minimartin píše:
Tak vidím na face, že máš vyřešeno. Vadný napojení kabelu na konektor?
Já jsem nakonec vyměnil celé konektory (bez redukcí), ale je vhodné pečlivě napojit a hodně dobře ochránit od vlhka. Ty redukce bez kabelu byly na nic, uvnitř se plíšky kontaktů deformuji a nemají správný kontakt. Auto šlo no nouzaku v max. otáčkách.
Jj vyřešeno. Napadlo mě odmotat izolačku a ten kabel tam visel na vlásku. Já jsem původně koupil redukce s kabelama, ale byly obrácené, tak jsem je musel vrátit. Mě ty redukce přijdou dobrý, sedly tam jak prdel na hrnec. Uvidíme.
Jinak auto teď s těma novejma střikama jede jak hovado. Táhne pěkně odspodu. Možná koupím tu rychlejší klatku na kompresor a větší intercooler. Podle mě zvyšovat výkon nemá smysl, akorát by trpěl podvozek. Spíše se soustředím na podvozek, polybush kit, nějaké vzpěry a by se tak nekroutilo a možná samosvorný diferenciál. Máte ho někdo na autě?