Každý má na okruhu limity někde jinde, někoho brzdí auto, jiného mozek, ruce a nohy. Moje výsledky jsou stejné jako předloni a rok předtím a stydět se za ně nebudu. Jak souvisí o pár vteřin na okruh víc s ježděním po silnici, to netuším. Pokud chceš někoho hodnotit, porovnávat a urážet, tak se zamysli, a začni u sebe.
Nemám rád řidiče, co předjíždí jak prasata v plném provozu a vědomě omezují a ohrožují protijedoucí auta, a proto se tak snažím nechovat. 70 ve štrůdlu jezdím nerad a předjedu, když je to možné, ale ne na plné čáře, vytlačujíc někoho jiného ze silnice nebo tam, kde nevidím.
Nejezdím soustavně 120-180 a ani nemám potřebu se tím vychloubat na internetu. Zde ovšem pak dává smysl ta spotřeba.
V provozu předjíždět musíš, pokud chceš rozumně časově někam dojet, to ano, ale má to svoje hranice, pokud chceš vůbec dojet. Nikde jsem neřekl, že nepředjíždím, když to jde, naopak, taky se nerad táhnu za kamionem nebo v koloně, co půl kilometru za vesnicí ještě jede pětašedesát. Do práce nedojíždím, spotřebu neřeším, auto i jízdu si užívám, vše okolo Mini je zajímavé zpestření volného času, ale není to pro mě smysl života a ani způsob jak o život přijít nebo o něj někoho připravit.
Výkon na silnici potřebuješ jen a čistě pro předjíždění, zde se samozřejmě hodí mít víc koní a jsem za ně moc rád, auto s přeplňovaným motorem byl vždycky můj sen. Rady typu "Sko je ti k ničemu" a "kup si škodovku v dieselu" jsou směšné. Každý sám nejlíp ví, co je pro něho dobré.
Ne všichni mají Sko jako třetí auto = laděný speciál na víkendové bláznění nebo závodění po okruzích, není potřeba to paušalizovat. MCS umí jezdit svižně i s dobrou dlouhodobou spotřebou, za tím si stojím, možná o druhé generaci to platí víc než o první. Pár kratších svižných jízd a pár delších plynulejších a dělá to s průměrem divy