Logo
Právě je 28. bře 2024 11:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22. srp 2017 15:20 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
Hotovo vyřešeno !!! Bylo to čeradlo ! :banana: Už to pres 2 tydny testuju a uplne bez problemu :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05. zář 2017 11:56 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Tak to je parada super tesim sa s tebou


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 18:27 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
nokiano píše:
Takze dnes mam vysledok z merania cerpadla a je v keli.Tlaci iba na polovicu.Maximalny tlak je 2,4 nie 4,6 ako ma tlacit a ked sa odstavi tak tlak za 15minut klesne na 1,9 co samozrejme nema lebo ke tam ventil aby tlak neklesal.Urcite nie v tak kratkom case a o tolko.Meranie sa robilo duplicitne aj na rampe a tak to bolo to iste takze to mam overene.Robilo sa to preto aby bola istota ze je meradlo v poriadku a nic neblbne.Urcite si daj zmerat toto ako daldie a uvidis hned ci su to rozvody alebo verpadlo.Ako vidis vzdy je lepsie merat a tak kupovat.Mala by si usetrene za cievku a kable.Pozor pri kupe noveho palivoveho cerpadla.Magnetti mareli ma pracovmy tlak 4 dokonca niekde uvadzaju len 3,7.Ak kupis inu znacku napr. VDO tak ma v popise 4,6 a osobne urcite nekupim nic co ma 3,7 alebo 4.Tlak 1bar je dost rozdiel

tak jsem dnes změřil tlak paliva v liště (R53),
při volnoběhu (podtlak v sacím potrubí -0,6 bar) tlak paliva 2,6 baru

má být při volnoběhu 3 +- 0,2 baru

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Naposledy upravil minimartin dne 31. kvě 2019 16:39, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 18:38 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Tlak palivoveho cerpadla mas nizky.ja dom mal dokonca len 2,8.Auto sa tazko startovalo a ked naskocilo tal zdochlo a az na druhy krat ako tak slo.Po vymene cerpadla uplne iny chod motora.Nehovorim ze ide akp npvy ale aj vykon mptpra vsetko je ine.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 20:19 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
2,8 jsi měl při chodu motoru, volnoběhu?

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 20:20 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Dve hodonotyboli jedno 2,6 neviem ci pri starte alebo v otackach a na volnobehu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 20:33 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Tak jsem to našel:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/r53- ... ne/43GuXZj

při volnoběhu by mělo být 3 atm. +- 0,2

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 22:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Pozri sa kolko tunje prispevkov a co komu pokohlo a hlavne ake priznaly a co si predtym skontroloval.Ja som kupil pred voac ako rokom nove kable na sviecky yeraz treti valec kabel fuc opat.Musel som to opat riesit.Aj cievka sa da jednoducho odmerat.Ja som menil cerpadlo ako posledne a to som si myslel ze nepomoze a slape ako hodiny.Neviem ale mne to pomohlo a tlak je tam kde ma byt.Dokonca som reklamoval cerpadlo lebo po polroku odislo.Odmeral sa tlak a ani pri zapnutom kluci nedaval viac ako 3.Este ma napafla jedna vec.Ak si vsimnes tak ked pozeras na nete cerpadla tak su take co tlavia len max 3,5 a su take co 4,2 alebo kolko.Toto si pozri podla vin auta presne.Ja som mal original to s vyssim tlakom.Navyse niekto nevymenil cele cerpadlo len motorcek a vsetko ostatne ostalo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 22:53 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Inak nove cerpadllo malo hodnoty niekde tesne okolo 4.Pre kontrolu sme to merali zase ci sme to nemenili zbytocne.To je to ze u tohto auta ti nic ine tlak nerobi v palivovej sustave len to cerpadielko male.V podstate po vymene to malo vyssi tlak o 1bar a to je set sakra dost.Musis brat v uvahu ze aj tlakomer ktorym to merias ma nejaku toleranciu.Viem ze este sa tam uzatbaral nejaky prepafovy ci prepustaci ventil aby nahodou niekde neunikal tlak a aby sa to cerpadlo fakt na 100% otestovalo.Nove cerpadlo som nekupoval ziaden bordel a tam na vyber ani vela nemas ak vezmes v uvahu tlak daneho cerpadla.Toto je fakt na zvazenie.Ja viem to cerpadlo nestojo 50e.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 22:55 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Vitam to dokola a stale ma nieco napadne.Nechaj ho 15minut postat s tlakomerom ci sa zmeni tlak.Ak klesne a o dost tak mas cerpadlo isto fuc.Viem ze toto bola jedna z veci ktore sme testovali aj ked bolo stare cerpadlo aj ked sa dalo nove.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 23:26 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Jde mi o to, že může být špatný regulátor paliva na liště. Mám tlak 2,6 baru a to je pod stanovenou hodnotou (3 +-0,2), přičemž čerpadlo evidentně umí natlacit více.

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Naposledy upravil minimartin dne 06. lis 2018 15:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. říj 2018 23:36 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Odpoj regulator musis ho odstavit inak to neodmeras ako treba.Ak si dobre pamatam bola tam nejak hadicka k nemu a dali sa tam dve ci tei svorky ktore to zastavili a tak sa to meralo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2018 13:39 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 22. zář 2017 20:53
Příspěvky: 33
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Může způsobovat kolísání otáček a občasné vynechávání válců špatná lambda sonda?

_________________
Mini Cooper R50 - 2002, 85kw :biggrin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2018 13:42 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Pokial som ja zistoval v dostupnych temach atd teoreticky ano ale lambda sa da overit ci je ok a to ako diagnostikou tak na emisnej kontrole podla spalin atd vidia krivky atd atd.Ja ked som bok na EK tak to odmeral aj sondou vo vyfuku a napojil to aj na diagnostiku a tak mi to ukazal ze je to ok


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2018 15:58 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Dnes jsem vyměnil regulátor tlaku, starý byl určitě špatný. Po výměně naměřím přesně 3 bary místo 2,6 (hodnota při volnoběžných otáčkách)
Budu dále testovat, jestli bude změna chování motoru a dám vědět.

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2018 16:00 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Regulator tlaku ktory je na cerpadle v nadrzi?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2018 16:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
na liště vstřikovačů. poz.7


Přílohy:


_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 01. lis 2019 09:59 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. lis 2018 23:33
Příspěvky: 36
Bydliště: Kroměříž
Ahoj. Také se svou troškou do mlýna u mého Mini R50 85kW. Moje příznaky: po nastartování chvilku v pohodě, potom zakolísání otáček, pokles a chcípnutí. Když jsem podržel plyn, tak motor běžel dál, ale při rozjezdu na jedničku a dvojku motor nechtěl jít do otáček, působil přidušeně a poškubával. Z výfuku to smrdělo benzínem. Po chvíli vše OK. Stávalo se mi to obvykle při prvním startu po delším stání a teplota nebyla rozhodující. Stávalo se to v létě stejně jako v zimě.
Následovalo:
- výměna svíček - Denso Iridium
- vzduchový filtr
- výměna lamb a katu (byly KO stejně jako katalyzátor)
- výměna palivového filtru (včetně boxu - měl jsem ten "věčný" kovový, který se montoval na začátku, dal jsem tam z novějšího ten, kde se normálně mění papírové vložky)
- 2x čistič palivové soustavy
Pořád stejná písnička.
Poslední úkon byla výměna zapalovacích kabelů - NGK. Od té doby auto absolutně v pohodě.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz