Logo
Právě je 28. bře 2024 17:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
PříspěvekNapsal: 13. bře 2014 14:13 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. bře 2014 23:49
Příspěvky: 5
Bydliště: Pardubice
Ahoj přátelé,

mám na Vás dotaz týkající se problému, který se u mého Mini občas objeví. Stane se mě třeba jednou, dvakrát za jízdu, že někdě zastavím na semaforech a začnou mě kolísat otáčky, až mě třeba i motor úplně zhasne. Občas je to problém, když si toho zrovna nevšimnu, že se to děje a stojím třeba v kopci a chci se rozjet, dám stejně plynu jako vždy a najednou to chípne.

Nevíte kde by mohl být problém, případně co s tím dělat...? Děkuji Vám předem za rady a nápady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. bře 2014 17:35 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 04. úno 2014 19:18
Příspěvky: 8
Bydliště: Brno
hmmm, u meho R56 poradne kolisaji otacky pri studenem motoru, ale zaplatpanbu nezhasina... ze by me cekala nova zkusenost? :|


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. bře 2014 18:41 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. pro 2008 20:09
Příspěvky: 462
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že by nebylo od věci zmínit jaký model máš....

_________________
MINI Cooper S R53 2003|Mini City 1991
BMW(E+F) + MINI(R50|R52|R53|R55|R56|R57|R58|R59|R60|R61|F56) - Coding & Programming
[R50|R52|R53] Cool vychytávky pro 1. generaci
Výroba klíče pro 1. generaci. Zvýšení výkonu MINI One. JCW/GP software pro R53|R55|R56.
MiniManiaCZ


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 00:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. bře 2014 23:49
Příspěvky: 5
Bydliště: Pardubice
Mám Miniho 1.6 16V 85kw, rok 2002. Není pravidlem, že motor vždy zhasne, to se stane ve chvíli, kdy mám třeba nahlas pustene rádio a nevnímám, že mě kolisaji otáčky, přidám plyn jako vždy a motor zhasne třeba, pokud si toho nevšimnu. Teď si na to dávám pozor, takže když to začne kolísat, tak přišlápnu víc plynu a je to. Napadla mě váha vzduchu... Jinak nevím


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. bře 2014 01:37 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 12. pro 2008 20:09
Příspěvky: 462
Bydliště: Hradec Králové
Teoreticky by to mohlo být to tlakové čidlo. Se někdy zastav a mrknem na to...

_________________
MINI Cooper S R53 2003|Mini City 1991
BMW(E+F) + MINI(R50|R52|R53|R55|R56|R57|R58|R59|R60|R61|F56) - Coding & Programming
[R50|R52|R53] Cool vychytávky pro 1. generaci
Výroba klíče pro 1. generaci. Zvýšení výkonu MINI One. JCW/GP software pro R53|R55|R56.
MiniManiaCZ


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17. bře 2014 14:20 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. bře 2014 23:49
Příspěvky: 5
Bydliště: Pardubice
OKCZ píše:
Teoreticky by to mohlo být to tlakové čidlo. Se někdy zastav a mrknem na to...


A odkud přesně jsi prosím tě? Děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2014 14:01 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 27. zář 2010 21:26
Příspěvky: 39
Ahoj , presne tohle sem mel taky.

Byl sem stim v renocaru brno. jako offic servis. prvne ze to je lambda sonda, pak ze je to druha lambda sonda, a nakonec o byl propalenej ventyl.

dlouhe ve zkratce, dekarbonizace,vymeneny obe lambdy, potom sundana hlava a vymena ventylu. az potom co sem tam serval i vedouciho pobocky uz nemeli odvahu mi po 3 reklamacich opravy a nauctovani 25 tisic za lambdy a dekarbonizaci uz uctovat jeste 50 za opravu ventilu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. bře 2014 14:12 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. čer 2011 21:23
Příspěvky: 741
Bydliště: Bratislava
krasa... no ja som zvedavy co ma caka po dani dole hlavy :/

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. bře 2014 11:24 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 10. bře 2014 23:49
Příspěvky: 5
Bydliště: Pardubice
Fires píše:
Ahoj , presne tohle sem mel taky.

Byl sem stim v renocaru brno. jako offic servis. prvne ze to je lambda sonda, pak ze je to druha lambda sonda, a nakonec o byl propalenej ventyl.

dlouhe ve zkratce, dekarbonizace,vymeneny obe lambdy, potom sundana hlava a vymena ventylu. az potom co sem tam serval i vedouciho pobocky uz nemeli odvahu mi po 3 reklamacich opravy a nauctovani 25 tisic za lambdy a dekarbonizaci uz uctovat jeste 50 za opravu ventilu.


Tak to je masakr...jestli je to to stejné, tak to bych se zbláznil :-) no zatím se to moc neprojevuje, tak to nechám být, jen se podíváme u kámoše v servisu na ty lambdy a uvidíme.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. bře 2014 12:48 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 27. zář 2010 21:26
Příspěvky: 39
Projevovalo se to zhruba stejne. Kdyz byl na volnobeh tak se rozsvitila kontrolka, tusim trakce. Pak zacali haprovat otacky a litat od 600 do 1300 nedalo se stim rozjet, malo vykonu. A pak to chciplo zachvili.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27. bře 2014 20:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 27. bře 2014 20:10
Příspěvky: 2
Bydliště: Nitra
Ahojte, Miniho mam pomerne krátko konkrétne mam Mini Cooper S 2003 a poslednú dobu mi za jazdy vypne motor , prestane skratka ist musim odparkovat na krajnicu a znova nastartovat alebo niekde postojim a z nicoho nic mam vypnuty motor a musim nastartovat nevedeli by ste mi niekto poradit co by to mohlo byt alebo ci ste sa s tym niekto stretli ? Vopred Ďakujem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. črc 2014 14:26 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 27. kvě 2014 17:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Jesenice u Prahy
balerina11 píše:
Ahojte, Miniho mam pomerne krátko konkrétne mam Mini Cooper S 2003 a poslednú dobu mi za jazdy vypne motor , prestane skratka ist musim odparkovat na krajnicu a znova nastartovat alebo niekde postojim a z nicoho nic mam vypnuty motor a musim nastartovat nevedeli by ste mi niekto poradit co by to mohlo byt alebo ci ste sa s tym niekto stretli ? Vopred Ďakujem


Tohle mi dělal Mini než úplně odešlo palivový čerpadlo. Čerpadlo mám nový a zas mi někdy kolísají otáčky a taky se občas stane, že od 4 tis najednou ztratí úplně výkon.

_________________
NM Cooper > pro radost ze zatáček


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2014 14:21 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2012 16:40
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
Ahoj, mám ten samý problém, ale jen za studena. Když nastartuji, chvíli kolísají otáčky, někdy i chcípne. kolísá chvilku a srovná se. Ale když se rozjedu, tak při zařazení dvojky a pouštění spojky a sešlápnutí plynu se trochu "dusí", tak pustím plyn, znova sešlápnu a většinou už lepší, maximálně mírně zacuká. Jinak už asi 2 x na diagnostice a nikde nic. Zkoušel jsem i svíčky (neorig. - Bosch), vyčistit klapku a nic. Dnes jsem ještě objednal orig. svíčky a kabely, ale moc tomu nevěřím. Nemáte někdo tip, co ještě zkusit?

Díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2014 19:55 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 25. lis 2013 23:18
Příspěvky: 75
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom
Takze hosi ja zase napr. Mam taky problem, ze otacky kolisaju iba pri zapnuti klimatizacie. Jednoducho akonahle zopne kompresor zacne mi stahovat otacky na volnobehu. Niekedy to aj zhasne...
Co vy na to?

_________________
Mini Cooper (2004)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2014 19:59 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Mnoo RJ nedokáže reagovat na zvetsenou zatez. Bud chyba RJ, nebo klimatizace a ma moc velkej odpor.

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. črc 2014 15:43 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2012 16:40
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
Tak jsem vyměnil svíčky a kabely a starty stále stejné. Nemáte někdo radu, co zkontrolovat nebo zkusit dal?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17. srp 2014 21:51 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 16. čer 2012 13:24
Příspěvky: 24
Bydliště: Brno
Stimpy87 píše:
Ahoj, mám ten samý problém, ale jen za studena. Když nastartuji, chvíli kolísají otáčky, někdy i chcípne. kolísá chvilku a srovná se. Ale když se rozjedu, tak při zařazení dvojky a pouštění spojky a sešlápnutí plynu se trochu "dusí", tak pustím plyn, znova sešlápnu a většinou už lepší, maximálně mírně zacuká. Jinak už asi 2 x na diagnostice a nikde nic. Zkoušel jsem i svíčky (neorig. - Bosch), vyčistit klapku a nic. Dnes jsem ještě objednal orig. svíčky a kabely, ale moc tomu nevěřím. Nemáte někdo tip, co ještě zkusit?

Díky


Ahoj, me to dela presne to same :( . Jestli na to kapnes cim to bylo, dej mi vedet.

Diky Ondra


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2014 08:29 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
Pozri tieto veci
http://www.audiworld.com/forums/30v-v6- ... g-2684926/" onclick="window.open(this.href);return false;

Snad nieco z toho pomoze

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. srp 2014 18:20 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2012 16:40
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
frisbee píše:
Stimpy87 píše:
Ahoj, mám ten samý problém, ale jen za studena. Když nastartuji, chvíli kolísají otáčky, někdy i chcípne. kolísá chvilku a srovná se. Ale když se rozjedu, tak při zařazení dvojky a pouštění spojky a sešlápnutí plynu se trochu "dusí", tak pustím plyn, znova sešlápnu a většinou už lepší, maximálně mírně zacuká. Jinak už asi 2 x na diagnostice a nikde nic. Zkoušel jsem i svíčky (neorig. - Bosch), vyčistit klapku a nic. Dnes jsem ještě objednal orig. svíčky a kabely, ale moc tomu nevěřím. Nemáte někdo tip, co ještě zkusit?

Díky


Ahoj, me to dela presne to same :( . Jestli na to kapnes cim to bylo, dej mi vedet.

Diky Ondra


A teď v chladnějším počasí se auto studené chová mnohem lépe, nechcípá a ani snad necuká. Tak už nechápu nic:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. srp 2014 09:42 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. říj 2013 20:50
Příspěvky: 151
Bydliště: Trnava, Slovakia
Sevaste.. mne toto robi tiez.. napadama uz len 2 veci....palivovy filter alebo lambda sonda...ale palivovy filter mam ten ktory sa neda rozobrat.. :(((

_________________
Mini Cooper R50 + 15.11.13 ultra happy for OKCZ upgrade :))


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz