NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Kolísání otáček a zhasnutí motoru
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=6221
Stránka 35

Autor:  Zdenalbenal [ 23. úno 2015 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Takové brikule by mohla pomoct odhalit diagnostika - kerý snímač a čeho kecá (poloha pedálu plynu, vlastní ovladač klapky...atd.).
A nebo se na nastartovaný motor podívat potmě :lol: .
Nekdy je to pěkný ohňostroj (suprový býval Oltcit).

Autor:  Blacky [ 24. úno 2015 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ne diagnostika to že třeba teplotní čidlo hlásí 20°C a přitom je 5°C nenahlásí. Resp. nenahlásí chybu. Jen rozdíl v udajích by se dal vysledovat. Snad.

Autor:  mikimini [ 24. úno 2015 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Taky me to dela po nastartovani,kdyz uz je auto zahraty tak uz to nedela potom...zatim jsem vymenil svicky a porad stejny...tak ted to musim resit dal co to je.

Autor:  Blacky [ 25. dub 2015 07:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Tak vyřešeno. Kluci v Renocaru stím bojovali skoro 3 týdny. Po dotazu do Mnichova čidlo v termostatu, ale zrovna to, ktery je tam pevne (zelený kroužek) a ne to co se dá vyndat (červeně), takze výmena celýho T-statu. Celkem 7000Kč. bůůůůůůůůůůůůůůůůů. Ale už to funguje. Netušim, zda na 1 gen je termostat řešenej stejně, ale ev. hledejte tam. :)

Autor:  Kahy [ 10. lis 2016 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ahoj mam obdobny problem a prosim o radu. Pri volnem chodu ale az po zahrati motor malinko zvedne otacky a auto zavibruje a zase se sklidni a tak porad dokola. Chci se zeptat jestli je to u R50 2004 normalni nebo to muze byt vzduchovy filtr, svicky, ventily, jednotka..dekuju moc

Autor:  nokiano [ 02. čer 2017 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

No ja ma taky problem na R50 ze nikdy ked je studeny nenastartuje hned ale az na druhy krat a motor pracuje nepravidelne. Vymenene sviecky a vycistena klapka.O nieco sa to zlepsilo no auto ide za studena strasne trhavo a za tepla je to take ze obcas ho citit cuknut no to je nie az take zle, je to zriedkavy jav a je to ozaj slabe. Na diagnostike napisalo chudobna zmes.Dakujem za pomoc som uz z toho zufaly lebo nikto s tym nevie pomoct. Je to 1,6 85kw benzin.

Autor:  nokiano [ 11. čer 2017 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Tak ja mam nove sviecky aj kable a robi mi presne to ze pri nastartovani mltor ide ako keby vynechaval a ked pridam je tak ako zamlknuty ako keby ho slo zadusit alebo co a potom sa rozbehne ale je to take nepravidelne no za studena to robi vzdy.Ked sa zohreje je to lepsie ale ked klesnu otacky ked je teply motor tak cosi rezonuje tak nepravidelne od motora.Filter paliva som vymenil uz tiez.Je to r50 1,6 benzin 85kw.Nalial som do benzinu aj chemiu na precistenie palivovej sustavy.Nezmenilo sa nic.Filter paliva bol cierny ako hrom tak som aj benzin vysal z toho plastoveho kosa kde je filter a vycistil to.Startuje za studena vzdy az na druhy krat.Na prvy krat len ako keby dva valce odpalovali a nenastartuje nikdy.Prosim o radu som dost zufaly.Diagnostika neukazuje ziadnu chybup

Autor:  petrTTR [ 12. čer 2017 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Co civka? Mel jsem podobny problem...

Autor:  nokiano [ 12. čer 2017 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ak by som to dal na diagnostiku tak vadnu cievku by ukazala ci nie?Lebo chybove hlasky su 0.Uz fakt neviem

Autor:  Palmic [ 16. čer 2017 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Kolísání otáček , pozdějí stop. Nejde nastartovat

Zdravím, nemá prosím někdo zkušenosti s pár věcmi??
- Prvně začal moto kolísat ( otáčky) , druhý den obačas i chcípnul, později toho dne chcípl, po delší době šel nastartovat, ale jen za pomocí plynu, když jsem chtěl zařadit a rozjed se, tak to chcíplo.
Diagnostika: Vadná lambda sonda před kalalyzátorem, čidlo klikové hřídel, a ABS, ASC atd.
Labda vyměněná, čidlo klikové hřídele taky, vyměnil jsem čidlo i vačkové hřídel a furt nestartuje. Kontroloval jsem i škrtící klapku a palivové čerpadlo taky tlačí. Rozvody jsou dělané cca před 700km při kterých auto jezdilo dobře. Po výměni obou čidlech furt stejná hláška. ,, Porucha snímače klikové hřídele" P0341..

