Logo
Právě je 28. dub 2024 16:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09. zář 2015 21:12 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
..můžou být tedy poškozeny vodítka řetězu.
Po pravdě bych s napínákem měnil i olej.
Já osobně jezdím nakonec MOS2 10W40 od LiquiMoly
Příloha:
LiquiMoly.jpg
LiquiMoly.jpg [ 15.37 KiB | Zobrazeno 3385 krát ]

Od jisté doby to leju do všech aut. Hlavně do všech BMW M3 a M5! Motory jsou hodně zatěžované a částečky Disulfid molybdenu zlepšují mazací vlastnosti a vyplňují vrypy v třecích částech. Motor je pak i tišší. Hlavně ty co už mají přes 100tis.
A jak je obecně obvyklé, ...teprve po 4 výměně oleje. Je přece logické jezdit na LongLive oleje, doporučují to všichni výrobci :lol:
Mě řetěz zachrastí jen po startu a pak je už se neozve. Je to dané tím, že už bude vytahaný. Není divu, když je to jak řetízek z tříkolky :roll:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. zář 2015 12:52 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
Skalda píše:
Včera jsem si na ulici před barákem necelou hodinu hrál na "gynekologa" a bohužel se rachtání projevuje i po výměně napínáku :cry:
Nooo, možná je to trochu lepší. Ten kovový zvuk je slyšet hlavně při "podtočeném" motoru v neideálních otáčkách při rozjíždění na 1, případně při popojíždění v koloně přes spojku na 2...

Ten kovový zvuk je zjazdene ozubené kolo vo vodnej pumpe na kompresore,mal som podobný kovový zvuk a nevedel som čo to môže byť napinak ani olej nepomohol
Ak mám prevdu tak o chvíľu budeš zháňať kompresor
Je to kruté ale dúfam že sa nemám pravdu :bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03. dub 2016 22:29 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Ahoj, nechci zakládat nové téma a tohle je nepodobnější. Chci se zeptat zda někdo neví jestli se nový napínák rozvodového řetězu nějakým způsobem napruží před výměnou, nebo jestli se automaticky povolí/napne/napumpuje až při běhu motoru? Nový napínák mi přišel zatlačený. A rozvod se při výměně aretuje? Předem díky za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03. dub 2016 22:35 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 25. lis 2006 18:40
Příspěvky: 122
Ahoj. Mne napinak taky prisel stlaceny. Myslim ze worry ho pred vlozenim vytlacil, ale na netu jsem videl i navod ze se muze vlozit stlaceny, takze je to asi jedno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. dub 2016 16:06 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...vložil jsem ho vytažený, pružina nemá velký odpor že by nešla šroubem zmačknout a zašroubovat.

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05. dub 2016 21:46 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Díky za postřehy a info. Akorát se mi stala taková věc- vyměnil jsem napínák neotevřený a že hotovo a šel namontovat setrvák (měním spojku) a až po hodně hodně dlouhé době jsem si uvědomil že při dotahování setrváku jsem točil motorem do protisměru. Podle těch videí to totiž vypadá že když se napínák nasadí zavřený tak se při otočení motoru napne řetěz mezi klikou a vačkou a ten břinkne o lištu a ta odemče napínák...? v opačným chodu kliky nevím? Snad mi neskončil řetěz o zub nebo o víc- to je to poslední co bych chtěl na minikovi ještě dělat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz