Prepnout do plneho zobrazeni
úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

22. srp 2017 15:20

Hotovo vyřešeno !!! Bylo to čeradlo ! :banana: Už to pres 2 tydny testuju a uplne bez problemu :)

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

05. zář 2017 11:56

Tak to je parada super tesim sa s tebou

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 18:27

nokiano píše:Takze dnes mam vysledok z merania cerpadla a je v keli.Tlaci iba na polovicu.Maximalny tlak je 2,4 nie 4,6 ako ma tlacit a ked sa odstavi tak tlak za 15minut klesne na 1,9 co samozrejme nema lebo ke tam ventil aby tlak neklesal.Urcite nie v tak kratkom case a o tolko.Meranie sa robilo duplicitne aj na rampe a tak to bolo to iste takze to mam overene.Robilo sa to preto aby bola istota ze je meradlo v poriadku a nic neblbne.Urcite si daj zmerat toto ako daldie a uvidis hned ci su to rozvody alebo verpadlo.Ako vidis vzdy je lepsie merat a tak kupovat.Mala by si usetrene za cievku a kable.Pozor pri kupe noveho palivoveho cerpadla.Magnetti mareli ma pracovmy tlak 4 dokonca niekde uvadzaju len 3,7.Ak kupis inu znacku napr. VDO tak ma v popise 4,6 a osobne urcite nekupim nic co ma 3,7 alebo 4.Tlak 1bar je dost rozdiel

tak jsem dnes změřil tlak paliva v liště (R53),
při volnoběhu (podtlak v sacím potrubí -0,6 bar) tlak paliva 2,6 baru

má být při volnoběhu 3 +- 0,2 baru
Naposledy upravil minimartin dne 31. kvě 2019 16:39, celkově upraveno 3

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 18:38

Tlak palivoveho cerpadla mas nizky.ja dom mal dokonca len 2,8.Auto sa tazko startovalo a ked naskocilo tal zdochlo a az na druhy krat ako tak slo.Po vymene cerpadla uplne iny chod motora.Nehovorim ze ide akp npvy ale aj vykon mptpra vsetko je ine.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 20:19

2,8 jsi měl při chodu motoru, volnoběhu?

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 20:20

Dve hodonotyboli jedno 2,6 neviem ci pri starte alebo v otackach a na volnobehu

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 20:33

Tak jsem to našel:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r53- ... ne/43GuXZj

při volnoběhu by mělo být 3 atm. +- 0,2

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 22:43

Pozri sa kolko tunje prispevkov a co komu pokohlo a hlavne ake priznaly a co si predtym skontroloval.Ja som kupil pred voac ako rokom nove kable na sviecky yeraz treti valec kabel fuc opat.Musel som to opat riesit.Aj cievka sa da jednoducho odmerat.Ja som menil cerpadlo ako posledne a to som si myslel ze nepomoze a slape ako hodiny.Neviem ale mne to pomohlo a tlak je tam kde ma byt.Dokonca som reklamoval cerpadlo lebo po polroku odislo.Odmeral sa tlak a ani pri zapnutom kluci nedaval viac ako 3.Este ma napafla jedna vec.Ak si vsimnes tak ked pozeras na nete cerpadla tak su take co tlavia len max 3,5 a su take co 4,2 alebo kolko.Toto si pozri podla vin auta presne.Ja som mal original to s vyssim tlakom.Navyse niekto nevymenil cele cerpadlo len motorcek a vsetko ostatne ostalo.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 22:53

Inak nove cerpadllo malo hodnoty niekde tesne okolo 4.Pre kontrolu sme to merali zase ci sme to nemenili zbytocne.To je to ze u tohto auta ti nic ine tlak nerobi v palivovej sustave len to cerpadielko male.V podstate po vymene to malo vyssi tlak o 1bar a to je set sakra dost.Musis brat v uvahu ze aj tlakomer ktorym to merias ma nejaku toleranciu.Viem ze este sa tam uzatbaral nejaky prepafovy ci prepustaci ventil aby nahodou niekde neunikal tlak a aby sa to cerpadlo fakt na 100% otestovalo.Nove cerpadlo som nekupoval ziaden bordel a tam na vyber ani vela nemas ak vezmes v uvahu tlak daneho cerpadla.Toto je fakt na zvazenie.Ja viem to cerpadlo nestojo 50e.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 22:55

Vitam to dokola a stale ma nieco napadne.Nechaj ho 15minut postat s tlakomerom ci sa zmeni tlak.Ak klesne a o dost tak mas cerpadlo isto fuc.Viem ze toto bola jedna z veci ktore sme testovali aj ked bolo stare cerpadlo aj ked sa dalo nove.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 23:26

Jde mi o to, že může být špatný regulátor paliva na liště. Mám tlak 2,6 baru a to je pod stanovenou hodnotou (3 +-0,2), přičemž čerpadlo evidentně umí natlacit více.
Naposledy upravil minimartin dne 06. lis 2018 15:48, celkově upraveno 1

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

21. říj 2018 23:36

Odpoj regulator musis ho odstavit inak to neodmeras ako treba.Ak si dobre pamatam bola tam nejak hadicka k nemu a dali sa tam dve ci tei svorky ktore to zastavili a tak sa to meralo.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

06. lis 2018 13:39

Může způsobovat kolísání otáček a občasné vynechávání válců špatná lambda sonda?

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

06. lis 2018 13:42

Pokial som ja zistoval v dostupnych temach atd teoreticky ano ale lambda sa da overit ci je ok a to ako diagnostikou tak na emisnej kontrole podla spalin atd vidia krivky atd atd.Ja ked som bok na EK tak to odmeral aj sondou vo vyfuku a napojil to aj na diagnostiku a tak mi to ukazal ze je to ok

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

06. lis 2018 15:58

Dnes jsem vyměnil regulátor tlaku, starý byl určitě špatný. Po výměně naměřím přesně 3 bary místo 2,6 (hodnota při volnoběžných otáčkách)
Budu dále testovat, jestli bude změna chování motoru a dám vědět.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

06. lis 2018 16:00

Regulator tlaku ktory je na cerpadle v nadrzi?

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

06. lis 2018 16:05

na liště vstřikovačů. poz.7
Přílohy
B0046050.png

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

01. lis 2019 09:59

Ahoj. Také se svou troškou do mlýna u mého Mini R50 85kW. Moje příznaky: po nastartování chvilku v pohodě, potom zakolísání otáček, pokles a chcípnutí. Když jsem podržel plyn, tak motor běžel dál, ale při rozjezdu na jedničku a dvojku motor nechtěl jít do otáček, působil přidušeně a poškubával. Z výfuku to smrdělo benzínem. Po chvíli vše OK. Stávalo se mi to obvykle při prvním startu po delším stání a teplota nebyla rozhodující. Stávalo se to v létě stejně jako v zimě.
Následovalo:
- výměna svíček - Denso Iridium
- vzduchový filtr
- výměna lamb a katu (byly KO stejně jako katalyzátor)
- výměna palivového filtru (včetně boxu - měl jsem ten "věčný" kovový, který se montoval na začátku, dal jsem tam z novějšího ten, kde se normálně mění papírové vložky)
- 2x čistič palivové soustavy
Pořád stejná písnička.
Poslední úkon byla výměna zapalovacích kabelů - NGK. Od té doby auto absolutně v pohodě.
Odeslat odpověď