test?
Chápu když to víčko vylítne samo, tak je motor přehřátej a asi nepůjde pumpa, ale proč to otevíráš ty?

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 18. srp 2016 15:50 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Oteviram vicko abyh se podíval jestli to tlakuje .. Blbost?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 19. srp 2016 04:48 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. zář 2015 23:22
Příspěvky: 167
Bydliště: Praha 22
tazujman69 píše:
Oteviram vicko abyh se podíval jestli to tlakuje .. Blbost?

No mně to tedy přijde jako ultrablbost :lol:. Vy jste se v autoškole neučili, že EXPANZNÍ nádoba je to proto, že je přetlaková, tedy za chodu motoru pod tlakem? A že může mít voda v autě 100 stupňů a nevařit právě proto, že čím vyšší tlak, tím vyšší bod varu? A že když tedy víčko uvolním, tlak klesne a voda se v tu chvíli logicky začne vařit okamžitě? Nevím, ale to, že se to víčko prostě neotevírá, dokud je voda horká, vím už od dětství (a odstavovaných vařících žigulů a škodovek u českých silnic).

_________________
Mini F57 (JCW Cabrio) od 12.4.2016, SmartTOP from MODS4CARS, Union Jack tail lamps (coding by OKCZ)
Rover Mini 1997 od 10.7.2019
Rover Mini British Open 1997 od 24.9.2019


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 19. srp 2016 08:08 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
No jo hold člověk se pořád ma co učit, ja to srovnávám třeba s golfem 1.9tdi, tak když se to otevře po ujetí mejakyh 50 km tak to jen tak zlehka odfoukne a nic se neděje. Hold tady je to nejspíš řešeny jinak, včera ujeti 30km, dneska 40km bez otevírání víčka stav v pořádku auto drží na 90ti na budíku, nevaří, topí tak snad je to všechno v pořádku. Jsem asi prostě vyblbnutej z toho motoru s kterým jsem to koupil, kde to chlejstalo z nádobky a tam byla opravdu rozpraskla neopravitelně hlava, proto jsem sháněl jinej motor. Takže díky moc za rady s tim oteviranim víčka. Nasypu si popel na hlavu-fakt jsem hrotil neco co není potřeba. Ale byl jsem z úterý vyhrnutej ze mi vytekla voda ven z motoru, později jsem zjistí že asi byl trošku povolenej odvzdušňovací šroub a tim mi vylítala voda, pak už. Jsem asi panikařil. Takže diky za rady a snad už. Tohle téma bude ukončený a budu jenom jezdit..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 19. srp 2016 10:21 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. zář 2015 23:22
Příspěvky: 167
Bydliště: Praha 22
Držím palce. Jinak obecně, ať už jsi to někde dělal nebo ne - pokud je někde šroubovací tlakové víčko, neotevírej ho při teplém motoru. Je úplně jedno, jestli ti to jenom zasyčelo, můžeš být rád, že ti to nestříklo vařící do ksichtu, ale to se prostě nedělá :banana:

_________________
Mini F57 (JCW Cabrio) od 12.4.2016, SmartTOP from MODS4CARS, Union Jack tail lamps (coding by OKCZ)
Rover Mini 1997 od 10.7.2019
Rover Mini British Open 1997 od 24.9.2019


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: motor cooperS 1.6 120kW kompresor
PříspěvekNapsal: 19. srp 2016 11:12 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. čer 2016 06:52
Příspěvky: 31
Bydliště: Bystřec
Tak o já zase otevíral tak opatrně. Vím že to dokáže pekne opařit ksicht.. Tedko budu chvíli jeste hlídat hladinu v nadobce po vychladnuti motoru, vždy před odjezdem slibuju :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz