Logo
Právě je 28. dub 2024 04:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05. dub 2013 11:18 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Zdravim,

mate nekdo zkusenosti a tipy s vymenou OEM vackovku za Performance? Znacky? Model?
Ve hre zatim jsou:
Schrick
Newman
Cat Cam

Tady je specifikace Newman pro 1.gen

Diky za kazdy prispevek!!


Přílohy:
newmancams.jpg
newmancams.jpg [ 165.17 KiB | Zobrazeno 12111 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp


Naposledy upravil iko dne 11. dub 2013 18:07, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. dub 2013 18:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
Vsechno ma plus a minus a clovek musi najit kompromis. Po dloooouhem uvazovani, premysleni v noci a ve dne, po precteni asi tisice prispevku z ruznych foru po svete je to tady

:onfire: Newman 250/400

Vackova hridel dorazila za 3 dni z UK (UPSem). Muzu doporucit PRS Racing dobre ceny a perfektni jednani. Docela byl problem v CR sehnat assembly lube, ale nokonec jsem nahodou narazil na Millers Oils a ty ho i meli skladem, takze do druheho dne byl doma. Libila se mi take jejich myslenka, ze se po 200km rozpusti v oleji a tim nebude branit cestou jak napriklad ruznych no-name past. Sroub 07137829910 z Inveltu 103kc, taky do druheho dne.

Tak ted zbyva montaz..vikend je pred nami...drzte palce :andare:


Přílohy:
cam1.jpg
cam1.jpg [ 62.05 KiB | Zobrazeno 12052 krát ]
cam2.jpg
cam2.jpg [ 63.26 KiB | Zobrazeno 12052 krát ]
cam3.jpg
cam3.jpg [ 60.86 KiB | Zobrazeno 12052 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. dub 2013 09:33 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 27. lis 2012 10:11
Příspěvky: 27
Bydliště: Praha
:bigups: :bigups:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. dub 2013 10:21 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. čer 2011 21:23
Příspěvky: 741
Bydliště: Bratislava
fuuha to vyzera zaujimavo!

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. dub 2013 11:35 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
jede to nezkutecne Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 - money well spent

par fotek z vymeny


Přílohy:
cam2.JPG
cam2.JPG [ 164.71 KiB | Zobrazeno 11956 krát ]
cam1.JPG
cam1.JPG [ 139 KiB | Zobrazeno 11956 krát ]

_________________
MCS 2005/240hp
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 17. led 2014 19:13 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 08. bře 2013 17:01
Příspěvky: 41
Bydliště: spindleruv mlyn
Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce :D https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3 ... 6&refid=17


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. led 2014 10:34 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. úno 2012 23:26
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha zapad
paulie025 píše:
Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce :D https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3 ... 6&refid=17



:banana: Gratulace! Tak to je bomba! Az ji tam das, ozvi mam mapu na tu vackovku primo od Lohenu..Hodne stesti!!

_________________
MCS 2005/240hp


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19. led 2014 12:19 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 08. bře 2013 17:01
Příspěvky: 41
Bydliště: spindleruv mlyn
Dik Iko,urcite dam vedet...Mini je ted v rozsypu :D uz aby bylo jaro :banana:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. led 2014 16:07 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. čer 2013 22:23
Příspěvky: 60
Bydliště: V zasade EU
panove, na kolik to tak vyjde, cele komplet? Hridel + montaz? Kdy to budes mit hotovo?

_________________
Cooper S, 125kw, 2006.
R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. led 2014 15:31 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 08. bře 2013 17:01
Příspěvky: 41
Bydliště: spindleruv mlyn
Chtel bych to stihnout do jara,cekam az mi prijde hlava a pomazli se s ni CNC..jinak vacka s dopravou cca 200liber,sani,vyfuk,remenice a soft dalsi nesmysl :) nehlede na to ze je by bylo dobry to necim ubrzdit... :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. led 2014 15:39 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. čer 2013 22:23
Příspěvky: 60
Bydliště: V zasade EU
Tak to bude muset stacit, jak to je, dohromady to bude randal.

_________________
Cooper S, 125kw, 2006.
R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. led 2014 18:49 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 08. bře 2013 17:01
Příspěvky: 41
Bydliště: spindleruv mlyn
Snad jo,jaro ukáže víc.. :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 14:07 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
italštině moc nevládnu.. navíc jsem si vědom, že existují i mezi ostrými vačkami různé specifikace, ale tenhle obrázek a srovnání určitě zaujme každého, kdo se nechává unášet pískáním kompresoru u jeho New Mini Cooper S "MKI" tedy R53.. 8)
srovnání výkonových grafů dvou ostrých vaček na brzdě od notoricky známé závodní stáje GPgarage
252cv Cat Cams
234cv Newman


Přílohy:

11055484_440320216132987_302919543_n.jpg
11055484_440320216132987_302919543_n.jpg [ 27.63 KiB | Zobrazeno 10708 krát ]

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 18:07 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...a standartní průběh se seriovou vačkou máš?

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 18:46 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
tak Žigi R53 (2002) a Kúťa R53 (2003) si udělali test na místní balkánské brzdě.. více se dočteš v jejich profilech


Přílohy:
Poznámka: Kúťa před úpravama

Poznámka: Kúťa po úpravách

Poznámka: Žigi


_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 20:50 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Pěkný rozdíl :)
Ale s takovými vačkami (viz garfy od GP garage) se už asi moc pohodlně nedá jezdit v běžném provozu. :?
To je na druhého Mini. :lol:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 22:41 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
tak o tom snad není nejmenších pochyb, že jakékoli performance a fast road úpravy snižují míru pohodlí a běžné použitelnosti auta.. o to větší ale přinášejí radost na okruhu..

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. črc 2015 22:43 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...přesně tak, právě proto mluvím o druhém autě :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. črc 2015 10:43 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
no nejaky velky naraz vykonu velmi necitim ale pravda je ze nemam na nu mapu a zmes je chuda alebo az priliz kto vie
ale viem ze je nepravidelny chod na volnobehu
pockame ci sa nieco podari zohnat ak nie davam povodnu vacku

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. črc 2015 16:06 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
..to je bohužel úskalí ostrých vaček. Proto jsem zmiňoval druhé auto, hlavně s jinou ECU. V té původní asi moc nepůjdou předělat mapy, navíc pokud by šla tak asi jen jedna (bez možnosti přepnutí na jinou), což je velmi nepraktické (např.: mokro, sucho, atd.)
Už jsem tady na foru házel dotaz jestli má někdo zkušenost s tímto: http://www.bytetronik.com/index.html (nebo něcím podobným)
To je asi jediná možnost jak mapy přepsat. Odbrzdit a zapsat nějakou kompromisní variantu do původní ECU.

Jak toto forum pročítám, asi by s orig. ECU měl mít nejvíce zkušeností OKCZ, tak nevím jestli je vůbec možné něco v mapách měnit?

..jinak v tvém případě, bude určitě samotnou výměnou vačky vše rozhozeno (jak množství paliva, tak zapalování atd.), nepravidelný chod ve volnoběhu na "ostrou" vačku, je normální i s dobře odladěnými mapami (tam si nepomůžeš).

Edit:
stále pročítám možnosti úprav v orig. ECU http://www.bytetronik.com/fa.html a za ty prachy to není špatné!

K přepnutí (nahrání) jiné mapy, je zapotřebí ntb.
Navíc je možné spousta dalších modifikací a úprav, jako je launch control, atp.
Myslím si, že pokud někdo nechce ze svého auta dělat doslova okruhovou mrchu s odpojovačem se starterem na tlačítko, tak tohle řešení se zdá být ideální.
Samozřejmě to něco stojí, ale schválně porovnejte s cenami programovatelných ECU (s tím, že Vám např.: nebude fungovat BC, odstraníte imobilizer a spousta standartních komponentů, které buď přímo ovládá orig ECU nebo je na ní závislá)

...jak vypadá sw. prostředí https://www.youtube.com/watch?v=iv7Fk90VSLU ...samozřejmě k optimalizaci je zapotřebí brzda a zkušeného tunera https://youtu.be/5FRc8smxMbQ

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz