..no, nečekám nic zásadního
Jen informace, že OKCZ dokáže modifikovat mapy je pro mě nová a docela zajímavá...
Jen mě překvapuje, že jsou tu mezi námi někteří co mají upravené motory (viz název tématu) a nemají optimalizovanou mapu.
Ono je sice hezké nahrát "nějakou mapu" rádoby k dané vačce, ale výsledek nemusí být úplně ideální. Každá mechanická úprava motoru (vstřikovače, výkon kompresoru, výfuk, atd.), má totiž velký vliv na optimální nastavení mapy.
Hledám způsob, jak odladit ECU přímo na brzdě. Ono dostat se do oem ECU asi není nic jednoduchého. Proto chci najít řešení pomocí dostupného softu. Chápu, že většina lidí do této problematiky nevidí a je to pro ně zbytečnost. Ale evidentně tu pár lidí je, které trápí problém s optimalizací ECU k jejich momentálně provedeným mechanickým úpravám (výměna vačky atp.)
Pár firem v ČR se nastavením ECU zabývá, ale jedná se o plně programovatelné jednotky (EFI, MoTec, KMS) s možností základní mapy k modifikaci na motorové brzdě nebo dino. Tyto firmy jsou schopny odladit i jiné ECU ale je k ní zapotřebí plný softwarový přístup. Tudíž mě napadlo např. řešení od Bytetronik.
Závěrem tedy dotaz, dokáže OKCZ optimalizovat ECU na brzdě? Případně je schopný spolupracovat s tunerem? ...to je spíš dotaz přímo na OKCZ!
Rád bych tuto problematiku vyřešil dřív než začnu horentně nakupovat vačky, svody, odstraňovat kat, 2. lambdu, úpravy na sání, kopresoru atd. atd.
Nerad bych pak řešil problémy typu:
Pumik9 píše:
no nejaky velky naraz vykonu velmi necitim ale pravda je ze nemam na nu mapu a zmes je chuda alebo az priliz kto vie
ale viem ze je nepravidelny chod na volnobehu
pockame ci sa nieco podari zohnat ak nie davam povodnu vacku