úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
16. pro 2013 21:21
Ahojte
uz isty cas mam problem zo startovanim,zacalo to z chladnym pocasim si myslim
minik nastartuje v pohode ale po cca 3s klesnu otacky a skoro zdochne (ako keby sa dusil motor)
ale potom si sam prida na otackach vid video
http://youtu.be/2R9gusi9u3shttp://youtu.be/wq83IwkRE5Eskuste napisat co si myslite co to mozes sposobovat
dakujem pekne
Naposledy upravil
Pumik9 dne 16. pro 2013 21:42, celkově upraveno 1
16. pro 2013 21:37
zly odkaz na youtube:))) otvori to moj playlist:)) obcas to spravi aj mne az zdochne asi cerpadlo..
16. pro 2013 21:44
uz by mali byt odkazy ok
18. pro 2013 10:54
Poslední cca měsíc jak se venku ochladilo, má moje Sko R53 úplně stejný problém se studeným startem, když parkuju venku. V garáži kde teplota nespadne pod nulu, to není tak výrazné. V sobotu proběhla výměna svíček za nové a zdá se mi že je to o trochu lepší...
18. pro 2013 11:24
V prvom rade skuste vymenit pumpu kde tankujete. Rovnaky problem som riesil ja minuly rok v zime, tankoval obcas na lukoilke...
18. pro 2013 11:43
V pumpe to nebude tankujem iba slovnaft 3zimy nic az tato a to som skusil natankovat plnu nadrz 100oktanoveho a tiez ten problem
18. pro 2013 12:17
Problem z elektronickým syticom. V tom nomente chce ubrst otáčky pretoze si mysli ze je uz zohriaty ale zisti ze skape ze je niekde chyba pretoze mu bud lambda alebo snímač teploty da inu hodnotu a znova prida otáčky.
Zavada ? X možnosti cez obe lambdy a snímač teploty. Chybu neukazuje pretoze tie rozdielne hodnoty su malé.
Riesil som to s bývalým autom ktore mi toto robilo nie raz ale 5 krát a na parkovisku alebo na dvore som ho volal "kit" ked si sam uberal plyn a siel skapat a dokoola po kým bol studeny.. po roku prestal :-O
Riešenie: odpojit baterku a nechať radiacku nech si nepamätá tieto hodnoty zapamatane, skúsiť aj vyčistiť srktiacu klapku lebo je tam potenciometer ktory môže tiež byť špinavý a ukazuje ine hodnoty zmerať lambdy a snímač teploty..
Po pravde by som sa vysral na to...
OkCZ by to vedel pozriet na pc určite. Myslim hodnoty ake maju byť originál a ake su teraz. Tam stačí zaoxidovamy konektor a uz su rozdielne hodnoty ale s tym sa rata u výrobocov ale za následok to môže byt aj takáto banalna chyba..
18. pro 2013 13:44
Nedela Ti to nahodou od doby co mas Alta Crank Pulley?
18. pro 2013 13:59
Asi 2 roky zpět mi to taky občas udělalo, ale po výměně svíček v pohodě. Těžko říct, kde byla zrada.
Crank pulley určitě nebude příčina. Dělá to i těm, co ho nemají. To by jinak dělalo i mě a to ho mám asi rok a půl...
19. pro 2013 01:58
moja vylucovacia metoda:
-benzinom to isto nie je
-crankom to nebude (niektori crank nemaju a robi im to tiez) a crank mam asi pol roka a v pohode az kym nezacalo mrznut
-airboxom Alta to nebude,vymenil som za origo nepomohlo
-sviecky mam nove jcw,ale napr.Ferix ma klasicke eSkove,takze sviecky asi nie
-skrtiacu klapku som vycistil v lete
a jasne ze to robi sytic,ja som skor myslel na nejake cidlo napr. snímač tlaku vzduchu, ze dava prikaz klapke, aby to skor uzavrela,
a odpojenim baterie no co ja viem? ci to nahodou po zapojeni nenacita nove chyby alebo nieco podobne...
co si myslis Ondro??
teraz to skusam tak, ze nastartujem a cca 25-30s drzim plyn okolo cca 1,7t ot. a potom si to uz drzi klasicke ot na neutrale
zahada
19. pro 2013 17:27
takže ako píše pumík, až na to že ja som skúšal odpojiť baterku hneď na začiatku a robí to stále takže ani to nepomáha
a za druhé, dnes som to odskúšal presne tak že som držal plyn na otáčkach ale akonáhle som pustil opäť to šlo dole a dvihli sa takže som si moc nepomohol proste ráno naštartujem počkám kým mi 2x spraví a potom už mám celý deň pokoj
21. pro 2013 16:03
bracho mi spominal ze na Skoda RS mal ten isty problem,a sposobovala mu to prasknuta hadicka k turbu
ale turbo a kompresor je celkom ine to my je jasne,ale stoji to za uvazenie
(sice niektori kompresor nemaju)
mohla by to sposobovat aj nejaka hadicka??
napr. zeby chytala falosny vzduch?? hm
21. pro 2013 16:59
mne to spravilo raz, bolo -15 auto zhasilo a išlo iba servočerpadlo,, ja by som to neriešil, pride mi to ako by to auto bolo proste zvyknuté na teplo, ak to necham v mraze je to rozdiel ked to nasava studený vyduch, škrtiaca klapka je elektronicka a ak jej niečo udava nepresne hodnoty, zavre sa a auto zhasí, akoby sa nestihla otvoriť preve v tom momente ked je treba..... škrabal som čelne ked to zhaslo, prišlo mi to akoby som priločil na škrtiacu klapku ruku a nepustil do motora vzduch,,
25. led 2014 12:18
nove zistenia ohadom startu
uz asi 3dni je poriadna kosa vonku a teploty sa pohybuju cca od -3 do -9°C
a zatial som problem zo startovanim nemal,zahada
aj teraz som bol nastartovat minika -8°C a pekne nastartoval
problem vidim len pri teplotach okolo 0°C +- max 2°C
mozno to bude vlhkostou pri tych teplotach a cidlo,klapka nevedia nastavit pomer vzduchu a preto sa "dusi"
ine ma nic nenapada co by to mohlo byt
06. bře 2015 16:06
Chlapy pozeral som tu na fore prispevky, ale podobne chovanie ako moje som nevidel....
Moj problem so startom sa prejavuje nasledovne:
1. Na prvy krat auto nikdy nechyti vzdy az na druhe potocenie
2. Po zahriati motora je to ok a nakopne na prvy sup
3. Ani v prvom ani v druhom pripade nemam problem s kolisanim otaciek...
sviecky bolo menene, aj cievka... co asi tak dalej? Neviete poradit?
06. bře 2015 16:17
svickovy kabely si menil? od civky ke svickam...
06. bře 2015 16:27
Sorry ano aj tie...
20. bře 2015 20:22
Takze problem odstraneny pani... doslo to az k rozvodom. Spravil som komplet vymenu rozvodov,kladky... a vsetko slape jak hodinky. Nastartuje na prvy sup a aj motor ide lepsie.
26. lis 2015 23:50
takze otvaram zase vlakno zo studenim startom
zase je vonku teplota okolo 0°C az -3°C
2x si odkasle a potom to nejak uz ide
v lete som menil dost veci za nove
jednie co nebolo menene su cidla,lamdy, skrtiaca klapka a odpojovaci ventil(baypas)
tak ja uz neviem
a vymenit ostatne veci za nove, nie som milionar
urcite niesom jedniny tak sa prosim podelte o svoje skusenosti
vdaka
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.