..můžou být tedy poškozeny vodítka řetězu.
Po pravdě bych s napínákem měnil i olej.
Já osobně jezdím nakonec MOS2 10W40 od LiquiMoly
Příloha:
LiquiMoly.jpg [ 15.37 KiB | Zobrazeno 3395 krát ]
Od jisté doby to leju do všech aut. Hlavně do všech BMW M3 a M5! Motory jsou hodně zatěžované a částečky Disulfid molybdenu zlepšují mazací vlastnosti a vyplňují vrypy v třecích částech. Motor je pak i tišší. Hlavně ty co už mají přes 100tis.
A jak je obecně obvyklé, ...teprve po 4 výměně oleje. Je přece logické jezdit na LongLive oleje, doporučují to všichni výrobci
Mě řetěz zachrastí jen po startu a pak je už se neozve. Je to dané tím, že už bude vytahaný. Není divu, když je to jak řetízek z tříkolky