úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Rozvody r53

12. čer 2013 22:16

Ahoj v kolika Km se u r53 mění rozvodovy řetěz??

Re: Rozvody r53

12. čer 2013 22:19

Vubec?

Re: Rozvody r53

12. čer 2013 22:37

mno asi proto žádný toppic :blush: ,naprostá nemožnost že by se řetěz vytahal??

Re: Rozvody r53

13. čer 2013 08:00

Tak asi se vytahat muze, nikdy nerikej nikdy...

Třeba u Opela jsem mel v motoru retez a když jsem se na vymenu ptal v Opelu, tak mi rekli, ze to auto bude dřív na vrakovisti, nez bude potřeba menit retez :wink: Takze jsme ujeli 255000km a vysr*lo se něco uplne jiného a skoro to auto skončilo na vrakovisti, presne jak pan v Opelu rikal :D

Vymena rozvodov BA-okolie

07. lis 2013 15:35

Ahojte,
menil niekto v okoli Bratislavy rozvody na Cooper S 1gen.?
Potreboval by som poradit ohladom mechanika.

stranavsky@gmail.com

Dakujem

Re: Vymena rozvodov BA-okolie

07. lis 2013 18:45

je tam retaz, ktoru ma zmysel riesit od 300k km vyssie (udajne) - zistoval som si to pred 2 tyzdnami a tiez ma tento fakt potesil :banana:
(ani servisny manual tento ukon nespomina, menit treba iba klinovy remen)

Re: Vymena rozvodov BA-okolie

07. lis 2013 22:16

presne mne mechanik povedal retazovy rozvod.. 400k km ze skor netreba... :))) potesilo

Re: Vymena rozvodov BA-okolie

08. lis 2013 14:20

To viem aj ja ze by sa teoreticky nemali menit, no aj napriek tomu ich menim kvoli zvlastnym zvukom co to vydava,diely uz mam vsetky kupene(obidve ozubene kolesa,retaz,aj vodiace listy,tesnania)
Jediny problem je ze to mam v servise uz treti tyzden,ale maju problem stym ze podla servisnych manualov BMW nemaju niektore prostriedky potrebne na vymenu.
Preto zhanam niekoho kto to robil a ma nato potrebne veci.

Re: Vymena rozvodov BA-okolie

08. lis 2013 14:26

a na napinak jsi nezapomel ?? :idea:

Re: Vymena rozvodov BA-okolie

08. lis 2013 18:43

No myslim, ze to moc lidi nedelalo... Kolik jsi videl miniku co ma na tachu 300k+? Ja zadneho :D