Díky


Mini Cooper 1.6 85KW 2004

Autor:  Leny12 [ 29. čer 2017 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Mám stejný problem!
Za studena na poprve skoro nikdy, staci na chvilku otocit klickem 1-2 sec pak hned zpatky a potom uz nastartuju uplne bez problemu. Za tepla nikdy problem neni, otacky za studena chvilku kolisaji cca 15 sec někdy mi prijde ze se ze zacatku dusí.
Na diagnostice nic. Jen jednou při startu napsala chybu ,, pokles napeti v ridici jednotce,, (stojí to za výměnu baterie když ta je měřená a je v pořádku ?)
Vyměněné svíčky, kontrola termostatu, vyčištěná škrtící klapka ted mam objednanou civku plus kabeláž takže to uz je posledni co mě napadá.
Má někdo jeste nejaky tip ? Popřípadě je tu nekdo komu by se v tom chtělo pohrabat ? Praha okolí. :-? :(

Mini cooper 1.6 85kw, 2005

Autor:  nokiano [ 29. čer 2017 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Tak ossobne mozem povedat ze som strasne vela hrabal na internete co urobit a hlavne neplatit zbytocne za veci ktore su dobre a v podstate ich netreba menit len malo mechanikom je znama problematika a tak ti povie iba vymen a uvidis.Teoria pokus omyl.Kable sa klasickym ohmmetrom daju premerat a video najdes aj na youtube a taktiez cievka takze nekupuj kym to nemas otestovane ak nevies najst ako na to poslem ti link.Ja som v6menil kable lebo boli dva KO a menil som vcera snimac teploty tak uvidim ale trhaie za studena ostalo tak uvidime.Mam objednanu sadu na meranie tlaku palibmvoveho cerpadla tak budem mudrejsi pondelok utorok ked to kamoss zmeria lebo je to casta chyba benzinov a daneho problemu.Kludne ma kontaktuj poradim pomozem rad

Autor:  Leny12 [ 30. čer 2017 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Moc děkuji za ochotu :) Zatím zkusím tu cívku uz ji mam stejne objednanou tak uvidime.. :)
Ještě me napadla jedna věc, v palubním počítači je ukazatel teploty... Předpokládám že má měřit teplotu venku že ? Mám problém stím že mi pořád ukazuje nad 30C nikdy méně spíš je tam často kolem 40-45 C. Není možné že to má nějakou spojitost se startováním ? Mám na mysli něco jako že když teplota ukazuje 30C tak jestli to nedávkuje jinak smes ( např na teplý start místo na studený) protože reálná teplota je kolem 15C ( například dneska ráno). Jinak by mě teda zajímalo kde je to teplotní čidlo uložené protože to je třeba take vyměnit jen nevim kde ho hledat :D :D :D

Přílohy:


Autor:  nokiano [ 30. čer 2017 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Jasnacka je to presne tak to cidlo stoji u nas 10e len je na debilnom mieste treba dat vonku baterku s deklom aj vzduchovy flterom s deklami a tak sa k tomu dostanes.

Autor:  Leny12 [ 30. čer 2017 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Aha :D :D :D Takže tenhle problem jsi mel taky? A kdyz jsi vymenil tohle teplotní čidlo tak ti to už startuje normálně za studena? Jen ti teda zustalo to trhání za studena?

Autor:  nokiano [ 30. čer 2017 17:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Start stale na druhy krat ale trha podstatne menej no este nieco bude zle.V utorok budem merat tlak palivoveho cerpadla tak uvidim ci to nie je este tym.Celkovo akoby mal mensi vykon ten motor tak uvidime.Moje ma 140tisic nabehane.Palivovy filter si menil?

Autor:  Leny12 [ 30. čer 2017 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

No výborně tak to pak dej vedět protože to mě zajímá také to čerpadlo :) Taky se mi zdá že to nemá takový výkon ! Vypadá to že máme uplne stejny prblem :D Kazdopadne civkou to neni :D Tu jsem vymenila a je to uplne stejne :) ted jsem koupila to čidlo teploty tak to zkusime dneska vymenit a uvidime rano :) Filtry jsem menila vsechny, najeto mám 100 000km :/

Autor:  nokiano [ 30. čer 2017 18:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ta teplota robi vela ale fakt to vyzera uplne stejne ako u mna.Zacal dom od lacnrjsich veci a ten palivovy filter vyzeral katastrofalne.Ked som to auto kupil tak slo na supu ale urobil som na tom asi 2000km a zacalo ss to serkat.Osobne uz velmi nevidim nic ine co by mohlo byt vadne ako toto u mna ale predsa je lepsie zmerat to cerpadlo ako ho kupovat lebo malo nestoji.Urcite ti dam vediet ako som dopadol.Tlak cerpadla by ma byt podla toho co som pozeral aj na popise noveho dielu 4,6baru.

Autor:  Leny12 [ 30. čer 2017 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Tak to je uplne presne... me to zacalo delat taky az po cca 2000-3000 km :/ Tak ja jdu na to cidlo ... a to je teda umistene pod baterkou a vzduchovym filtrem ? Kdyz se tohle vynda tak ho tam nekde najdu ?

Autor:  nokiano [ 30. čer 2017 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Je to na hlave motora blizko termostatu

Stránka 35 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/