NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Kolísání otáček a zhasnutí motoru
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=6221
Stránka 25

Autor:  BIGGBOSS [ 24. srp 2014 02:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Me to blbne takhle: obcas nastartuje az napodruhe, na prvni otoceni klicku malokdy... Spis kdyz je teplo nebo je ten den "zahratej" chyta hned napoprve... Jinak rano musim nadvakrat, a pak kolisaji otacky ale tak 3-5s pak je to fajn... Myslel jsem ze je to svickama, tak jsem dal nove a nepomohlo. Jeste bych zkusil ten palivovy filtr, ale nvm jestli to sam zvladnu, je to nekde vzadu pod sedackou jsem nasel ne? Mam Mini r53. Mam ho prez rok a zacalo to tak pred pul rokem, predtim paradni vzdy napoprve. Jeste jsem se nedival a nedaval krome olejovyho zadnej filtr. Ale planuji vsechny vymenit, tak treba to prestane. Mini parkuje skoro celorocne pred barakem, do garaze je krkolomny vjezd a skoro kazdy den s nim jezdime. Dik za radu :wink:

Autor:  speedygon79 [ 24. srp 2014 15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Je tam x věci co třeba prejst :idea:

Autor:  frisbee [ 24. srp 2014 18:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamda sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(

Přílohy:


Autor:  Stimpy87 [ 25. srp 2014 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)

Autor:  frisbee [ 02. zář 2014 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Stimpy87 píše:
frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)


Dej vedet jestli to pomohlo :wink:

Autor:  Hanul [ 07. říj 2014 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ahojte
No já mám problém, že za studeného startu mi motor chytne vždy ale naopak když je zahřátý, přijedu do města a jen si odskočím něco nakoupit, tak mi chytá až napodruhé. Napoprvé točí delší dobu a zhasne a nebo se chytne ale napodruhé chytá bez prodlení.Nevíte čím by to mohlo být? Mám MINI CooperS R56

Autor:  Ondra [ 30. říj 2014 16:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Takže klasický problém.. když se naše R53 nastartuje a je studené tak po dobu cca 15vteřin kolísají výrazně otáčky.. občas dokonce motor zhasne. Podle diagnostiky by to měl být problém s lambdou konkrétně nefukční předehřev.
Můj dotaz zní. Originální díl z BMW? NEBO stačí druhovýroba konkrétně pro Mini.. či jsem někde viděl univerzální lambda sondy?
Jak to vidíte vy co jste už lambdu měnili? A má někdo nějaký dobrý tip kde a za kolik nejlépe?
Myslím, že výměna lambdy může být řešením pro více lidí, které trápí podobné problémy s kolísáním otáček..

Autor:  Pumik9 [ 30. říj 2014 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Mozne to je Ondro,ale ktora lamda?pred alebo za kat??
Mne zatial v pohode ale to neprisli este velke mrazy :?
Ale kdesi som cital ze to moze robit aj skrtiaca,ale potvdene to nemam
Ale radsej by som origo ale ta cena ma riadne mrazi

Autor:  Ondra [ 06. lis 2014 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

tak obě lambdy jsou dle OEM čísel stejné.. číslo OEM 11780872674
z nabídek prodejců dílů (když pominu univerzální lambdy) mi vyšli tito výrobci: EPS, VDO, FACET, BOSCH, NGK
Bosch a NGK jsou dražší.. může v nich být nějaký výrazný rozdíl?

Autor:  toucan [ 08. lis 2014 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ahoj, taky mi to blbne, takže časem budu měnit. Jinak zkušenost mám jen s uni-lambda sondou na bývalém autě ...po instalaci na první STK emise jak cumel, za dva roky to vyšlo taktak, za další dva roky mimo. :blink:
T.

Autor:  meggy 2323 [ 08. lis 2014 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

přední a zadní je stejná ,z Anglie za 1500,- kč jestli je spatná přední ,stačí vyměnit za zadní, emise jsou v pohodě zadní když nebude fungovat tak to ani nepoznáš

Autor:  jenousch [ 10. lis 2014 06:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Mini Cooper 1.6 85kw po zahřátí kolísají otáčky a většinou to chcípne, občas se rozsvítila kontrolka motoru a zhasla, ale ted už svítí pořád. Auto má najeto origo 73.000 Napadla mě klapka, ale to by snad nesvítil ten motor.

Autor:  Stimpy87 [ 21. pro 2014 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

frisbee píše:
Stimpy87 píše:
frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)


Dej vedet jestli to pomohlo :wink:


Tak stále zatím nevím, zda to pomůže. Od doby, co se ochladilo, přestalo auto zlobit. Myslím, že kdybych to vyměnil, nepoznal bych rozdíl.

Autor:  SSimonS [ 21. pro 2014 23:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Ahojte. Ja mam zase problém ked je studený hned po starte pri stlačení spojky po rozbehu padnu otáčky az na 500 akoby siel skapat ale potom vyletia otáčky na 1200.. Na volnobehu nič pekne drzi 1200 do kym sa nezahreje,robí to len pri zatazi.. Po zahriati vsetko v poriadku. Ns diagnostike nic,skrtiaca klapks vycistena.

Nahodou nestretol sa s tym niekto? Ďakujem

Autor:  SSimonS [ 04. led 2015 01:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Takze sviečky nove Denso iridium, meneny palivovy filter. zmena ziadna... Teraz mi pri nízkych otáčkach cca 500 po starte zasvietia na chvíľku aj ikony EML a chybu motora. Potom sa zobudi a znova 1200. Niekedy to spraví raz niekedy tri krat. Po dvoch minútach vsetko na 100%.. Nerobilo mi to minulý rok v zime,preto to riesim.

Pocítil niekto zmenu pri vymene cidla vody? Alebo výmeny lambdy?
Ďakujem

Autor:  frisbee [ 21. úno 2015 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

U me to bylo prasklou hadickou v sání. Po výměně hadice otáčky drží.

Autor:  Blacky [ 23. úno 2015 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Hmm u mě to taky zlobí. A to mám 2 gen. Ale jen tak minutku po startu. Pak to prestane a uz ani necukne. Jen zase, kdyz stoji a vychladne. Tj. Na hadicku bych to nevidel. Leda nějaky podtlak?? že by to delsim stani neco uslo a nez se natlakuje? fakt divná závada. A zdá se ze i ruznejch motoru.

Autor:  adamo [ 23. úno 2015 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Mám totéž. Studený motor po nastartování jako by neměl dost benzínů a zhasíná. Ještě jsem vypozoroval, že když je vyšší venkovní teplota, tak se to zdá být horší (trvá déle než začně pracovat správně). Což je divné :-)

Dnes jedu do servisu tak dám vědět jestli se podaří konečně vyřešit. Už vím, že to není termostat, svíčky ani bordel v klapce přívodu vzduchu. Zatím to pracovně tipuju na palivové čerpadlo, tak uvidíme.

Autor:  Blacky [ 23. úno 2015 14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

OKOK. Snad se to uz rozlouskne.

po nastarotvnai a nechani na volnobehu zacne koktat kolisaji otacky az chcipne. Jakoby nefungoval sytic. Kdyz slapnu na plyn, tak se zbleje. Kdyz ale tukanim do plynu dostanu motor nad cca 1500 otacek, tak jde pravidelne. Takze simuluju sytic, tim, ze drzim nohu na plynu, nez se to ustali. .)

Autor:  SSimonS [ 23. úno 2015 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Presne toto iste aj mne, dokonca sa to o nieco zhorsilo. Clovek ako stlačí pedal tak ide krasne ale ako sa naštartuje bez plynu vyletí na 1200 v momente padne ledva na 500 potom chvíľka a uz sa zobudi.. Takto to pár krát spraví a uz je klud.

Na sto percent je to poloha klapky,len neviem prísť na to prečo ju viacej neotvorí.. Sytic. Snímače.. ale ake? Lambdy teplotne čidlo? Podltakove čídlo v sani? Aach..

Stránka 25 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/