NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=5496 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | iko [ 05. dub 2013 11:18 ] | ||
Předmět příspěvku: | 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade | ||
Zdravim, mate nekdo zkusenosti a tipy s vymenou OEM vackovku za Performance? Znacky? Model? Ve hre zatim jsou: Schrick Newman Cat Cam Tady je specifikace Newman pro 1.gen Diky za kazdy prispevek!!
|
Autor: | iko [ 11. dub 2013 18:05 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP Vackova hridel / Cam shaft upgrade | ||||
Vsechno ma plus a minus a clovek musi najit kompromis. Po dloooouhem uvazovani, premysleni v noci a ve dne, po precteni asi tisice prispevku z ruznych foru po svete je to tady ![]() Vackova hridel dorazila za 3 dni z UK (UPSem). Muzu doporucit PRS Racing dobre ceny a perfektni jednani. Docela byl problem v CR sehnat assembly lube, ale nokonec jsem nahodou narazil na Millers Oils a ty ho i meli skladem, takze do druheho dne byl doma. Libila se mi take jejich myslenka, ze se po 200km rozpusti v oleji a tim nebude branit cestou jak napriklad ruznych no-name past. Sroub 07137829910 z Inveltu 103kc, taky do druheho dne. Tak ted zbyva montaz..vikend je pred nami...drzte palce ![]()
|
Autor: | Smec [ 16. dub 2013 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
![]() ![]() |
Autor: | Patrik145 [ 16. dub 2013 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
fuuha to vyzera zaujimavo! |
Autor: | iko [ 16. dub 2013 11:35 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade | |||
jede to nezkutecne ![]() par fotek z vymeny
|
Autor: | paulie025 [ 17. led 2014 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce ![]() |
Autor: | iko [ 18. led 2014 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
paulie025 píše: Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce ![]() ![]() |
Autor: | paulie025 [ 19. led 2014 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Dik Iko,urcite dam vedet...Mini je ted v rozsypu ![]() ![]() |
Autor: | Tomko [ 21. led 2014 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
panove, na kolik to tak vyjde, cele komplet? Hridel + montaz? Kdy to budes mit hotovo? |
Autor: | paulie025 [ 22. led 2014 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Chtel bych to stihnout do jara,cekam az mi prijde hlava a pomazli se s ni CNC..jinak vacka s dopravou cca 200liber,sani,vyfuk,remenice a soft dalsi nesmysl ![]() ![]() |
Autor: | Tomko [ 22. led 2014 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Tak to bude muset stacit, jak to je, dohromady to bude randal. |
Autor: | paulie025 [ 22. led 2014 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Snad jo,jaro ukáže víc.. ![]() |
Autor: | Ondra [ 14. črc 2015 14:07 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade | |||
italštině moc nevládnu.. navíc jsem si vědom, že existují i mezi ostrými vačkami různé specifikace, ale tenhle obrázek a srovnání určitě zaujme každého, kdo se nechává unášet pískáním kompresoru u jeho New Mini Cooper S "MKI" tedy R53.. ![]() srovnání výkonových grafů dvou ostrých vaček na brzdě od notoricky známé závodní stáje GPgarage 252cv Cat Cams 234cv Newman
|
Autor: | dejvaval [ 14. črc 2015 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
...a standartní průběh se seriovou vačkou máš? |
Autor: | Ondra [ 14. črc 2015 18:46 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade | ||||
tak Žigi R53 (2002) a Kúťa R53 (2003) si udělali test na místní balkánské brzdě.. více se dočteš v jejich profilech
|
Autor: | dejvaval [ 14. črc 2015 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
Pěkný rozdíl ![]() Ale s takovými vačkami (viz garfy od GP garage) se už asi moc pohodlně nedá jezdit v běžném provozu. ![]() To je na druhého Mini. ![]() |
Autor: | Ondra [ 14. črc 2015 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
tak o tom snad není nejmenších pochyb, že jakékoli performance a fast road úpravy snižují míru pohodlí a běžné použitelnosti auta.. o to větší ale přinášejí radost na okruhu.. |
Autor: | dejvaval [ 14. črc 2015 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
...přesně tak, právě proto mluvím o druhém autě ![]() |
Autor: | Pumik9 [ 15. črc 2015 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
no nejaky velky naraz vykonu velmi necitim ale pravda je ze nemam na nu mapu a zmes je chuda alebo az priliz kto vie ale viem ze je nepravidelny chod na volnobehu pockame ci sa nieco podari zohnat ak nie davam povodnu vacku |
Autor: | dejvaval [ 15. črc 2015 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade |
..to je bohužel úskalí ostrých vaček. Proto jsem zmiňoval druhé auto, hlavně s jinou ECU. V té původní asi moc nepůjdou předělat mapy, navíc pokud by šla tak asi jen jedna (bez možnosti přepnutí na jinou), což je velmi nepraktické (např.: mokro, sucho, atd.) Už jsem tady na foru házel dotaz jestli má někdo zkušenost s tímto: http://www.bytetronik.com/index.html (nebo něcím podobným) To je asi jediná možnost jak mapy přepsat. Odbrzdit a zapsat nějakou kompromisní variantu do původní ECU. Jak toto forum pročítám, asi by s orig. ECU měl mít nejvíce zkušeností OKCZ, tak nevím jestli je vůbec možné něco v mapách měnit? ..jinak v tvém případě, bude určitě samotnou výměnou vačky vše rozhozeno (jak množství paliva, tak zapalování atd.), nepravidelný chod ve volnoběhu na "ostrou" vačku, je normální i s dobře odladěnými mapami (tam si nepomůžeš). Edit: stále pročítám možnosti úprav v orig. ECU http://www.bytetronik.com/fa.html a za ty prachy to není špatné! K přepnutí (nahrání) jiné mapy, je zapotřebí ntb. Navíc je možné spousta dalších modifikací a úprav, jako je launch control, atp. Myslím si, že pokud někdo nechce ze svého auta dělat doslova okruhovou mrchu s odpojovačem se starterem na tlačítko, tak tohle řešení se zdá být ideální. Samozřejmě to něco stojí, ale schválně porovnejte s cenami programovatelných ECU (s tím, že Vám např.: nebude fungovat BC, odstraníte imobilizer a spousta standartních komponentů, které buď přímo ovládá orig ECU nebo je na ní závislá) ...jak vypadá sw. prostředí https://www.youtube.com/watch?v=iv7Fk90VSLU ...samozřejmě k optimalizaci je zapotřebí brzda a zkušeného tunera https://youtu.be/5FRc8smxMbQ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |