..to je bohužel úskalí ostrých vaček. Proto jsem zmiňoval druhé auto, hlavně s jinou ECU. V té původní asi moc nepůjdou předělat mapy, navíc pokud by šla tak asi jen jedna (bez možnosti přepnutí na jinou), což je velmi nepraktické (např.: mokro, sucho, atd.)
Už jsem tady na foru házel dotaz jestli má někdo zkušenost s tímto:
http://www.bytetronik.com/index.html (nebo něcím podobným)
To je asi jediná možnost jak mapy přepsat. Odbrzdit a zapsat nějakou kompromisní variantu do původní ECU.
Jak toto forum pročítám, asi by s orig. ECU měl mít nejvíce zkušeností OKCZ, tak nevím jestli je vůbec možné něco v mapách měnit?
..jinak v tvém případě, bude určitě samotnou výměnou vačky vše rozhozeno (jak množství paliva, tak zapalování atd.), nepravidelný chod ve volnoběhu na "ostrou" vačku, je normální i s dobře odladěnými mapami (tam si nepomůžeš).
Edit:
stále pročítám možnosti úprav v orig. ECU
http://www.bytetronik.com/fa.html a za ty prachy to není špatné!
K přepnutí (nahrání) jiné mapy, je zapotřebí ntb.
Navíc je možné spousta dalších modifikací a úprav, jako je launch control, atp.
Myslím si, že pokud někdo nechce ze svého auta dělat doslova okruhovou mrchu s odpojovačem se starterem na tlačítko, tak tohle řešení se zdá být ideální.
Samozřejmě to něco stojí, ale schválně porovnejte s cenami programovatelných ECU (s tím, že Vám např.: nebude fungovat BC, odstraníte imobilizer a spousta standartních komponentů, které buď přímo ovládá orig ECU nebo je na ní závislá)
...jak vypadá sw. prostředí
https://www.youtube.com/watch?v=iv7Fk90VSLU ...samozřejmě k optimalizaci je zapotřebí brzda a zkušeného tunera
https://youtu.be/5FRc8smxMbQ